Die zeven weken hoeven niks te zeggen, dat is vaak het maximum. Het ligt er vaak maar net aan hoe druk de psychologe is die ze het geschikst voor jou vinden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb nul concentratie en nog wel meer van dat soort dingen...moet mezelf echt door de dag heen slepen als het ware.. Daphne__ schreef:Hey Ts, Hoe gaat het ondertussen?
Je hebt als het goed is al een gesprek met je psycholoog gehad, klikt het een beetje?
In die praktijklessen moet je in 2-tallen verschillende houdingen op elkaar oefenen. Dus bijvoorbeeld de stabiele zijligging, iemand verslepen, omdraaien van buik naar rug etc. Maar ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, mijn lichaam geeft daar gewoon reacties op die ik zelf niet in de hand heb, en waar ik dus ook geen controle over heb.

Anoniem1991 schreef:Oke, er speelt weer een nieuw probleem… en ik wilde vragen of jullie soms ideeën of oplossingen hebben…
Sinds maandag hebben we op school bhv ( bedrijfshulpverlening). Maar ik vind het eigenlijk…doodeng.In die praktijklessen moet je in 2-tallen verschillende houdingen op elkaar oefenen. Dus bijvoorbeeld de stabiele zijligging, iemand verslepen, omdraaien van buik naar rug etc. Maar ik voel me daar zo ongemakkelijk bij, mijn lichaam geeft daar gewoon reacties op die ik zelf niet in de hand heb, en waar ik dus ook geen controle over heb.
En nu… weet ik niet hoe dit opgelost kan gaan worden. Ermee stoppen is niet direct een optie, omdat het meetelt voor de toelating van het examen…
franka75 schreef:hoi ten eerst meid wat goed van je en wat fijn dat je zon opluchting voelde. met het oog op die bedrijfs hulpverlening leg uit dat je daar moeit mee hebt door iets uit het verleden, das meer dan genoeg om duidelijk te maken dat je dat niet kan.
Daarbij iemand heeft je dit aangedaan deat jij je nu zo rot voelt, ik denk dat als je nog zon gesprek met die zeden vrouw heb van politie en aangifte doet dat dat ook erg oplucht, niet bang zijn want dat is zon hufter niet waard. Ik weet zeker dat je dat kan en langzaamaan zal er steeds meer los gaan komen maar dat heeft tijd nodig accepteer dat van jezelf. sterkte en succes