Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kido

Re: Ik ben zooooo klaar met KPN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 22:03

Tjah ik wil dus van T mobile naar KPN overstappen en kan niet wachten...
Mijn abbo loopt nog vier maanden en enkele dagen dus over enkele dagen vast een nieuwe mobiel halen en oversluiten.
Ben erg benieuwd moet ik zeggen KPN is her en der wel duurder maar t bereik schijnt stukken beter te zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 22:18

Kido schreef:
Tjah ik wil dus van T mobile naar KPN overstappen en kan niet wachten...
Mijn abbo loopt nog vier maanden en enkele dagen dus over enkele dagen vast een nieuwe mobiel halen en oversluiten.
Ben erg benieuwd moet ik zeggen KPN is her en der wel duurder maar t bereik schijnt stukken beter te zijn.

Dan zal ik wel in een dal wonen want zodra ik hier thuis over de drempel loop heb ik op slag bijna geen bereik meer of alleen maar heel slecht.
Maar goed, met Vodafone had ik ook niet al te best bereik, dus misschien ligt het wel aan de lokatie.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:32

over KPN internet + bellen heb ik geen klachten, maar KPN Mobiel ben ik ook niet heel blij mee.

Ik had contractverlenging gedaan en mocht een nieuw toestel uitzoeken. Ik had gekozen voor de HTC Legend, een erg fijn toestel in gebruik. Helaas begon na 2 maanden het gedonder... batterij gaf het op... zat 3x per dag aan de oplader en nog was 'ie iedere keer leeg.... ontelbare keren gebeld met KPN over een nieuwe batterij, die maar niet geleverd werd... en uiteindelijk na veel gezeur voor elkaar gekregen dat ik geld op mijn rekening gestort kreeg om zelf een nieuwe batterij te gaan kopen in de winkel. En een ander toestel uitzoeken was ook geen optie meer... :(

Uiteindelijk heb ik mijn contract helemaal terug laten schroeven naar de goedkoopste versie en ik dien mijn contract uit en kap daarna met KPN... ik heb nu ook T Mobile, met een iPhone ( :+: ) en daar ben ik zeer tevreden over.... voor mij geen KPN Mobiel meer... :n

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 12:42

Wij hebben een keer gehad dat we periodes lang continu geen internet hadden van kpn. Uiteindelijk (na een week of 6) wisten die lieve schatten ons te vertellen dat we in een kraakpand woonden en in een zwart gat zaten :D we hebben ze vriendelijk verteld dat we al 18 jaar in hetzelfde huis wonen en nog vriendelijker dat we al jaren internet hebben, gewoon van kpn in ons zwarte gat :)) ze mochten van harte langskomen maar dat wilden ze niet :')

We zijn toen toch maar overgestapt naar een andere aanbieder, want kpn bleef stug volhouden dat we geen internet konden hebben en in een kraakpand woonden. Heel fijn tijdens je examenperiode -O- :')

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 23:20

VVDD --> LZP

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 01:00

Ik heb een hi abbonement met blackberry internet...
en ik moet zeggen zit nu al zo een 6 jaar bij hi en heb nog nooit problemen met ze gehad :o

Suc6 voor degene met hun problemen, dat het maar snel opgelost mag worden!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 08:58

Kriel schreef:
Heb je niet naar de naam gevraagd van degene die je belde om je te vertellen dat je een nieuwe telefoon mocht uitzoeken???

Ik was na 10 maanden zo euforisch, dat ik daar op dat moment niet aan gedacht heb :( maar gelijk mn lesje geleerd!!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 09:27

Ook problemen met Hi, vreselijk.. :(
Gelukkig loopt over een halve maand m'n abbo af, heb alleen geen bevestigingsbrief daarvan gehad dus ik vrees alweer het ergste..

Welke provider is goed én goedkoop? :D Telecom ofzo? Ik zoek een nieuwe provider!
En ik wil eigenlijk geen vodafone of t-mobile.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 10:03

Geen problemen met het netwerk van Hi hoor, maar alleen met de KLANTENSERVICE :( :( :(

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:43

LF_xx_D schreef:
Ook problemen met Hi, vreselijk.. :(
Gelukkig loopt over een halve maand m'n abbo af, heb alleen geen bevestigingsbrief daarvan gehad dus ik vrees alweer het ergste..

Welke provider is goed én goedkoop? :D Telecom ofzo? Ik zoek een nieuwe provider!
En ik wil eigenlijk geen vodafone of t-mobile.

Er zijn maar 3 providers....
T-Mobile, KPN en Vodafone.
Elke andere naam is een dochteronderneming van 1 van bovengenoemde providers en dat gaat dus ook via hun netwerk.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 11:13

En via hun klantenservice.... _-:(

Ik weet ook wel dat er bij elke provider wat is... denk ook niet dat ik ga overstappen, maar moest mn frustratie even kwijt! :=

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:18

Dat is niet waar hoor....
Telfort bijvoorbeeld heeft gewoon zijn eigen klantenservice terwijl dat het netwerk van KPN is.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 11:30

Hi en KPN hebben wel dezelfde

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:32

Ik herken me precies in jouw verhaal TS!!
Mijn mobiel is ook zo´n 6 a 7 keer opgestuurd, en telkens werd er iets met de software gedaan en dan moest het weer helemaal goed komen. :roll:
Nou meestal duurde het bij mij 3 dagen en dan viel ie weer uit. Kon ik m weer naar the phonehouse brengen. :Y)

Ben altijd aardig geweest tegen het personeel van de phonehouse, maar na 7 keer de telefoon opgestuurd te hebben ben ik toch wel even uit mijn slof geschoten!

En met resultaat!
Mocht een gloednieuw toestel uitzoeken! :D

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:33

Het probleem met zulk soort grote bedrijven is dat ze arrogant worden en idd de attitude krijgen dat 1 klant minder echt niet erg is. Echter achter elke klagende klant verstoppen zich er honderden die het er ook niet mee eens zijn. En een klagende klant is ontzettend slechte reclame voor je bedrijf. Want de grootste reclameverspreider is nog steeds mond op mond. Het probleem met kpn is ook dat ze teveel werkzaamheden hebben uitbesteed, waardoor de klant dus regelmatig word geholpen door iemand die niet kpn dedicated is. Tuurlijk zullen er altijd pesoneelsleden zijn die wel door het vuur gaan voor een klant, maar je moet wel heel veel geluk hebben bij kpn wil je die ene treffen ;)

En in jouw geval TS ben je compleet verkeerd behandeld, want het is idd. de procedure dat wanneer een toestel voor de 3e x terugkomt met hetzelfde defect, hij idd omgeruild dient te worden voor een nieuwe dan wel vergelijkbare. Al is het toestel ondertussen gerepareerd, dat maakt niets uit. En het is te schandalig voor woorden dat ze tegenwoordig standaard een software update eroverheen gooien en er vanuit gaan dat het dan weer werkt, bah bah bah, op die manier kan ik m'n centen ook wel verdienen.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 11:40

Ja, en als de 1e keer die software update niet helpt het daarna vooral nog 5 keer doen!!! echt onbegrijpelijk!

Wat ik ook heel erg vond, was dat de winkel na de 3e keer opsturen de klantenservice had moeten bellen, zodat ze toestemming kregen om mij een nieuwe telefoon te geven... maar waarom weet die winkel dat dan niet???

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:50

Die winkel weet dat wel hoor, maar het is natuurlijk altijd het proberen waard om te kijken of de klant steeds akkoord gaat met repareren ;)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 13:15

Dat is ook waar... en ik met mn domme hoofd, doe dat ook! zelf ook niet aan gedacht om de klantenservice te bellen... maar waarom zou ik als zij mij vertellen dat ik steeds moet opsturen. Het kost hun toch verder niks neem ik aan... nou ja, heb hier weer een hoop van geleerd! ;)

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 20:59

Ik heb mtv-mobile, dit zit via het netwerk van KPN, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nog nooit problemen mee heb gehad!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 21:05

Mallow schreef:
Ik heb mtv-mobile, dit zit via het netwerk van KPN, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar ook nog nooit problemen mee heb gehad!

Heb ook geen problemen met het netwerk! heb problemen met de KLANTENSERVICE :( :( :(

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 13:30

_-:(

Even een update: Net de klantenservice gebeld hoe het staat met mn klacht. Krijg ik te horen dat mn klacht ONGEGROND verklaard is, omdat er maar 1 bonnummer (van de reparatie) vermeld is. Dus ik mag vanmiddag weer bellen om een nieuwe klacht in te dienen! DIT IS TOCH NIET TE GELOVEN -:(- waarom weten die mensen van de klantenservice dit niet????

Ben er echt helemaal klaar mee!!!! Waar heb ik het aan verdiend om behandeld te worden als een stuk vuil????

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:38

Serieus? Hoe kán een klacht nou ongegrond zijn... ik heb daar nog nooit hier van gehoord..... :\

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:46

Pff wat ontzettend slecht zeg! :( Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend pissig van wordt.

Ik heb zelf ook KPN prepaid, maar nog geen problemen mee gehad..

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 13:47

Frozenstar schreef:
Serieus? Hoe kán een klacht nou ongegrond zijn... ik heb daar nog nooit hier van gehoord..... :\

omdat je die klacht pas indiend na 3 reparaties... en ze hebben nu maar bewijs van 1!!!! word er echt niet goed van...

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 13:51

Maar, op het moment dat je je telefoon ter reparatie aanbied, dan krijg je een formulier wat je moet ondertekenen (waar oa opstaat wat de klacht is en wat je mee hebt gegeven). Als je deze formulieren nog hebt, kun je heel gemakkelijk bewijzen dat je telefoon meerdere malen is weggeweest voor dezelfde klacht.