's Nachts om 1:30 naar school?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_l0ves_fe

Re: 's Nachts om 1:30 naar school?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:52

Haha, ik heb dat ook wel eens gehad, op vrijdag vergeten mn wekker uit te zetten en dus zaterdagochtend op school staan :')

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:22

_O- Haha arm broertje..

Ooit op ponykamp was ik nog met een paar meiden en begeleidsters 's avonds laat nog aan het kletsen in de woonkamer, terwijl alle andere kinderen al lagen te slapen. Toen kwamen we op het geniale idee om de klok vooruit te zetten op de tijd dat we gaan ontbijten. Wij de tafel helemaal gedekt en de kinderen wakker gemaakt. Arme kinders geloofden het nog dus kwamen ze echt aan de tafel zitten enzo nog niet helemaal beseffend of het nou al ochtend was :(:)

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:30

haha geweldig verhaal.

zou heb ik ook al eens mijn vriend om 5.15 wakker geschud, :o HE moet je niet werken?????????????????
Huh o oliebol ik moet eruit.Hij aangekleed ziet beneden de krant, komt naar boven..... en bedankt schat het is zaterdag :Y)

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:31

Heb ik ook wel eens gehad ja!

Ik droomde toen een keer dat mijn wekker afging.
Toen was het iets van half 1 's nachts.
Dus ik mezelf aankleden, bedacht net hoe moe ik eigenlijk wel niet was.
Komt mijn moeder de badkamer in: 'Tamara, je weet hoe laat het is toch?'.
Dus ik zei: 'Ja ik moet naar school, het is 7 uur'.
Zegt ze nee joh.. het is pas half 1..
Ik snel mijn bedje weer in.. Ik moet zeggen, vond het wel lekker om mijn bedje weer in te kruipen.

Dit is bij mij 2 keer gebeurt..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:02

Ik heb dat een keer op zondag gehad..... Ik dacht kuuuuuuut ik moet werken, snel mijn kleren ingeschoten, auto gepakt...
Stond ik daar op mijn werk op zondag morgen...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:05

Hahahahahhahahha ik lach me dood hier! _O- _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:07

Haha prachtig verhaal!
Zo stond mn vriend laatst om half 1 op en wou hij zn brood gaan smeren... dacht ook dat hij naar zn werk moest! Toch maar weer gaan slapen...

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:16

Als je zo slaperig bent lijkt die 1 verdacht veel op een 7 xD Ik moest altijd om die tijd al lang op de fiets zitten, dus ik me haasten (om 1.30) maar toen ik naar beneden denderde keek ik op de gewone (analoge) klok en kwam ik tot bezinning. Vervelend is dat om mee te maken :+ Niet alleen omdat je midden in de nacht aangekleed en wel klaar staat om weg te gaan, maar ook omdat je jezelf een hartverzakking schrikt omdat je denkt te laat te zijn!! (ja, ik was zo'n heilig boontje)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:47

Hahaha dat lijkt wel op het verhaal dat ik hoorde van mijn moeder.
Mijn broer was nog klein en moest naar school, hij slaapwandelde wel trouwens.
Hij kleedde zich om, pakte een fles drank, deed zijn rugzak om en wilde gaan. Maar de deur zat op slot dus mijn ouders kwamen beneden had hij heel vrolijk gezegd, ik moet naar school :D
(op zondagmorgen heel vroeg)v
Laatst bijgewerkt door Marchador op 20-01-11 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:12

Haha :')

Dat heb ik ook een keer gehad, kan alleen nog niks erbij verzinnen. Dacht dat ik veel te laat voor school was stond ik uiteindelijk rond 4 uur in de douche. Kwam mijn moeder de douche in om te vragen wat ik daar deed. Chagrijnig (last van een ochtendhumeur :D) vertellen dat ik naar school moest waarop ze antwoordde dat het pas 4 uur was.

Baalde er flink van en mijn hele ritme die dag was in de war. Kan alleen niet verzinnen dat een 4 op een 7 zou lijken :') Een 1 wel, maar een 4 ... Nee :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:23

Ik heb het ook een keer gehad. Zat al bijna op mijn fiets naar school (in het donker en het was zomer :?) Wij hebben een elektrische garagedeur, dus mijn moeder hoorde hem open gaan, kwam naar beneden en vroeg wat ik dacht dat ik aan het doen was :+

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:29

heb het ook weleens gehad,jaren geleden,.. maakte mijn dochtertje wakker om 7 uur ,om naar school te gaan. kind was nog erg moe en wilde blijven slapen ,maar ik werd boos dat ze niet zo moest zeuren en gewoon naar school moest.(arm kind)

heb me flink lopen te irriteren,want kindlief was echt aan het treuzelen.

komen we om half 9 op school aan,..en zag geen enkele moeder meer.
ik uiteraard(met mn ochtendhumeur dus) in de veronderstelling dat we ECHT te laat waren en iedereen al binnen was.

kind ook in de stress,want juffie zou wel boos worden...

maar goed,. t was dus ZATERDAG

(oeps,.foutje bedankt...lol... heb mn dochter helemaal platgeknuffeld daarna,.. ik ook met mijn ochtendhumeur pffff)

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:33

Ik heb het een keer in het vliegtuig gehad.
Ik zat in het vliegtuig en we moesten even wachten met opstijgen aangezien het schijnbaar heel druk was op de startbaan. (ik vloog trouwens alleen) Ik ben in slaap gevallen en werd kort daarna wakker. Maar je voelt hem al aankomen; ik dacht dat we al in parijs waren. We stonden stil, dus ik sta op (niet om me heen kijken of de rest ook al op staat, ik sliep denk ik nog half ;) ) en pak me handbagage en loop richting de uitgang :').
Staat er een man op; meisje, wat ga je doen? Ik; Ja naar buiten, we zijn er toch? Hij; uhhh nee, we zijn nog op schiphol _O-

Ik ben maar weer snel gaan zitten, inclusief een bijna paars hoofd :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:34

Whahaha _O- Wat een verhaal TS :')

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:47

Hahaha geweldig _O-

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:54

O het zal je maar gebeuren!
Ik heb 1 keer gehad dat ik midden in de nacht wakker werd, en me zusje wakker maakte omdat we ergens samen heen gingen. Tja toen maakte ik me zusje eerst altijd wakker.
werd ze wakker, zei ze: wat doe je, het is 4 uur?
Ooh ooh, nou dan ga ik maar weer naar bed toe :D

O, en me vader heeft het ook eens gehad. Hij staat altijd om 5 uur op, om zijn collega's op te halen met de auto en da naar zijn werk te rijden. Alleen werd mijn vader wat te vroeg wakker. Daar stond hij dan voor de deur van zijn collega die maar niet kwam.. Hoe zou dat nou komen? :D:D

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:59

Floortje88 schreef:
Ik zat in het vliegtuig en we moesten even wachten met opstijgen aangezien het schijnbaar heel druk was op de startbaan. (ik vloog trouwens alleen) Ik ben in slaap gevallen en werd kort daarna wakker. Maar je voelt hem al aankomen; ik dacht dat we al in parijs waren. We stonden stil, dus ik sta op (niet om me heen kijken of de rest ook al op staat, ik sliep denk ik nog half ;) ) en pak me handbagage en loop richting de uitgang :').
Staat er een man op; meisje, wat ga je doen? Ik; Ja naar buiten, we zijn er toch? Hij; uhhh nee, we zijn nog op schiphol _O-

Hahaha!
Wat zul jij je geschaamd hebben. :')

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:07

Floortje88 schreef:

Hahahaha ik zie het helemaal voor me _O-

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:10

Haha! Geweldig!

Mijn ouders zijn erg van de 1april xD, en mijn vader heeft wel 'ns toen ik klein was (jaar of 7) de klokken een uur vooruit gezet, maaar dan ook echt alle klokken. Ik ging naar school, hekken zaten natuurlijk allemaal nog dicht, gewoon blijven wachten :P.

Tot m'n vader om 10:00 (9:00 uur dus) belde naar moeders ; Is je niks opgevallen?
Nee, dat was haar niet .. :P.

En ik stond om 7:00 uur al voor het hek te wachten xD

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:20

Ik heb ook eens hetzelfde gehad als Paoline, in slaap gevallen toen ik 'even' op bed ging liggen na het eten (vriend ging laptop installeren om samen film te kijken in de woonkamer).
Ik viel dus in slaap, mijn lieve vriend besefte dat ik wel doodmoe moest zijn als ik om 20 u al sliep.
Dus om middernacht wil hij mee in bed kruipen, word ik totaal versuft wakker, met kleren nog aan en ik heb echt wel 5 keer moeten vragen hoe laat het was en welke dag we waren. Dacht dus ook dat ik moest opstaan en vond het wel een geruststelling dat ik gewoon mocht verder slapen.
Ik had echt zoiets van "huh, waar is de avond heen?" en "is het al ochtend?"

woollieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 13:24

Hahaha; geweldig!

Heb het ook 1 keer gehad dat ik beneden kwam en het raar vond dat er nog niemand wakker was; bleek het ook 02:00 te zijn.. :D

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:13

hahahahha :') nou ik heb dit ook wellis gehad, maar gelukkig kwam ik dan nooit verder dan de badkamer en had ik het door :o

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:27

Ik heb een keer in de vakantie op school gestaan :+

Mijn oom stond ooit eens midden in de nacht buiten het zonnescherm naar beneden te halen...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:29

Ach gut,

Arm jochie :P

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:52

Haha dit heb ik vroeger ook een keer gehad. Ik dacht dat ik eruit moest. Helemaal aangekleed ging ik naar beneden., Was een jaar of 7 volgensmij. Ik dacht nog wat is het donker in de woonkamer. :') Kwam mijn vader naar beneden omdat hij dacht dat ik een inbreker was. :')

Ik ben trouwens ook echt een keer de deur uitgeslaapwandeld toen ik een jaar of 5 was :')