Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Haha arm broertje..

Niet alleen omdat je midden in de nacht aangekleed en wel klaar staat om weg te gaan, maar ook omdat je jezelf een hartverzakking schrikt omdat je denkt te laat te zijn!! (ja, ik was zo'n heilig boontje) 

) vertellen dat ik naar school moest waarop ze antwoordde dat het pas 4 uur was.
Een 1 wel, maar een 4 ... Nee
) Wij hebben een elektrische garagedeur, dus mijn moeder hoorde hem open gaan, kwam naar beneden en vroeg wat ik dacht dat ik aan het doen was
) en pak me handbagage en loop richting de uitgang
.

:D Floortje88 schreef:Ik heb het een keer in het vliegtuig gehad.
Ik zat in het vliegtuig en we moesten even wachten met opstijgen aangezien het schijnbaar heel druk was op de startbaan. (ik vloog trouwens alleen) Ik ben in slaap gevallen en werd kort daarna wakker. Maar je voelt hem al aankomen; ik dacht dat we al in parijs waren. We stonden stil, dus ik sta op (niet om me heen kijken of de rest ook al op staat, ik sliep denk ik nog half) en pak me handbagage en loop richting de uitgang
.
Staat er een man op; meisje, wat ga je doen? Ik; Ja naar buiten, we zijn er toch? Hij; uhhh nee, we zijn nog op schiphol![]()
Ik ben maar weer snel gaan zitten, inclusief een bijna paars hoofd
Floortje88 schreef:Ik heb het een keer in het vliegtuig gehad.
Ik zat in het vliegtuig en we moesten even wachten met opstijgen aangezien het schijnbaar heel druk was op de startbaan. (ik vloog trouwens alleen) Ik ben in slaap gevallen en werd kort daarna wakker. Maar je voelt hem al aankomen; ik dacht dat we al in parijs waren. We stonden stil, dus ik sta op (niet om me heen kijken of de rest ook al op staat, ik sliep denk ik nog half) en pak me handbagage en loop richting de uitgang
.
Staat er een man op; meisje, wat ga je doen? Ik; Ja naar buiten, we zijn er toch? Hij; uhhh nee, we zijn nog op schiphol![]()
Ik ben maar weer snel gaan zitten, inclusief een bijna paars hoofd
.
.

Kwam mijn vader naar beneden omdat hij dacht dat ik een inbreker was.