Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snoetie schreef:man moet betalen, zeker de eerste date![]()
noem me maar ouderwets, maar ik vind het echt een afknapper als een jongen me zou vragen: delen?![]()
ik vind het inderdaad wel romantisch, zegt meteen of hij iets voor je over heeft. en dan viel ik me echt niet meteen een profiteur.
en als de jongen niet veel te besteden heeft, hoef je niet meteen te dineren, maar kan hij ook een bios, drankje of iets goedkoops voorstellen. ik vind het een bepaalde hoffelijkheid uitstralen.![]()
ik zie zoo vaak stelletjes komen bij de burger king (waar ik werk), waarbij ze apart bestellen en/of betalen. vind ik zo raar..
wiebke schreef:Ik had een keer een date met een jongen, zouden wat gaan drinken in de stad. PrimaHij was al gearriveerd en ik liep hem tegemoet, kus kus kus op de wang en ik wilde gaan lopen naar het cafétje.
" Nog een ding voordat we daar misverstanden over krijgen, jullie vrouwen zijn nu eenmaak geemancipeerd dus je betaald mooi wel voor je eigen drankjes!"
Ik stond echt aan de grond genageld en toen ik weer kon bewegen zei ik : Is dat zo.. dan sla ik dit rondje over! en liep zo weg. Ik vind het netjes en galant als een man de date betaald, helemaal als hij mij gevraagd heeft voor een date! *lekker ouderwets*
wiebke schreef:Ik had een keer een date met een jongen, zouden wat gaan drinken in de stad. PrimaHij was al gearriveerd en ik liep hem tegemoet, kus kus kus op de wang en ik wilde gaan lopen naar het cafétje.
" Nog een ding voordat we daar misverstanden over krijgen, jullie vrouwen zijn nu eenmaak geemancipeerd dus je betaald mooi wel voor je eigen drankjes!"
Ik stond echt aan de grond genageld en toen ik weer kon bewegen zei ik : Is dat zo.. dan sla ik dit rondje over! en liep zo weg. Ik vind het netjes en galant als een man de date betaald, helemaal als hij mij gevraagd heeft voor een date! *lekker ouderwets*