amsterdam_30 schreef:Denk inderdaad vaak de aard van het beestje. Toch vind ik het een verschil als iemand heel bewust vreemdgaat. Dat is dus wat jij vertelt: hij woont samen en wilde zelfs naar jou toe komen enzo.
Wat er gezegd wordt: een man gaat niet vreemd als ie echt van iemand houdt ben ik het niet mee eens.
Een oud-collega van mij is een goed voorbeeld. Hij is knettergek op zijn vriendin.. en al zou zij 1x een jongen een kus op de mond geven kort en verder niets, dan maakt hij het uit.
Wat heeft hij op zijn kerfstok in die 8 jr relatie van hem?
Houdt je vast:
-meerdere one-night-stands
-een andere vrouwelijke collega van jaren ouder heeft hij een jaar lang iedere dag tijdens rookpauzes in de kelder gezoend en vast nog veel meer.. IEDERE dag dus.. een JAAR lang!
-etc etc
Wat hij hier zelf over zegt? Hij kent echt geen schuldgevoel. Hij wil alleen niet dat zijn vriendin er achter komt.. dan voelt ie zich wel poedersuiker.. en dan waarschijnlijk omdat het dan gevolgen krijgt.
Hij heeft inmiddels een huis gekocht met haar en.. een kindje.. heel bewust!
Voor mij dus geen vreemdganger! (als ik weet dat ie dat vaak heeft gedaan of als ik dat gevoel krijg).
Jij zegt geen vreemdganger...waaronder wil jij dit gedrag dan scharen? Voor mij is hij gewoon een vreemganger en nog egoistisch en hypociet ook want hij maakt het uit als zijn vriendin een andere jongen zoent????