Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yellowcab schreef:FlorisSam schreef:
Dat mijn paard met haar nieuwe dure deken in de modder ging rollen,
En dat ze met haar modderhoef op haar gloednieuwe fleecedeken ging staan.
En dat de paarden ontsnapt waren en aan het klooien waren in de andere wei (Galloperen,bokken) en dat het gras nu kapot is
Tja, dat is waar ze goed in zijn. Maar ze doen het echt niet om jou te pesten hoor! Dat gras zou toch wel iets moeten hebben? Of mogen ze daar alleen op hun teentjes lopen en eten. Mijn deken ziet er ook niet meer uit en mijn paard staat ook altijd overal op.
Gisteren was ik trouwens ook niet zo heel blij dat ze na het poetsen weer was gaan liggen!!! Kon ik weer opnieuw beginnen.
En vandaag;
Dat ik moest werken en iemand anders mijn paardje deed, niet zo'n ramp hoor maar doe haar liever zelf!
mayniac_val schreef:dressagelady schreef:Van mijn ontzettende SOG! Er is nu alweer een dag voorbij en de tentamens komen dichterbij ..
Bekend verhaal... Mijn deadline voor dit paper is maandag om 17:00, ik moet een kleine 3000 woorden toevoegen en tot nu toe heb ik alleen nog maar de inleiding aangepast
Lieveranders schreef:dynara schreef:dat mijn moeder er mij van beschuldig heeft van mishandeling van mijn paard?
en dat mijn paard de wei van iemand anders helemaal gesloopt heeft...
Meen je, dat is balen! Hoe komt ze daar zo bij dan?