Alweer een pony mishandeld...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 23:10

Bah Bah echt erg gewoon hoe halen de mensen het in hun hoofd! Boos!
Ik had eerst ook gelezen dat ze bij een paard stokken in de kont hadden gestoken en al ze hebben eerst ook bij mijn verzorgpony de staart er helemaal afgeknipt en gelukkig net niet in de staartwortel!
Maar helemaal erg dat dat jongetje van 4 hem zo ziet liggen... Scheve mond
Echt Walgelijk ik kan wel door blijven praten !
Ik hoop dat ze hem snel vinden en hem heel HARD straffen maar dat zal wel weer niet..

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 17:49

Stoom uit je oren Ik ben bang dat als ik iemand zoiets zie doen dat ik dan een moord pleeg. Zoiets doe je niet! De dieren kunnen niets terug doen, niets zeggen en begrijpen er neits van.

OOG OM OOG TAND OM TAND Stoom uit je oren ~~}> Blauw oog

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:40

Een tijdje terug zag ik 2 jongetjes die mijn eigen pony aan het slaan waren met houten stokken, ik ben toen uit de nog rijdende auto gesprongen en die jongetjes kei hard achterna gerent..
Heb geschreeuwt naar ze dat ik niets van ze heel zou laten, en dat had ik ook niet gedaan als ik ze te pakken had gekregen.
Helaas scheurde ik op dat moment 1 van m'n enkelbanden doordat ik in een kuil stapte met m'n voet.
hinkelend ben ik er nog achter aan gegaan en mijn vriend in de auto maar ze waren al weg..
Ik had niets maar dan ook niet svan ze heel gelaten!

Mensen die zinloos geweld gebruiken tegen welk levend wezen dan ook zijn het leven niet waard.
Deze mogen van mij ritueel levend verbrand worden!