Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:43

Leuke blunders! heb er ook nog 1!

Mijn ex was op uitzending naar curacao. kreeg al van 2 collega;s van hem een berichtje via hyves dat hij daar een ander meisje had ontmoet. Ik geloofde het natuurlijk niet aan hem gevraagd en hij maar ontkennen. Nou okee toen kwam hij terug en ging met trots zijn fotos laten zien die hij had gemaakt met mijn digitale camera. Wel jammer voor hem dat daar die ene foto tussen zat zoenend van hem en dat andere meisje. Stomme blunder van m dus. je snapt m al hij kon gelijk vertrekken ;)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:43

juniper schreef:
Ohh Ashley zijn ex? Als ik mijn (hypothetische) vriend ooit zou betrappen met iets van zijn ex zou ik hem minstens castereren hoor! Films van je ex gooi je maar weg als je een nieuwe vriendin hebt.

Ja zijn ex. en later ben ik achter nog wel meer dingen gekomen heb me zelf vriendelijk uit huis gelaten en nooit wat geworden

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:44

wat een geniaal topic! er staan wel een paar erge tussen _O-
ik kan er zelf geen bedenken :=

Bingelding

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:44

jaa er staan wel een paar gruwelijke tussen ja

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:48

Ashleytjuhh schreef:
juniper schreef:
Ohh Ashley zijn ex? Als ik mijn (hypothetische) vriend ooit zou betrappen met iets van zijn ex zou ik hem minstens castereren hoor! Films van je ex gooi je maar weg als je een nieuwe vriendin hebt.

Ja zijn ex. en later ben ik achter nog wel meer dingen gekomen heb me zelf vriendelijk uit huis gelaten en nooit wat geworden

Ach ja die van mij was ook zo hoor, ik weet hoe het is. Nog zo'n 'blunder' is dat we samen ergens wat zaten te drinken en iemand hem telefonisch uitnodigde voor een avondje in de pub en hij serieus zij: 'dat is goed, dan vraag ik of mijn ex mee gaat'. Terwijl ik NAAST hem zat! En hij deed het express, het was nieteens een verspreking.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:49

Bingelding schreef:
Leuke blunders! heb er ook nog 1!

Mijn ex was op uitzending naar curacao. kreeg al van 2 collega;s van hem een berichtje via hyves dat hij daar een ander meisje had ontmoet. Ik geloofde het natuurlijk niet aan hem gevraagd en hij maar ontkennen. Nou okee toen kwam hij terug en ging met trots zijn fotos laten zien die hij had gemaakt met mijn digitale camera. Wel jammer voor hem dat daar die ene foto tussen zat zoenend van hem en dat andere meisje. Stomme blunder van m dus. je snapt m al hij kon gelijk vertrekken ;)

ohhh als hij nog een beeetje slim was had hij de foto verwijderd :')

Echt een rot actie zeg :(:)

Lottejulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:52

Ik heb een hele schattige blunder van mijn ex. Hij had een keer rozen voor me gekocht, komt hij thuis en gaat er heel lang mee in de weer, dus mijn moeder vroeg zich al af waar hij toch allemaal mee bezig was.. Is hij klaar, dus mijn moeder kijken, heeft hij alle bladeren van de steeltjes gehaald! :+ Hij dacht schijnbaar dat dat zo hoorde.. Nou dat heeft hij nog lang te horen gekregen hoor! :P

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:53

grootste blunder van mijn ex was toch wel vreemdgaan en denken dat ik er niet achter zou komen!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:55

Zo dit topic bewijst toch maar weer wat een vreemde wezens mannen kunnen zijn!
Zit sommige dingen echt met open mond te lezen, dat jullie daar dan ook nog zo vrolijk over vertellen... :oo

Heb gelukkig nog niet zoiets meegemaakt. En als ik dit zo lees heb ik mijn vriend goed opgevoed en is het een brave jongen. O:)

Die van die rozen.... :') :(:)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:55

Haha, ik leg het uit...

Mijn ex en ik liepen hand-in-hand door wat straten heen in Groningen. We waren op zoek naar een kattenshow waar we heen gingen.
Dus op een gegeven moment, lopen we langs wat wijken...
En kneep ie opeens keihard in mijn hand... ;( Dus ik zei van : "Auw, je knijpt mijn hand fijn".
Toen moest ie bijna huilen en zei : "Ik heb in mijn broek gepoept".
Mijn eerste reactie was van : "Had je niet naar de wc gekund op het station?". Maar toen moest ie nog niet... :P

Gelukkig had ie een schone onderbroek in zijn tas zitten. Dus wij op zoek naar een steegje.
De lieve vriendin, dat ik ben... :7 Hield netjes en volwassen mijn jas voor hem, zodat ie zich kon omkleden... :P
Maar, jeetje, wat stonk dat! Hahaha!

Heel erg gênant... :p

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:56

Jemig zeg, hoe oud was die jongen? :')

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:56

Omg dat is echt heel erg :oo

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:57

_O- :D Wat erg!

daNiielle_

Charica schreef:
Haha, ik leg het uit...

Mijn ex en ik liepen hand-in-hand door wat straten heen in Groningen. We waren op zoek naar een kattenshow waar we heen gingen.
En kneep ie opeens keihard in mijn hand... ;( Dus ik zei van : "Auw, je knijpt mijn hand fijn".
Mijn eerste reactie was van : "Had je niet naar de wc gekund op het station?". Maar toen moest ie nog niet... :P

Gelukkig had ie een schone onderbroek in zijn tas zitten. Dus wij op zoek naar een steegje.
De lieve vriendin, dat ik ben... :7 Hield netjes en volwassen mijn jas voor hem, zodat ie zich kon omkleden... :P

Hahahahhha oooh het zal je maar overkomen :oo _O- _O-

Ik ken niet veel mensen die een schone onderbroek in hun tas hebben... :=

Tellie

Geen ex, maar wel een vriend die me Papa noemt. :+

Charica

lol 26 :7

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:58

Charica schreef:
Haha, ik leg het uit...

Heeft 'ie geen kringspier? :+

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 19:58

Kan altijd gebeuren.. Mygosh wat een schaamte moet hij gehad hebben :')..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:00

hahaha ;')

eef :D

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 20:01

Charica schreef:
Haha, ik leg het uit...

Oh-my-god
gatverdamme _O-

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:01

Charica schreef:
Haha, ik leg het uit...

Hahah, ik hoop dat ie niet meeleest op bokt hahahah!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:03

Oh we gaan lekker hier :P

Mijn ex was gewoon t domste van t domste..
We werkten samen als steward bij een grote voetbalclub (zal maar geen namen noemen voordat t hier gaat rellen haha) en ik had de indeling van die dag per ongeluk uit mijn email gegooid.. Dus ik denk: och geen probleem, kijk ik even bij hem.. Staan er mails in van 4(!!!!) verschillende grieten variërend van het was zo lekker gisteren tot ik hou van je.. :S
En bedankt, na 2,5 jaar.. Dus toen was t meteen voorbij :P (je zou toch op zijn mist je WW veranderen als je vriendin die weet :P)

En toen ik m vroeg wanneer hij dan vreemdging: als ik bij mijn paarden was.. Ik woonde namelijk bij hem en zijn ouders in.. Hij bleek dus gruwelijk jaloers te zijn op mijn paarden :') hoe triest kun je zijn.. Achteraf klopt het idd.. Hij vroeg altijd of ik ff wilde bellen als ik naar huis kwam.. Dan kon hij "nog wat te knabbelen klaarzetten".. Jaja :P

Achja.. Vriendlief wat ik nu heb is ook gek met paarden, dus heb t heel erg goed nu :D

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:04

Mijn vriend was eens een keer uitgeweest, in de hoop dat ik er niet achter kwam....
Beetje jammer dat hij vol met zijn gezicht op de foto's stond.....
Als je iets stiekem doet, doe het dan goed. :D

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:06

Haha deze jongens zouden wel allemaal broers van elkaar kunnen zijn geweest. Heb nog een hoop verhalen, maar die zal ik niet op internet zetten hihi. Zal hij me neit in dank afnemen..

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 20:09

Hahah, gelukkig zit hij hier niet op Bokt... :P
Maar ik denk dat ie last had van diarree!
Het was ook heel gênant. Maar ik ben trots op mezelf dat ik er zo volwassen mee om ging :p