Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babel schreef:Wilde een marktplaats advertentie plaatsen maar dan moet ik een account aanmaken en die moet toch geactiveerd worden? Dat wordt dan lastig want ik kan niet bij zijn emailadres komen.
Zijn mobiele nummer wil ik liever niet online zetten, gaat me wel ver.
supersambo schreef:Zijn auto op mpl voor een belachelijk laag bedrag, google vind wel een foto voor je. Vanwege privéomstandigehden...
Varekaj schreef:supersambo schreef:Zijn auto op mpl voor een belachelijk laag bedrag, google vind wel een foto voor je. Vanwege privéomstandigehden...
Dat kan je niet, wat je aanbiedt moet je in principe ook verkopen als iemand akkoord gaat met de vraagprijs. Is op ebay zo, is op kapaza zo, dus waarschijnlijk op mpl ook. Eerst even de regeltjes nalezen daarop, als je dan 1 rotkoper treft krijgt de grap wel een naar staartje.
Varekaj schreef:supersambo schreef:Zijn auto op mpl voor een belachelijk laag bedrag, google vind wel een foto voor je. Vanwege privéomstandigehden...
Dat kan je niet, wat je aanbiedt moet je in principe ook verkopen als iemand akkoord gaat met de vraagprijs. Is op ebay zo, is op kapaza zo, dus waarschijnlijk op mpl ook. Eerst even de regeltjes nalezen daarop, als je dan 1 rotkoper treft krijgt de grap wel een naar staartje.