Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik ging stappen met een vriendinnetje en hadden de auto heel dicht bij kunnen parkeren. Dus ik stond buiten, en zij deed nog even haar jas uit en legde hem in de auto.
*natuurlijk moest ik dat ook even doen met mn stomme hoofd, maarja op hakjes is dat geen goed idee kan ik vertellen
.
.. En zeer dat het deed . Maarja je mag je niet laten kennen natuurlijk..
ik liep dus op school wat te praten en giechelen met vriendinnen tijdens de les wisseling. Een vriendin die achter me liep vroeg wat aan me, ik was dus niet aan het op letten en had het groepje jongens wat in de gang stond niet gezien. Evenmin als de tas die daar midden in het pad lag... Dus ik struikel over die tas, en wil me vastpakken aan een tafel die daar stond. Aan die tafel zat een jongen op een stoel. En inplaats van die tafel te pakken grijp ik die jongen vol in zijn kruis
waarop die jongen tegen een leraar zegt: 'mevrouw mevrouw! Deze jonge dame maakt zich schuldig aan het plegen van ongewenste intimiteiten' Nou mijn vriendinnen hadden het niet meer... Moet dit nog steeds aanhoren

lnda_ schreef:En was het meisje boos Steentje?

fietse 's avonds naar huis vanuit de cafe en de weg was een en al ijs en ook echt kei en keihard. dus 2 zo'n jongens waren aant slippen en ik dacht dat ik dat ook kon. dus ik heel voorzichtig m'n rem ingeduwd. bam onderuit met m'n knie vol op het ijs. kwam niet meer omhoog van de pijn en kreeg m'n onderbeen gewoon niet meer opgetild. was echt eng. heeft 1 van die 2 jongens me omhoog geholpen en ben maar op mijn fiets gaan leunen en zo heeeeel langzaam gelopen. toen vanaf de weg dat het gestrooid was op m'n fiets geprobeerd te stappen en dat ging wel redelijk. kon dus alleen m'n been buigen als ik het maar niet uit eigen kracht hoefde te doen. dus fietsen ging wel gewoon
maar traplopen weer niet
's morgens naar de huisarts (om vervolgens met school te gaan snowboarden
) en bleek ik gelukkig alleen maar iets gekneusd te hebben.
heel lomp. fiets vet langzaam en ben wijselijk van de rem afgebleven. en daar schoof m'n fiets weg
kon me nog opvangen met m'n voeten, maar helaas, de grond was te glad dus gleed weg

die jongen keek wel om toen mijn vriendin doodleuk besloot om hem te roepen toen ik met de slappe lach op de grond lag.
.
. Op dat het aardig wat pijn deed vond ik het vooral heel erg genant, op m'n stiletto's gaat het allemaal prima, loop ik op bijna platte schoenen val ik van de trap (dacht dat ik er al was, val naar beneden en ga door 2 enkels waardoor ik daarna lag
)
(Al was het daar ook glad)
Gelukkig was ik niet de enige die dag die languit op het schoolplein was beland! 

Hij viel niet trouwens, maar het meisje naast me en ik keken allebei heel verbaast om waarop ie met een schaapachtig gezicht de commentaar "kdacht, kdoe een dansje voor mijn collega's..." mompelt. 
crazyshar schreef:vorig jaar met die strenge winter.
had me helemaal opgetut ( afspraakje met vriend)
moest rennen voor de bus te halen, alles ging goed was zo blij.
kom de bus in met hakken vol met sneeuw, bus trekt mega hard op. ga ik voluit op mijn bek.
totaal geen mogelijkheid om op eigenkracht opte staan ( bus reed echt als een idioot)
uiteindelijk een jong marokaans gastje me recht geholpen en vroeg meteen om mijn telefoon nummer.
voor als ik nog eens een slippertje wilde maken
genant

. Toch maar weer overeind gehesen, poging tot glimlach
verder te lopen. Ach heb er in ieder geval voor gezorgd dat ALS er al mensen waren die t de eerste keer niet hadden gezien, t de tweede keer zeker niet konden missen.