Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pmarena schreef:Volgens mij hebben ze al meerdere keren geprobeerd om het uit te praten , dat lees ik althans
TS wil graag weten hoe laat hij thuiskomt , hij zegt dat hij het nog niet weet , zij verzint vervolgens zelf maar een tijd waarop hij thuis zou moeten zijn , en als hij er rond die tijd dan niet is dan gaat ze bellen. En bellen. En bellen.
Goed , zo zal het hoop ik niet altijd gaan
Maar TS probeert erover te praten dat ze het belangrijk vindt om te weten wanneer hij thuiskomt.
Hij zegt dan dat hij het niet weet en hij zich ook niet op een tijd vast wil leggen , hij vindt het vervelend en claimerig gedrag.
En keer op keer hebben ze die discussie weer en ik denk dat de TS niet de enige is die het steeds meer beu wordt dat er niks verandert
Daar gaan ze het dus niet over eens worden.
Aangezien TS er zelf wellicht het meeste mee bezig is denk ik dat zij voor zichzelf moet bedenken wat ze nu verder wil..... een middenweg bedenken en voorstellen die voor haar acceptabel is en voor hem ook werkt , lijkt me het beste.
Hem bvb. lekker zijn gang laten gaan op de dagen dat er niks is dat ze niet zelf af kan (wat zelfstandiger worden dus) en als er wèl iets belangrijks is , dit gewoon SAMEN afspreken...en er dan ook consequenties aan verbinden als hij die (duidelijke !!) afspraken niet nakomt.
Niet op een vervelende manier , maar zoals Hannah Frouk zegt , dan word je er zelf niet zo zuur van en leert hij snel aan dat het voor hem zelf handiger is
Cassidy schreef:Maar na een operatie ben je hoe dan ook van iemand afhankelijk.
En als hij dan nog niet in staat is om iig de medicijnen op te halen, zit er iets serieus niet goed...

auk schreef:. Niet omdat ik wou dat hij naar huis kwam, maar wou wel zeker weten of hij nog veilig bij die vriend zat of dat er onderweg misschien god weet wat gebeurd was. M.i. heeft dat niks te maken met je vriend claimen.

!
..

IMJ schreef:Nee!
En het ging niet eens over van mijn kant!
We woonden 4 jaar samen en ik ben echt geen claimerd..
Maar hij vond (en vindt) zichzelf niet geschikt voor een relatie!
En weetje wat? Hij heeft gelijk.
(oké, ik noem het knutselen, maar hij doet allerlei moeilijke dingen met allerlei technische zaken, dus ik noem het maar knutselen omdat ik eigenlijk geen idee heb wat hij aan het doen is.
)

geloof dat de strekking gelijk is hoor en dat we allemaal ong. hetzelfde bedoelen.

!
.