Waar werd jij vandaag blij van? :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:00

rayoow schreef:
Ik werd blij..
van mijn vriend ;D
er werd nummer gedraait bij iemand thuis..ging ie met mn dansen en zei die..
Dit...Dit is ons nummer lieverd...

edit--
Werd ook erg blij vandaag in de stad :D al die kleine blije kinderen omdat er zwarte pieten rondlopen :D
erg leuk om te zien :D

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:50

Mijn kleine neefje die bij mij op schoot kroop en zich tegen me aan liet vielen met zn oogjes dicht en zijn duim in zijn mond, en kleine geluidjes maakte <3
Dat hij later in zijn handjes klapte, terwijl het ventje nog maar 9 maand oud is!
Schatje :*

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:12

Van de zon hier in Chili :D :D
En van een lief berichtje van mijn mannetje, dat hij niet kan wachten tot we weer kunnen knuffelen over 3 weken (dan ben ik terug na 4 maanden) <3 . Ben sowieso blij dat onze relatie gewoon zo top is en blijft, ook al ben ik een poosje weg, echt een super gevoel!

Rosemarin

Re: Waar werd jij vandaag blij van? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:24

van de jongen die ik leuk vind een smsje krijgen net ben je nog wakker? ik wou nog ff met je kletsen :D
jeeeeej :D :D

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 00:28

van mn nieuwe baas, waar ik nu 2 dagen heb gewerkt en hij me al zo vol vertrouwd dat ik helemaal alleen in de zaak mag staan en mag afsluiten etc!

en van mn lieve vriendje die ik over een maandje weer kan zien/knuffelen nadat ik hem een half jaar heb moeten missen :+: eindelijk gaat de tijd sneller haha

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:30

Van mijn allerliefste snoeshondje die, nadat ze haar zondagse ontbijtje had gehad (een broodje met een zachtgekookt eitje), op me af kwam gerend en me een hele dikke "dankje-voor-dit-heerlijke-ontbijtje-zoen gaf! <3 :Y)

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:35

Gisteren (toen dit topic werd geopend) werd ik zo blij toen ik wakker werd en de armen van mijn liefje om me heen voelde die
ik de hele week zo had gemist <3

Vanmorgen werd ik blij van de goede nachtrust die ik heb gehad, alleen in mijn eigen bedje ;)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:53

Van een lief mailtje van een vriendin <3

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:54

Mijn hond die helemaal vrolijk door het witte landschap en de bevroren blaadjes dartelt.
Kan ik helemaal warm van worden :+:

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:06

Van mijn man die me, nadat ik in mijn eentje een baal van 500 kilo tapijtvezel naar de paddock had gekruid mij kwam helpen (direct na zijn werk) met de overige 2 balen en we na 1,5 uur flink tobben klaar waren en mijn paddock er helemaal winterklaar bij ligt :D :D :D :D

Nog geen 10 minuten later lagen beide dames heerlijk te rollen in de tapijtsnippers <3 <3

Lucky_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:14

Ik werd gister heel blij van mijn pony en mijn instructrice.
Het was zo koud en ik had grondwerkles met haar en toen was ze zo lief bezig en het ging zo goed :D
Ze is heel erg in zichzelf en denkt vaak dat ze het toch niet goed doe. Maar gister had ik zoiets van dat ze echt de goede kant op aan het gaan is. Ze luisterde zo goed op kleine dingen. ENNN... ze komt eindelijk met de oortjes naar voren naar me toe, ipv weg te lopen... Zou het de methode zijn voor ons??
Ik was iig heel blij en me instructrice zei ook dat we heel erg vooruit gingen en dat ze het een heel bijzonder en mooi paardje vind :D *straal*
Ik had het erg koud, maar van binnen kreeg ik het warm, omdat ik zo trots op haar ben :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:22

Dat ik iemand anders een beetje kon opvrolijken. :)

Goed topic, als je elke dag stilstaat bij wat je blij maakt heb je vast een leuk leven! :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:23

Van het zonnetje dat mijn kamer in scheen vanochtend! (hij is er nu nog steeds gelukkig :) )

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:25

Van het weer van vandaag en dat ik natuurlijk jarig ben *D <3

En gisteren toen ik als ballonpiet :){ op een bedrijfsfeestje moest werken, was er zo´n schattig klein meisje die niet meer bij mij weg te slaan was. Zo schattig

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:26

Van een smsje <3
En ook van mijn witte paardje in het witte landschap. Dat ziet er zo schattig uit :)

Gefeliciteerd Mandi :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:26

Gefeliciteerd! Ik was gisteren jarig maar was niet heel interessant. :+

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:28

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:31

van het filmpje hierboven! geweldige kat _O-

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:32

Van de zon die vanochtend in mn gezicht scheen toen ik wakker werd, me omdraaide en daar een hele mooie fantastische jongen lag die mn vriendje niet meer is maar toch nog steeds ontzettend verliefd op elkaar zijn :') van het ontbijtje dat ie gemaakt had, van een vriendinnetje die net opbelt om te vragen of ik vanavond bij haar kom eten en GA kom kijken, van 't mailtje van een vriendin uit NZ, en van de blauwe lucht.

En het is nog maar half 1, en zoveel mooie dingen! :+:

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:33

M_EL_ISSA schreef:
Van een smsje <3
En ook van mijn witte paardje in het witte landschap. Dat ziet er zo schattig uit :)

Gefeliciteerd Mandi :D

door dit berichtje
Mis ik mijn wit mannetje zo erg..
hij heeft nog noooit sneeuw gezien hahaha
alleen palmbomen

En vandaag nog nergens blij van geworden...word alleen maar gezeurt over schoolproject

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:09

Nemurin schreef:
Dat ik iemand anders een beetje kon opvrolijken. :)

Goed topic, als je elke dag stilstaat bij wat je blij maakt heb je vast een leuk leven! :)

Lieffie! <3

Ik had er net nog 1. Koud buiten, op het paard langs de dijk.. rode wangen, warme deken om mijn benen, zonnetje op mijn bol, overal die rijp op de grond en in de bomen..

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:43

Ik ben vandaag blij om het feit dat ik heel gelukkig met ons huisje ben, ik de toekomst goed tegemoet zie :D En de zon schijnt en ik verder niks op de planning heb :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 14:57

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-11-23 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:21

Ik werd blij van 't uitslapen samen met vriendje, hebben we lang niet kunnen doen. Vervolgens was de wereld zo mooi wit en stralend zonnetje. Daarna was 't paardje heel knuffelig (en dat is die niet vaak) en ontzettend braaf met rijden. Was er iemand die me hielp de stal uitmesten.

En 't allerliefste.. ik was een appel vergeten en vroeg of m'n vriend die nog wilde brengen (die moest in de buurt zijn). Kreeg ik op gegeven moment: "hoe graag wil je die appel?". Waarop ik reageerde van, laat maar regel hier wel wat! Wilde ik net weggaan, kwam die helemaal ingepakt, met een appel, op de fiets het terrein op. Onder 't mom van: "Ik had nog wat goed te maken met Pro". :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:33

Ik was met m'n beste vriendinnetjes aan het feesten en ik werd er erg blij van dat we helemaal los gingen en we echt een top avondje gehad hebben met z'n allen. <3