Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quandro schreef:Ongeluk ook niet.
We hebben elkaar geraakt.
Ben trouwens wel gestopt.
Dacht :
&%^# , die gaat over de kop en is hartstikken dood.
Maar hij reedt 4 meter de berm in en kwam netjes in de modder tot stilstand.
Kiwipitje schreef:@JessAndHope: Kweenie hoor maar diegene die achterop knalt is níet altijd fout. Vaak wel, maar niet altijd.
JessAndHope schreef:Kiwipitje schreef:@JessAndHope: Kweenie hoor maar diegene die achterop knalt is níet altijd fout. Vaak wel, maar niet altijd.
Ik zeg ook niet dat ze daadwerkelijk fout zijn, maar je bent wel altijd (99% van de tijd) schuldig. Uiteraard ben je niet fout als iemand voor je vol op de rem gaat staan en jij nét even naar rechts keek om een spelend kind in de gaten te houden.... Maarja, volgens de politie ben je wél fout.
Als je snapt wat ik bedoelIk leg het een beetje moeilijk uit...
En nogmaals, ik rém niet, ik laat mn remlichten oplichtenEen wezenlijk verschil.
Quandro schreef:Het was een VW polo tegen een bmw X5.
Denk je dat die de hele voorkant van een terreinwagen in elkaar rijdt?
En heb hem overgens heel licht geraakt.
Ik kaatste niet eens terug maar ging gewoon recht door.
En hij raakte even licht de macht over het stuur kwijt.
Het kan zijn dat hij schrok , of dat die auto afketste op de mijne.
Overgins denk ik dat eerste.
JessAndHope schreef:Nee, ff serieus... tegen de tijd dat jij iemand aan de lijn hebt is hij al weer weg en daarnaast zou ik mijn handen aan het stuur willen hebben voordat die maniak me idd van de weg af drukt.
Kiwipitje schreef:Het ging hier om expres remmen, niet om remmen voor iets wat gebeurt. Uit eigen ervaring (en nee ik was niet de remmende persoon) weet ik dat de remmer wel degelijk schuldig bevonden kan worden indien blijkt dat hij expres remde.
Maar dat doet hier verder niet ter zake.
sporter schreef:Dan is het in ieder geval niet moeilijk vast te stellen wie van jullie twee de echte aso is. Stoer hoorKiwipitje schreef:Het ging hier om expres remmen, niet om remmen voor iets wat gebeurt. Uit eigen ervaring (en nee ik was niet de remmende persoon) weet ik dat de remmer wel degelijk schuldig bevonden kan worden indien blijkt dat hij expres remde.
Maar dat doet hier verder niet ter zake.
En ik heb al 3 keer dit jaar het gevalletje andersom gehad. Gewoon die rem vol in stampen en doen alsof je achterlijk bent. Euhm ja sorry ik was zo gefocust op de bumperklever achter me dat toen de auto voor me zachtjes remde ik schrok en per ongeluk de rem te hard in trapte
sporter schreef:JessAndHope schreef:Of het wel bekende konijn, sporter
Ja preciesJe moet wel elke keer je verhaal een beetje aanpassen en hopen dat je niet elke keer dezelfde agent hebt. Ik kan me voorstellen dat die dan lastig begint te doen
Kiwipitje schreef:Dan is het in ieder geval niet moeilijk vast te stellen wie van jullie twee de echte aso is. Stoer hoor.
Quandro schreef:Vader is net door de politie gebeld.
Wegens een fout word de zaak gesloten,
De aanklacht word ingetrokken.
Politie fout.
We hadden opeens een audi R8 toen ze het kenteken gingen na kijken.
Hij stond een meter van het kenteken af , en nog heeft meneer de politie agent het kenteken fout genoteerd.
De schade word kosteloos hersteld.