Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
diktrom schreef:rookte ruim 10 jaar geleden meer dan een pakje per dag, sigaret was het eerste waar ik 's ochtends naar verlangde. Van de ene op de andere dag gestopt. Het is het allerbeste dat ik ooit heb gedaan. Volhouden dus en zorg dat je afleiding hebt zodat je er niet steeds aan denkt!
Char_elle schreef:Kun je niet even al je sigaretten demonsratief doormidden breken? Heb je weer wat overwonnen, en als je dan de drang hebt kan je sowieso niet roken. En dan wel de sigaretten van je vriend ook doorbreken, wie weet stopt die dan ook nog
Elin_ schreef:Ts:
Het lukt der ! Het lukt der ! Het lukt der! Jeaahh yes we did it!
Het lukt der! Tududududud
Ze werd ziek en stopte gelijk met roken
Het lukt der! Het lukt der!Het lukt der! Jeah
Ze wil nu helemaal afkicken van die sigaret , ja het lukt der !
Het lukt der! Het lukt der ! Jeahh
(van doraSerieus.. na 1 dagje ziek zijn ken je dit lied helemaal
)
NatasjavE schreef:diktrom schreef:rookte ruim 10 jaar geleden meer dan een pakje per dag, sigaret was het eerste waar ik 's ochtends naar verlangde. Van de ene op de andere dag gestopt. Het is het allerbeste dat ik ooit heb gedaan. Volhouden dus en zorg dat je afleiding hebt zodat je er niet steeds aan denkt!
Heb jij gerookt?????? wist ik niet..
Nah echt...vind ik helemaal niets voor jouw![]()
TS....stop iedere dag het geld van je pakje sigaretten in een spaarpotje...als je dan 3 maanden niet gerookt hebt mag je iets leuks voor jezelf kopen.