Rijleggings bij de action?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 20:18

ik was laats in de zara (?) in den bosch .. samen met ons mam .. en ja daar lagen toch ook echt paardrijbroeken haha, we keken elkaar aan, en moesten toen wel een beetje lachen, echt precies een paardrijbroek, heb eink niet naar het prijskaartje gekeken, had ik toch even moeten doen .. fijn hoef je niet meer persee naar een ruitersportzaak haha. Maar ik denk dat ik er niet in ga lopen maarja wie weet als het echt mode word hahaha.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:22

maartje_h schreef:
haha, dit was zo`n 15 tot 20 jaar geleden toch ook al in de mode??

Ik meen me te herinneren dat ik toen net op paardrijden ging en mijn moeder niet gelijk zo`n dure rijbroek wou kopen, dus kreeg ik idd ook zo`n legging die op een rijbroek leek :))

Haha, ik ook :')

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 09:39

ik zie het steeds meer ook op school dat meisjes in een rokje lopen met een legging en rubbere paardrijlaarzen .. ik zelf vind het er niet uit zien :P voral omdat ik dat gewent ben alleen maar als je gaat rijden en niet als moden maarja iedereen zijn eigen smaak he

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 10:10

Miracle_ schreef:
Jockey_my schreef:
Oja, ik heb laatst in een gewone winkel met winter laarzen een paar laarzen gekocht om mee te paardrijden :+ , een rits achter en afgewerkt met hoefijzers :D .

Serieus? :P Foto? :D

Okey :D .
Echt leer, en een goede zool, en nog gevoerd van binnen ook :+ , dit zijn dus mijn thermo laarzen voor van de winter haha.
Afbeelding
Afbeelding

Zijn best paardrij-achtig toch?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 11:18

Miracle_ schreef:
Serieus? :P Foto? :D

Okey :D .
Echt leer, en een goede zool, en nog gevoerd van binnen ook :+ , dit zijn dus mijn thermo laarzen voor van de winter haha.
Afbeelding
Afbeelding

Zijn best paardrij-achtig toch?[/quote]
haha inderdaad! En wss een stuk goedkoper dan de echte. Das pas verantwoord shoppen.;)
excuus voor de kromme quote, zit op mijn telefoon

miek140

Re: Rijleggings bij de action?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 11:27

Ik liep van de week in de supermarkt en toen liep er ook een meisje in dr paardrijkleding (doe ik ook zovaak, ik probeer wel altijd mn handen te wassen in de drinkbak als ik nog boodschappen moet doen)
Maar dit meisje zat echt van top tot teen onder de modder en had dr complete uitrusting (cap, zweep, zadel, hoofdstel, ...) in dr winkelkarretje liggen :')
Toen moest ik toch wel even lachen :=

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 12:19

maartje_h schreef:
haha, dit was zo`n 15 tot 20 jaar geleden toch ook al in de mode??

Ik meen me te herinneren dat ik toen net op paardrijden ging en mijn moeder niet gelijk zo`n dure rijbroek wou kopen, dus kreeg ik idd ook zo`n legging die op een rijbroek leek :))

Klopt! Zo'n 15 jaar geleden toen ik net met paardrijden begon bestond dit ook al! :j
kan me nog herinneren dat m'n moeder een witte rib 'rijbroek' bij een gewone winkel had gekocht voor mij. :P

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:00

Miracle_ schreef:
haha inderdaad! En wss een stuk goedkoper dan de echte. Das pas verantwoord shoppen.;)

Niet echt :P .

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:02

Misschien ben ik straks wel heel blij dat rijbroeken in de mode komen, en kan je gewoon met rijkleding naar je werk :+ Alleen hoop ik dat ik mijn perties dan niet de hele dag aanhoef :D .

Nee onzin, schaam me dalijk dood om in paardrijkleren over straat te lopen want dan denkt iedereen dat heb je weer zoon mode geval :P .

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:31

miek140 schreef:
Ik liep van de week in de supermarkt en toen liep er ook een meisje in dr paardrijkleding (doe ik ook zovaak, ik probeer wel altijd mn handen te wassen in de drinkbak als ik nog boodschappen moet doen)
Maar dit meisje zat echt van top tot teen onder de modder en had dr complete uitrusting (cap, zweep, zadel, hoofdstel, ...) in dr winkelkarretje liggen :')
Toen moest ik toch wel even lachen :=

wss met de fiets of de bromfiets naar het paard geweest, zou mijn zadel ook niet op men fiets laten liggen hoor :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 13:46

Paardrijders zijn trendsetters. :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:07

antje_vip schreef:
Yeah :j

Ik voel me eindelijk hip met m'n rijkleding over straat wanneer ik naar stal ga :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 14:18

Ik heb het hier nog niet gezien. Wel jammer, want ook ik wil hip zijn in de Appie als ik klaar ben op stal *D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:34

Jockey_my schreef:
Miracle_ schreef:

Niet echt :P .

Tegenvaller.... :P

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:36

Sabin_e schreef:
antje_vip schreef:
Yeah :j

Ik voel me eindelijk hip met m'n rijkleding over straat wanneer ik naar stal ga :D

Ik ga binnenkort ook met m'n rijkleding naar het werk, niemand die het merkt :Y)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 19:40

Ik was vandaag in de Action en zag die leggings idd liggen.
Maar ze zijn denk ik niet geschikt om mee re tijden hoor, was van dat hele enge gladde stof :))

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:03

hmm dat ze dat nu ook al verkopen zeg haha, en ik me altijd soort van schamen als ik door het dorp fiets om naar stal te gaan! vind het wel heel goedkoop lijken als je alleen in zo'n legging loopt hoor, sowieso als je van die kniestukken erop hebt denk ik echt van ooo my god :+ haha

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:51

jammer dat mijn rijlaarzen echt fijn zijn voor het rijden (wil niets anders meer) maar om te lopen zijn ze niet echt denderend..
anders had ik ze ook nog wel aangekunt naar mn studie :=
bruine leren laarzen, best hip toch! spoortje er omheen en klaar is kees.

alleen de hoge dressuur boog is nog niet echt hip geloof ik maar dan kunnen wij met zn alle nog een beetje extra voorlopen op de mode

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 20:53

Zwitsal schreef:
alleen de hoge dressuur boog is nog niet echt hip geloof ik maar dan kunnen wij met zn alle nog een beetje extra voorlopen op de mode

Klasse *D I'm in :P

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:41

zwieke schreef:
Zwitsal schreef:

Klasse *D I'm in :P

Haha alleen zo lastig, door die hoge dressuur boog en de laars in mijn knieholte moet ik eerst de laarzen uit doen wil ik naar de wc kunnen :D .

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:42

Zwitsal schreef:
Haha alleen zo lastig, door die hoge dressuur boog en de laars in mijn knieholte moet ik eerst de laarzen uit doen wil ik naar de wc kunnen :D .

Detail :') Maar niemand dat dat ziet _O-

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 16:18

Silviabol schreef:
das is mode :D

vriendinnetje heeft een legging met "leren zitvlak" echt hilarisch

Hier mee liepen er ook bij mij op een paar rond :')

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 17:10

Haha ik vind die ''paardrij''broeken/leggings zo verschrikkelijk lelijk :=

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 20:22

Ik kan me inderdaad herinneren dat ik heel wat jaren geleden ook een broek had in een soort paardrijbroek model. Gekocht en maar zelden aangehad omdat ik het uiteindelijk toch maar raar vond! En nu nog steeds.
Vandaag wel moeten lachen om mijn mannelijke collega's. Ik heb leuke stoere nieuwe laarzen, bij de een worden ze voor "motorrijlaarzen" uitgemaakt en vandaag vroeg een ander doodleuk of ik m'n paardrijlaarzen aanhad. Uhm.... geen van beiden, ik heb gewoon hippe laarzen heren!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 20:58

http://www.omoda.nl/shop/details/cognac ... 103a/12878

Jongens, ik ga m'n paardrijlaarzen hier halen :D
Nee, serieus. Ik vind het echt te erg voor woorden. Ik blik of bloos niet als ik gauw in m'n rijkloffie nog even langs de supermarkt moet, ach, paard moet toch ook aandacht hebben? Maar dit gaat me ECHT te ver.