Kaka schreef:Kaka schreef:God, hockeyfeestjes bij Overbos * brings back memories *![]()
Ik vind bier, whiskey, wijn en port gewoon lekker en neem dan ook graag een paar glaasjes met uitgaan. Het prettige losmakende effect is een leuke bijkomstigheid, stukje ontspanning na een drukke week. Maar net als jij ben ik het stadium van mezelf naar een andere wereld zuipen wel voorbij. Stukje volwassen worden denk ik, ik ben nooit ziek van de drank geweest en echte gaten in mijn geheugen heb ik ook nooit gehad (wel geveinsd). Bij vrienden en kennissen wel gezien dat drank heel veel kapot kan maken.
Toevoeging: de periode waarin ik het meeste alcohol nuttigde lag bij mij tussen 17 en 19, pas daarna ben ik gaan studeren. Als student heb ik veel leuke feestjes gehad, maar liep de alcoholconsumptie wel duidelijk terug.
Bij mij was het ook die leeftijd, wel apart dat je in je studententijd minderde, maar heb jij eigenlijk op kamers gezeten? Denk dat dat namelijk een boel scheelt.
Ik moet ook zeggen dat ik me nooit laveloos hebben gezopen, 1 keer was ik wat delen kwijt, verder nooit.