Toppunt van blondheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:21

Lisann__ schreef:
Ik heb ooit een hele gevaarlijke blonde actie gehad.
We reden van Amsterdam naar Eindhoven, en de hele weg lang zat er al een vlieg in de auto. Ik al een uur lang op jacht naar dat beest, gaat hij ineens op het stuur zitten, ik grijp mijn kans en mep met een rontgang op het stuur. :wow: Bestuurder (goede vriend) Schrok zich wezeloos, en trapte als een idioot op de rem. De hele inhoud van de auto lag ineens tegen de voorruit. Oeps.. :+

Gelukkig was het een doordeweekse dag en 0:30 uur. Anders had ik er wss minder hard om kunnen lachen. :=

Hahahaha dat zou er ook een van mij kunnen zijn :D

Of een vriendin van mij, we gaan even op het balkon bij haar voordeur stan (flat) omdat ze wil roken. Ze had haar sleutels op het aanrecht laten liggen zagen we terwijl we naar de deur lopen
Zegt ze.. help onthouden dat ik de deur niet dichttrek, al zeggende trekt ze de deur dicht :D

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:32

Of de hond bij de supermarkt vergeten.... En er thuis pas achter komen :o

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 18:34

saroanda schreef:
Of de hond bij de supermarkt vergeten.... En er thuis pas achter komen :o

arme hond :+

Mondy

Re: Toppunt van blondheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:38

Deze heeft mijn zusje meegemaakt. Ze moest schrijven op een wedtstrijd voor ponyruiters. Komt er een moeder naar de juryauto gelopen... kan mijn dochter wat later rijden ? We zijn haar pony vergeten.

Hoe doe je dat toch ???

strawberrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:39

strawberrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:40

Mijn vader ging laatst alleen met de riem naar buiten en vergat de hond :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:44

Sleeper schreef:
MissToseland schreef:
ben ook met regelmaat mijn zonnebril kwijt, heb ik hem nog bovenop mijn hoofd in mijn haar _O-

Je telefoon zoeken terwijl je aan het bellen bent? :o

"he verdomme waar is dat rotding toch!?"
"welk rotding?"
"ja mn telefoon!"
"je bedoelt die waarmee je nu mij aan het bellen bent?"
"......."

herkenbaar!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:45

Dat niet, wel tot 2x (!!! :o ) toe benzine in een dieselauto gegooid :Z

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:46

oh da's minder erg dan diesel in een benzine auto toch? :P

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:46

haha, geweldig!

of "waar zijn mijn sleutels nou weer?"
Zusje" in je hand??"
" oja heel slim.."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:47

Haha ik heb het zelfde eens gehad met een hoedje van mijn vriend.
Voor hij instapte had hij deze even op het dak gelegd, daarna straal vergeten.
Ik reed dus weg met een auto met hoedje erop!

Dat ding heeft nog best wel lang op de auto blijven zitten, want pas na 300 meter 80 kmweg is hij eraf gegleden mooi de berm in.
We kwamen er pas achter dat mijn paps thuis kwam, en zei ''Moet je nog een hoedje hebben? In de berm ligt net zo'n hoedje als dat hij heeft!''.
Wij dus elkaar aankijken, snel naar het hoedje gegaan, en toen moesten we heel hard lachen haha! :+

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:05

Niet van mezelf maar van een klant, brengt zijn huurauto terug, vergeet de hond er uit te halen.....niet echt een kleintje of zo, hebben wij de hele middag met dat beest gezeten!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:09

Ik was bij de wei,een weigenoot wilde een flesje Bach bloesem proberen.Ik zeg die test ik via een foto,stuur maar via de mail.O maar ik heb geen resente foto,zegt andere weigenoot ik maak wel even een foto met mijn mobiel.Ik zeg dat is goed maar daar heb ik niks aan, ik stuur hem wel naar jou mobiel.Zij maakt een foto,heb je hem al? Ik kijk op mijn mobiel(blond) nee ik heb nog niks.He wat raar,het lukt dus niet.Ze ik ineens o wat stom zeg,huh wat bedoel je? Ik heb toch zelf mijn mobiel bij me dan kan ik toch zelf een foto maken?

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:10

Adindaa schreef:
Chubby schreef:
Waar denk je dat die schoenen vandaan komen die je wel eens in bermen en vluchtstroken tegenkomt? :P

ja dat vraag ik me ook wel eens af :')

misschien iemand die ruzie had met de gene naast hem,
die vervolgens met een schoen naar het hoofd van de ander smijt, maar mist en hem zo door het open raam naar buiten gooit :') ?

de vader van een vriendin had dat eens gedaan bij mij O:) maar die lag toen niet op de snelweg maar ergens na een rotonde vlakbij ons dorp :')

palo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:22

Een [blonde] vriendin van mij had jaren geleden op de terugweg van concours zin in Mc Donalds, rijdt door de Mc Drive en vergat dat er een trailer achter hing!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:16

ik heb precies hetzelfde gehad als TS. Na een kilometer dacht ik van, heb ik mn tankdop er wel op gedraaid? Dacht nog van, ah dat zal toch wel :D na 50 meter een bocht genomen te hebben hoorde ik em van het dak schuiven :') En nooit dat ik hem weer gevonden heb..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:20

Ohh, dit topic maakt mijn dag weer goed _O-

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:45

Op een tankstation in Frankrijk gas gaan tanken en dan kennelijk een verkeerde knop (noodstop) ingedrukt houden, ondertussen een vrouw die vanuit haar hokje over de intercom/luidspreker in het Frans meerdere keren vraagt of ik de knop wil los laten en dat er hulp onderweg is :o
Kijk ik om mij heen zo van....wat roept dat mens nou steeds door dat ding (ik spreek echt geen woord frans).....al die mensen die mij stonden te bekijken en dan nog niets doorhebben en rustig die knop ingedrukt houden en boos worden omdat ie het niet doet.

Nadat er hulp was gekomen,de goede knop mij was gewezen,de auto vol getankt en dus op naar de kassa(zo'n kassa waar je met de auto heen rijd).......wil de auto met geen mogelijkheid meer starten -:(- Moesten we de auto langs de kassa duwen, sta je mooi voor schut, na de slagboom doet mijn vriend een poging tot starten en ja hoor........ik was de startonderbreking vergeten :o?

was overigens wel een geleende (spiksplinter nieuwe) auto van mijn vader,dus ik was niet bekend met deze auto......niet dat ik mijn actie wil goed praten ofzo ahum ahum
Laatst bijgewerkt door Forcalquier op 16-11-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiichi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:46

Ik kom me ook maar ff melden.
Krijg net een berichtje van een vriendin dat ze toch nog 10/24 punten had gescoord op een (digitale) scheikunde toets...

Realiseer ik me dat ik die nog had moeten maken (krijg je punten voor)... Zou niet zo erg zijn, als ik de eerste toets ook niet was vergeten in de sturen :P (dit was toets 3)

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:48

Of je parkeert je fiets achter de auto en in haast rij je dan weg en vergeet je dat je fiets er nog achter staat :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:48

mijn broer vertelde me paar dagen geleden dat er iemand was aangereden en zijn hoofd er af was. En toen vroeg ik: "is die dood?"
en toen lachte iedereen me uit :(

edit; typo

daphne1997a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:50

xRoosss schreef:
mijn broer vertelde me paar dagen geleden dat er iemand was aangereden en zijn hoofd er af was. En toen vroeg ik: "is die dood?"
en toen lachte iedereen me uit :(

edit; typo

'Hahahahhahahahahha :') . Hier moet ik toch wel een beetje om lachen :+ .

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:50

o,ja hoor :+

Ik had mijn geliefde Nokia N97 kapot.
Dus in alle goede hoop hebben we een nieuw LCD kaartje besteld.

Kameraad van ons komt thuis en ik zeg :" Nou Vinnie we gaan het proberen met een nieuw LSD kaartje".

:Y)

chexgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:51

Bellen met de telefoonprovider over je rekening en dan zegt de medewerker tegen je; sorry mevrouw dit nummer is afgesloten...
nog even in discussie gaan en vervolgens erachter komen dat het nummer dat je zelf doorgaf een oud nummer van je zus is...

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:56

Whahaha wat een leuke dingen! _O-

Ik heb al een paar keer gehad dat ik mijn kopje thee op het dak had laten staan. 1x zijn we er zelfs een drempel mee over gekomen, en toen stond er iemand te wijzen naar het dak, ooops!