Ik en mijn vriend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:25

Armaris schreef:
Hou je er rekening mee dat dit strafbaar is?
Begrijp me niet verkeerd, jullie zien er een leuk stel uit en ik gun jullie het maar officieel is het verboden

Waar zeg je dan in godsnaam dat hij pas vervolgd kan worden na een klacht? Blijkbaar heb je de klok horen luiden en weet je niet waar de klepel hangt. Als ik TS was, zou ik ontzettend boos zijn geworden en had ik me afgevraagd waarom een twintigjarig studentje zich met mijn leven bemoeit.

@RoosIris: Door jou wens ik aangesproken te worden met 'mevrouw' en niet met 'jongedame'.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 20:26

RoosIris schreef:
Aideen schreef:
Als je vriend seks met je heeft, wordt hij pas vervolgd als er een klacht wordt ingediend. Check je feiten voordat je zo'n belachelijk en beledigende post naar TS toeslingert. Daarnaast, waar bemoeien jullie je in godsnaam mee? Denk dat ze echt wel goed voor dr zelf kan zorgen...'Het beste voor TS willen...' Wat een onzin! Open er een apart topic over en hou hier gewoon je mond. Dit is immers geen discussietopic.

Leuke foto's! :)

Nounou jongedame dat mag ook wel even anders.

Er wordt hier NIEMAND beledigd. Ts wordt enkel op de feiten gewezen.

Een gemiddelde 15 jarige weet NIET hoe de wereld werkt. En is al gauw blind voor de feiten.

Een (sex) relatie met iemand onder de 16 terwijl de ander wel meerderjarig is. Is bij de wet strafbaar. Wordt echter niet behandeld als er geen klacht wordt ingediend. maar daarom is het nog steeds wel strafbaar.

Als jij 150 rijdt op een 80 km weg ben jij in strijd met de wet, dus straf. Maar ze moeten je wel eerst aan zien te houden. Maar strafbaar ben je.

We hebben hier allemaal het beste voor met ts. TS heeft zelf al aangegeven te weten dat ze in principe strafbaar bezig is. EN geeft aan dat haar ouders erachter staan. Nou prima toch.

Er word op door gegaan omdat mensen er nogal lacherig over doen, en doen alsof wij het heel slecht voor hebben met TS.
Maar dit is allerminst het geval.

Ik wist niet dat 1 topic zo'n discussie kon ontketenen.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:27

Aideen schreef:
Armaris schreef:
Begrijp me niet verkeerd, jullie zien er een leuk stel uit en ik gun jullie het maar officieel is het verboden

Waar zeg je dan in godsnaam dat hij pas vervolgd kan worden na een klacht? Blijkbaar heb je de klok horen luiden en weet je niet waar de klepel hangt. Als ik TS was, zou ik ontzettend boos zijn geworden en had ik me afgevraagd waarom een twintigjarig studentje zich met mijn leven bemoeit.

@RoosIris: Door jou wens ik aangesproken te worden met 'mevrouw' en niet met 'jongedame'.

Met alle liefde als jij zo'n respectloze reactie plaatst jegens mij(en ander bokkers met de beste bedoelingen) dan moet je blij zijn dat ik je nog jongedame noem.
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 15-11-10 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:28

Aideen schreef:
Armaris schreef:

Arrogantie ten top hier, waarom voel jij je beter als iemand anders?
Ik denk dat ik met recht kan spreken als ik zeg dat ik zelf in dat wereldje zat

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:29

emma525 schreef:
RoosIris schreef:

Nounou jongedame dat mag ook wel even anders.

Er wordt hier NIEMAND beledigd. Ts wordt enkel op de feiten gewezen.

Een gemiddelde 15 jarige weet NIET hoe de wereld werkt. En is al gauw blind voor de feiten.

Een (sex) relatie met iemand onder de 16 terwijl de ander wel meerderjarig is. Is bij de wet strafbaar. Wordt echter niet behandeld als er geen klacht wordt ingediend. maar daarom is het nog steeds wel strafbaar.

Als jij 150 rijdt op een 80 km weg ben jij in strijd met de wet, dus straf. Maar ze moeten je wel eerst aan zien te houden. Maar strafbaar ben je.

We hebben hier allemaal het beste voor met ts. TS heeft zelf al aangegeven te weten dat ze in principe strafbaar bezig is. EN geeft aan dat haar ouders erachter staan. Nou prima toch.

Er word op door gegaan omdat mensen er nogal lacherig over doen, en doen alsof wij het heel slecht voor hebben met TS.
Maar dit is allerminst het geval.

Ik wist niet dat 1 topic zo'n discussie kon ontketenen.

Nee ik ook niet...ik en nog wat andere bokkers hebben het beste voor met ts......een stel opgeschoten ...... moet zich er weer mee bemoeien en belachelijk gaan doen :) beetje jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:30

[quote=RoosIrisMet alle liefde als jij zo'n respectloze reactie plaatst jegens mij dan moet je blij zijn dat ik je nog jongedame noem.[/quote]

Met alle liefde als jij zo'n respectloze reactie plaats jegens TS dan moet je blij zijn dat ik je überhaupt nog aanspreek.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:30

Jammer dat het op deze manier gaat en dat er niet met meer respect gereageerd wordt.

Topics als deze zijn sinds de afschaf van FotoFun niet meer toegestaan dus ik plaats een slotje.