Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoeska schreef:Wat wil je nou nog meer horen. Je weet al hoe het zit (militairen zijn een aparte groep in de wetgeving omtrent zorg), en hoe de betaling werkt (van het brutoloon). Ik zie niet in wat er nu nog te 'zeuren' valt?
De bakkerskinderen eten ook goedkoop brood
devine schreef:Dat begrijp ik.
Een kennis van ons die werkt bij Achmea en heeft ook de voordelen ervan dat zijn werkgever nu eenmaal deze verzekeringen afsluit en zo voordeliger zit met de zorgpremie klopt en ook doordat het van zijn brutoloon wordt ingehouden maar dit is lang niet zo dat hun maar €28,00 per maand betalen.
Dat is met alles waar je werkt dat er bepaalde voordelen zijn.
Het gaat mij erom waarom er zo een verschil moet zitten en dan ga ik uit van een basis verzekering van €94,75 bij Menzis dat er een bepaalde groep netto €28,00 maar betaald waar is dit op gebaseerd?
En nu ook horende dat ze dus niet naar de kazerne hoeven voor de zorg maar ook naar de civiele zorg?
devine schreef:@ Sporter lekker kort door de bocht.
en als je dit onzinnig vindt dan hoef je niet te reageren dit is een groot forum met veel topic's.
Een auto laten maken gebeurt niet maandelijks geloof ik en heeft niet met iedereen te maken.
De zorg is wat wettelijk bepaalt is en dat iedereen hier verplicht aan mee moet betalen en ik zie dat ook zo geef ook niet aan dat ik hier net mee eens ben.