Sunshine80 schreef:Het gekke is dat ik nu vooral in mijn eigen bed wil slapen, tot op het irritante toe. Dit weekend ga ik weer een paar dagen naar mijn moeder toe, hopen dat dat me even weer wat rust geeft.
Ik denk dat het komt omdat ik dan altijd bij iemand anders thuis ben en je dus ergens niet echt thuis ben. Hoewel het bij mijn moeder thuis natuurlijk het dichtst bij komt...
En heeft het je wat rust gegeven?
Ik snap precies wat je bedoeld, wat betreft dat bij iemand anders thuis zijn en je er dus ook niet echt thuis voelen. Ik had dat ook toen ik achtenhalve maand bij een vriendinnetje in woonde door dezelfde situatie. Je hebt nergens je eigen plekje meer, en dat is juist waar je zo naar verlangd!! Maar aan de andere kant; het was toch stukken beter voor mijn eigen ontwikkeling (en achteraf een super leuke ervaring) om niet samen met mijn ex in 1 huis te bijven zitten, al konden we nog harstikke goed door 1 deur. Je wilt gewoon verder met je eigen leven op een gegeven moment als je de beslissing hebt genomen en dat gaat gewoon niet makkelijk als je nog samen woont.
Mocht je wat rust zoeken en interesse hebben; ik heb een (kleine) logeerkamer.