fresco1234 schreef:Of je wil een paard kopen of verkopen, en je krijgt de bevestiging via een consulent, dan ben je daar toch mee geholpen?
Wat voor bevestiging? Waar is die op gebaseerd?
marleen_usar schreef:Mensen hebben er geen hekel aan maar zijn er eerder bang van, bang van het onbekende.Door er over te lezen gaat de angst weg.
Ik ben er niet bang voor hoor. Heb alleen nog niet een keer iets over paranormale dingen gelezen waarvan ik dacht já dat zou kunnen. Wanneer je vragen gaat stellen wordt dit afgedaan als 'dommigheid'
. En inderdaad angst voor het paranormale.
marleen_usar schreef:xkatleentjesx ik heb spier reuma gehad,het is weg.Dat heeft me wel wat jaren gekost, maar ik ben er vanaf.Het zat tussen mijn oren, ik liep vast letterlijk en figuurlijk.Heel veel mensen willen er niet aan,das jammer.
En waarom is dat jammer? Dit is nou juist de manier waarop mensen praten over het paranormale wat het zo vermoeiend maakt en waardoor mensen er een hekel aan krijgen.
fresco1234 schreef:Jahaaa, maar wanneer je je voet niet uitsteekt, dus geen beweging maakt, gebeurt er niets.
Jij bedenkt dat je dat wil doen, je hersenen sturen je spieren aan. De enige energie die daarbij komt kijken is de energie die opgeslagen is in je spieren doordat jij zelf eet en door processen in je lichaam.