wat lijkt me dat verschikkelijk en volgens mij heb je super gehandeld, anders was ze er nu zeker niet meer geweest!
Hopenlijk wordt ze wakker als de artsen het toelaten en valt de schade mee
sterkte!!
HelgaV
Geplaatst: 31-10-10 15:03
Update van ilovetrusha:
Nou we zijn in het ziekenhuis geweest en ze moet nu tot vannacht 5 uur gekoeld worden en daarna wordt er gestopt met koelen. Als ze weer opgewarmd is gaat ze van de slaapmedicatie af zodat ze langzaam wakker wordt. Maar dat kan wel even duren... Het zal vast wel weer veranderen maarja.. We wachten het af.
Sassii
Geplaatst: 31-10-10 15:35
Woow, Lisa. Dat dit topic van jou is! Heel veel sterkte. Ik ben er voor je en ook voor je zusje.
Heel erg veel sterkte, hopelijk loopt alles goed af
franka75
Geplaatst: 31-10-10 15:42
hoi mijn moeder is donderdag gedotterd en ik ben hi9er dus ook best bang voor geweest. heel naar dat het zo gelopen is met je moeder als ze al gedotterd is zal ze hopelijk snel herstellen. meisje heel veel sterkte.
En ik ben weer even op de computer. Om kwart over 6 ga ik weer richting het ziekenhuis.. morgen sla ik een dagje stage over.. want morgen ga ik natuurlijk om 11 uur weer naar het ziekenhuis, want dan krijgen we meer te horen. En ik moet veel mensen op de hoogte houden haha! Iedereen heel er bedankt voor jullie hart onder de riem! Vanavond laat misschien nog een update!