Wegens de examen periode die eraan komt moet ik helaas medelen dat ik niet veel/geen kaarten meer zal kunnen bewerken. Mijn excuses
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst: 06-12-10 23:16
Zou iemand deze foto in kerstsfeer willen maken? Niet teveel tierelantijnen... Het zou fijn zijn als het roze sjabrakrandje rood kan? Misschien een beetje sneeuw(vlokjes) of een kerstmuts? Als het maar niet te druk is Tekst hoeft er niet op.
kan iemand iets met deze foto? een kerstmuts en een kerstgroet is voldoende.. ik kan de foto ook op origineel formaat sturen
YvetteSenna
Geplaatst: 08-12-10 11:40
Zou iemand van deze 2 foto's 1 willen/kunnen maken? Het liefst zou ik dan zien dat het paard naast mij (het meisje) staat en dan op een leuke sneeuwachtige/kerstachtige achtergrond? En dan graag de tekst: Geweldige kerstdagen en een spetterend nieuwjaar! in kerstige letters?
Woonplaats: Ik woon in een huis (wil je weten waar? Vraag gerust zou ik zeggen!
Geplaatst: 10-12-10 19:23
Iemand zin om hier wat moois van te maken? Maakt niet zo heel veel uit wat, zolang het maar mooi is. Ik weet niet wat mogelijk is. WEL graag de text onderaan weghalen als het kan.
Silence
Zou iemand voor mij een kerstkaart in elkaar willen zetten? Ik wil een paar van onze ponys op één kerstkaart. Fotos zijn allemaal van uitstekende kwaliteit.
Graag iemand met wat knip en plak ervaring aangezien ik een mooie kaart wil, ik ben eventueel bereid om een kleine vergoeding te geven voor kwaliteit. De fotos zal ik via de mail sturen ivm achteruitgang kwaliteit bij het uploaden. Als je interesse hebt wil je mij dan een pm sturen? (aangezien ik weer lekker op tijd ben dit jaar)
@Oscar Was je inmiddels al voorzien? (aangezien je de eerst post was ) Ik heb ook nog een poging gedaan! heb het nog even simpel gehouden, dus mocht je nog iets erbij willen, dan kan dat http://i114.photobucket.com/albums/n255 ... -motor.jpg