Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Nou dan vraag ik me af in hoeverre het goed zat tussen jou en je vriend als hij hierom een relatie uitmaakt, dan kan je het denk ik maar beter zonder hem stellen.
iloveyah87 schreef:Tjah lastige situatie...
Je geeft aan dat je merendeels bij hem bent als hij bij jou?...
Hij schuift jou aan de kant?
Gaat het hem misschien meer om haar (mag hij haar niet?) dan eigenlijk over het hele princiepe?
Ga je allang met je vriend? Hoe goed is die vriendin een vriendin voor jou? Zou zij dit ook voor jou doen?
Ik zou zijn mening aanhoren en verder zelf je keuze maken..
Als hij hierom al de relatie zou be-eindigen zou ik mij afvragen hoe goed de relatie is....
mayoinlove schreef:Ik vind het moeilijk.. hevige ruzie met vriend gehad die van mening is dat onze kostbare momenten samen niet in de weg gelegd moeten worden door een derde.. Hij is en blijft mening dat ze een andere oplossing kan vinden..
Ik kan ook me relatie niet verloren laten gaan door dit...
Me vriend heeft me net gewoon aan de kant gezet omdat hij vind dat hij niet met een moeder ''theresa'' een relatie is aangegaan..
bedankt voor jullie meningen en adviezen maar dit is iets waar ik nu gewoon niet meer uit ga komen..
mayoinlove schreef:bedankt voor jullie reactie nogmaals.
Echter is het nu niet meer nodig.. Me vriend Heeft besloten dat ik me spullen maar op moet komen halen...
ofterwijl het is klaar....
Mensen werkelijk ik snap niet dat het dit zo snel zo kan gaan..
mayoinlove schreef:bedankt voor jullie reactie nogmaals.
Echter is het nu niet meer nodig.. Me vriend Heeft besloten dat ik me spullen maar op moet komen halen...
ofterwijl het is klaar....
Mensen werkelijk ik snap niet dat het dit zo snel zo kan gaan..