Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Tis zelfs al zo erg dat ik me druk maak over het geen mijn ouders en vrienden van hem gaan vinden als ik hem mee zou nemen
. Erg hé?. Maar vanaf het eerste moment kon ik zijn wie ik was en dat heb ik niet gauw met jongens.

En dan komt het wel goed met jullie!
). Was echt heel erg verdrietig en vond het verschikkelijk
!!!
. Probeer echt eventjes geen contact meer te hebben voor een maand of meer, dan kun je daarna nog altijd bekijken of je vrienden wil blijven. Hij snapt het wel als je eventjes tijd wil voor jezelf.
..
. Hoef hem niks te vragen, hij bood zelf aan om langs te komen, echt heerlijk.. 
) Hij vond dat allemaal maar niets. Eindelijk kon ik de knoop doorhakken (we woonden samen, huisje, boompje, beestje) en heb me even een halfjaar flink ellendig gevoeld bij mijn ouders op mijn oude kamertje... Toen beetje gescharreld met eigenlijk helemaal niet een knappe, leuke en behoorlijk domme jongen. Uitgemaakt en ik zei nog tegen iedereen om me heen, nou ga ik er echt van genieten! Vrijgezel al the way!!
Maar het is meestal je omgeving die het te snel vind maar trek je daar niets van aan als het voor jou wel goed voelt! 
.
..
.