Hoe kan ik hem loslaten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: Hoe kan ik hem loslaten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 15:25

Das wel rot!
Ik heb ook nog wel van die momenten maar niet zoveel maar als eerst gelukkig!

Jammer dat het niks is geworden, apart dat hij gelijk niet meer wilde afspreken..
Ik hoop dat je binnenkort een andere leuke jongen tegenkomt!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:52

Ooh ik heb het hele topic doorlezen. Wat jammer van die andere jongen. Maar wel goed dat het nu al beter met je gaat en dat je hem al een beetje kan loslaten :)

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 09:44

@ MrUlbe: Dank je voor je lieve berichtje. En idd afleiding helpt erg goed ;)

@ Liezje: Ik ben die andere leuke jongen al tegen gekomen en deze doet zoveel meer moeite voor me :D. Tis zelfs al zo erg dat ik me druk maak over het geen mijn ouders en vrienden van hem gaan vinden als ik hem mee zou nemen ;). Erg hé?. Maar vanaf het eerste moment kon ik zijn wie ik was en dat heb ik niet gauw met jongens.

@Laverite: Bedankt voor je berichtje. Ben ook erg blij dat ik hem stukje bij beetje kan loslaten.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 21:34

Echt?! Wat leuk! :D

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 20:55

Wat zijn mannen toch een apart ras..
Ik ben nu ook ruim 8 maanden vrijgezel en ik heb het er nog iedere dag moeilijk mee.. Ik zie hem nog regelmatig, spreek hem nog regelmatig en ik besef me iedere dag weer hoe graag ik weer de ''zijne'' zou zijn..
Ook besef ik helaas dat er te veel dingen zijn gebeurd en hoe meer ik laat merken dat ik hem terug wil, hoe verder hij mij van zich af duwt waardoor er nog regelmatig momenten zijn dat we meningsverschillen hebben die uitlopen in een mini ruzie.
Ik kan hem niet loslaten, ik wil hem niet loslaten maar ik wil hem ook het liefst vergeten en dit alles achter mij laten, maar het lukt me niet.. Daarvoor geef ik te veel om hem..
Er zijn ook zoveel momenten dat ik er klaar mee ben en een resolute beslissing maak en daar vervolgens weer spijt van heb omdat ik hem ook niet wil verliezen als een gewone vriend..
How sad :(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:59

@ Vidalyssa

Heb je de mogelijkheid om hem niet meer te zien?
Als je de mogelijkheid hebt kun je toch het beste contact verbreken hoor..
Toen het bij mij na 3 jaar uitging heb ik het contact nog 1,5 maand aangehouden, toen heb ik voor mezelf de keuze gemaakt dat het beter was om hem niet meer te spreken of te zien.
Is echt de beste keuze geweest die ik ooit van mijn leven heb gemaakt, bleef eerst ook alleen maar hangen..

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:58

@ Lieszje

Ja de mogelijkheid is er wel, alleen iedere keer als ik besluit om het contact te verbreken, houd ik het nog geen week vol :(
Hij zegt ook iedere keer laat het gewoon, ga verder met je leven anders blijven we in die sleur.. Maar mn hart wint het altijd weer van mijn verstand, helaas..

Sunshine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:03

Heb dit ook gehad, je blijft elke keer weer naar elkaar toetrekken, terwijl je weet dat het niet voor niks over is...
Hoe hard je ook probeert hem te vergeten en alle negatieve dingen te versterken, winnen op 1 of andere onverklaarbare manier de gevoelens het weer... Succes allebei! Bij mij is het ook goed gekomen...

Gewoon lekker op stap en leuke dingen doen...:) En dan komt het wel goed met jullie!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:15

Ik zou het toch proberen vol te houden..
Aan het begin dacht ik telkens dat het wel weer goed zou komen, maar toen het tot me doordrong dat ik verder moest heb ik het contact toch verbroken.
Bij jou is het toch al 8 maanden uit, natuurlijk kan het nog goedkomen maar probeer er niet vanuit te gaan..

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:42

Bij mij is het wel wat langer geleden, maar ik heb een relatie gehad van 15 jaar en daaruit is ook mijn zoontje geboren.
Eind 2007 is hij vertrokken ( een week voor kerst _-:( ). Was echt heel erg verdrietig en vond het verschikkelijk
dat hij zijn gezin in de steek zou gaan laten. Zat ik daar fijn de feestdagen met mijn zoontje. Gezellig :( !!!
Ook ik zat constant met hem in m'n hoofd en helemaal omdat hij dus al een ander had ( schijnbaar al toen wij nog samen waren!!).
Maar na ca 2 maanden leerde ik mijn huidige vriend kennen. Totaal niet op zoek, maar ja het gebeurde en dat kun je niet tegen
houden. Nu wonen we samen en zijn dolgelukkig.
De relatie tussen mij en mijn ex loopt totaal niet goed, maar wij zullen wel altijd contact moeten blijven houden omdat
we samen een kind hebben.
Als er geen kinderen in het spel zijn dan kun je elkaar misschien makkelijker los laten.
Ik was ook heel blij dat ik mijn vriend leerde kennen, want zo kon ik ook mijn ex loslaten ( en dat ging heel snel moet ik zeggen dus voor mij wel een teken dat het niet goed zat tussen ons). NIet dat ik mijn huidige vriend hiervoor gebruikte hoor, absoluut niet! Maar hij zat met precies hetzelfde, dus konden we elkaar hier doorheen 'slepen'.
Ben nu echt super gelukkig!!!

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 21:45

@ Lieszje

Ik ga er ook niet meer van uit dat we nog bij elkaar komen hoor, dat heb ik wel achter me gelaten nu.. Alleen ik denk er iedere dag meestal wel een keer aan hoe het zou zijn etc.. Zeker nu de feestdagen er weer aankomen, zonder hem..
Ik wil gewoon vrienden kunnen blijven, want voorlopig kost dat me al genoeg moeite, laat staan dat hij na al die tijd ineens helemaal uit me leven verdwijnt..

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 18:16

@Vidalyssa, wat lieszje idd zegt, echt afstand nemen, dan komt het loslaten vanzelf heb ik ondervonden. Ik heb mijn ex nu al zeker 3 maanden niet gezien en al zeker 2 maand niet gesproken. Nu kan ik hem langzaam aan loslaten. Nou moet ik eerlijk toegeven dat het proces versneld wordt als je een nieuwe liefde vind ;). Probeer echt eventjes geen contact meer te hebben voor een maand of meer, dan kun je daarna nog altijd bekijken of je vrienden wil blijven. Hij snapt het wel als je eventjes tijd wil voor jezelf.

@IngridB, Jemig zeg, krijg er kippenvel van. Dat doe je toch niet, je eigen zoontje achterlaten. Fijn dat het nu beter gaat.

Vanavond komt die andere leuke jongen een filmpje kijken.. ik ben zowaar zenuwachtig, al de hele dag ;)..
Van het weekend zijn ouders ontmoet en nu is het zijn beurt om de mijne te ontmoeten. Het is zo'n dotje, wist niet dat mannen ook zo lief konden zijn ;). Hoef hem niks te vragen, hij bood zelf aan om langs te komen, echt heerlijk..

Vidalyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:22

Spannennnnnd :D
Doe mij er ook zo 1 hahah :P

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:56

Haha das wel lekker Regallie!
Veel plezier vanavond! :D

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 12:28

Oow wat zielig al die gebroken harten!! :(:)

Over snel weer een date hebben na je ex...Daar kan ik weer over meepraten.
Ik heb vier jaar een relatie gehad met een enorm saaie, niet sociale jongen. Terwijl ik echt een feestbeest ben (het liefst in kuddeverband! *\o/* ) Hij vond dat allemaal maar niets. Eindelijk kon ik de knoop doorhakken (we woonden samen, huisje, boompje, beestje) en heb me even een halfjaar flink ellendig gevoeld bij mijn ouders op mijn oude kamertje... Toen beetje gescharreld met eigenlijk helemaal niet een knappe, leuke en behoorlijk domme jongen. Uitgemaakt en ik zei nog tegen iedereen om me heen, nou ga ik er echt van genieten! Vrijgezel al the way!!

Tot ik de broer van mijn collega tegenkwam (welgeteld 5 dagen na mijn gewaagde uitspraak en het uitmaken) wat een prachtige ogen dacht ik nog, twee dagen later date gehad en nu bijna een half jaar later nog nooit zo verliefd geweest! Echt het gevoel dat dit een blijvertje is en nog nooit zo iets leuks meegemaakt!

Dus moraal van het verhaal: maak je niet druk over hoe lang je "moet" wachten tot je een andere date hebt o.i.d. Het voelt goed, of het voelt niet goed. Daar is heus wel iets tussenin ;) Maar het is meestal je omgeving die het te snel vind maar trek je daar niets van aan als het voor jou wel goed voelt!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:14

Nou hier weer een gebroken hart ;(
Vandaag is het uitgegaan, hij was nog niet over zijn ex heen..

Misschien maar beter ook eigenlijk..
Kan op dit moment beter aan mezelf gaan werken..

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 14:02

@ Lieszje: Was dat die jongen waarmee je eerder in dit topic een date mee had? Jammer zeg, maar kop op meis. De zon gaat ook voor jou weer schijnen.

@ Fred_kroket: Top zeg, wat heerlijk dat het zo goed gaat. Idd die omgeving, je hoort echt iedereen denken, zo zo nu alweer? Mijn ouders weten zich geen raad, maar ja dat komt vast wel weer ;).

Filmpje kijken wat trouwens erg geslaagt en gister ook de hele dag bij hem geweest. Kon maar moeilijk naar huis komen ;)..

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:26

Ja klopt.
Ik ging sinds 30 oktober met hem..
Ach misschien maar beter ook, gisteren zou hij nog wat spullen van me komen brengen.
Hij is dus niet gekomen en ik heb ook niks meer gehoord van hem..
Daar wilde ik ook als eerst instantie over praten, en toen kwam hij ermee dat ie nog niet over zijn ex heen was..

Leuk hoor! :D

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 10:18

@ Lieszje: hmm.. beetje jammer, dat wist hij waarschijnlijk 30 oktober ook wel toch? Maar ja, gewoon vrolijk door doen meid. Het komt wel goed.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:24

Ja dat zei ik ook al..
Heb gewoon gezegd dat ik me gebruikt door hem voelde..
Ik wilde eerst een tijdje daten en dat heb ik toen ook gezegd.
Een week later kwam hij ermee dat hij ervoor wilde gaan, en heeft ie me eigenlijk een beetje zitten pushen.
En nu komt hij ermee dat ie nog niet over zijn ex heen is, ik ben ook nog niet helemaal over mijn ex heen maar ik hoef mijn ex niet meer terug en daar gaat het mij het meeste om..

Maarja blijf voorlopig gewoon even lekker vrijgezel :P

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 13:14

Goed, dat je dat tegen hem hebt gezegd. Dat zou ik ook nog graag een keer tegen mijn ex zeggen.
Het gaat mij al net als jou. Nu zal ik eerlijk toegeven dat mijn ex sinds die nieuwe jongen wel behoorlijk uit mijn gedachten is verdwenen, maar er zit nog steeds iets, maar ik hoef hem ook absoluut niet terug. Heb gemerkt dat er vele betere jongens rondlopen ;).