Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arianna1983 schreef:Haha vanmiddag tweede poging.
Naar een baby kijken lijkt me niet verkeerd! Snap wel dat moeders het niet leuk vinden als jan en alleman hun baby onder het kinnetje kietelt. Kijken is toch niet verboden? Die gasten stonden in de rij, je moet toch ergens naar kijken
Mn halve telefoonboek bellen: ff spuien! Ik heb overigens alleen mn vriend en schoonmoeder gebeld
Ik was inderdaad doodsbang om iets tegen mijn hoofd te krijgen, het ging er zo hard aan toe!
Kind aan het janken en krijgen "jullie houden helemaal niet van mij" (in de 17 jaar) en zusje was ook aan het meefibreren, Vader opeens onwijs woedend van " hier heb ik helemaal geen zin in, blablabla, boze toon" en moeder ook mee krijsen
In de pashokjes van een peperdure winkel
Vader liep na veel getier en gescheld weg, moeder bleef achetr met 2 krijsende kinderen en wat een gescheld en slachtoffer rol zeg
Gelukkig geen slaande ruzie geworden, maar dat je dat doet in een winkel is gewoon zoooo genant!
Je hebt nou eenmaal aso's in de wereld, en ik weet maar al te goed hoe sommige types kunnen zijn
(kom ook uit de randstad) Arianna1983 schreef:Gelukkig kwam ik met de schrik vrij. Het arme babietje ook. Alleen jammer dat ie zo'n tokkie familie heeft! Zal wel niet veel van terecht komen, die leer in elk geval vroeg knokken!
Nee door deze mentaliteit komt er van dat soort kinderen inderdaad geen jota terecht. 
. Wat een aso's lopen er rond vandaag de dag. Dit gaat toch nergens over?! Ik zou ook compleet in shock zijn. Krijg plaatsvervangend "pijn" bij het zien van vechtpartijen, getverdemme. Sporen niet. Vind wel dat er laat werd ingegrepen zeg, ik had ze meteen de zaak uitlaten mikken... Mafkezen! Abeltje77 schreef:Nou.... ik zou ze ook niet uit elkaar gaan halen hoor.
Willen er twee elkaar de koppen inslaan: go your gang. Maar niet die van mij!
Abeltje77 schreef:Ik denk dat het nog anders is als je ziet dat iemand in elkaar geslagen wordt bijvoorbeeld.
Maar twee van die aso haantjes die hun testosteron niet in bedwang kunnen houden... die zoeken het maar uit. Die zou ik echt niet uit elkaar gaan halen.
:D:D