net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Re: net getuige van een vechtpartij in Ikea Delft - spuien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:42

zo ingewikkeld is dat toch niet.

ff spuien <=> even je verhaal doen

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:47

Nou, lekker aso zeg! :j
Andere keer terug voor een bed! ;)

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 10:52

Tja, ik ken een wijk in een stad, waar je als bewoner daar het 'recht' hebt om overal te parkeren. Want stél dat je te ver moet lopen. En of dat nou op een straat is, precies bij een zijstraat, ach dat boeit toch niet? En ik wilde natuurlijk mevrouw erop attent maken dat ik zo er niet in kon (de zijstraat) en dat vismokkeltje begint gelijk te tieren dat ik dan maar een ruime bocht moet maken, want zij staat te wachten op haar vriendin die bij de bakker is. Tja, bij een zijstraat, op het fietspad, moeilijker kan niet. En vervolgens rij ik boos weg, wordt ik nog door haar achtervolgd ook! Trekt mijn deur open en begint te tieren! "in deze wijk gelden geen regels en hier is het toch een aso buurt, dus alles mag". Tsssss. Ben ik blij dat ik daar niet woon!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:01

Jeetje zeg wat een achterlijkheid, je kan tegenwoordig niet eens meer voor je uit staren of je hoort "wat kijk je nou (*U#$*#$((" serieus! En dat met een klein kind erbij, het zijn zelf nog kleine kinderen als ik dat zo hoor. Echt een tuig heb je in de wereld lopen, als je zo'n hekel aan andere mensen hebt, blijf dan lekker thuis ofzo. Getver :r

Kan begrijpen dat je flink van streek was, zou ik ook zijn, als ik ergens niet tegen kan is het dat wel!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:06

Arm kind, wordt je toch niet vrolijk van als je zulke ouders hebt....... :n

Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent, voor je het weet krijg je ook een trolley in je nek.

Urnie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:10

Ik moet eigenlijk verschrikkelijk lachen als ik dit verhaal lees......wat een belevenis zeg! Zoiets maak ik nou nooit mee!
Maar goed ik snap wel dat je je overhoop geschrokken bent, jeetje wat een achterlijk moedertje als je een keer naar dr baby kijkt dat ze zo reageert, ook niet helemaal zuiver lijkt me???? Ik was er altijd wel een beetje trots op hoor als ze naar mn baby keken, ik had toch wel een prachtkind!
Ik vind je ook helemaal niet discriminerend hoor, wat je zegt is gewoon zo, achterlijk verlopen tuig. Want het slaat natuurlijk echt nergens op.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:17

Arianna1983 schreef:
Haha vanmiddag tweede poging.
Naar een baby kijken lijkt me niet verkeerd! Snap wel dat moeders het niet leuk vinden als jan en alleman hun baby onder het kinnetje kietelt. Kijken is toch niet verboden? Die gasten stonden in de rij, je moet toch ergens naar kijken ;)
Mn halve telefoonboek bellen: ff spuien! Ik heb overigens alleen mn vriend en schoonmoeder gebeld ;)

Hang wel ff een groot bord met "babykijker, ongevaarlijk" om je nek.
Roze rubberen handschoenen aan ter voorkoming van kruisbesmetting met het knuffel virus.
En vraag het personeel om de speciale schuimrubber tray's om verdere agressie te voorkomen.

:+

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 11:18

Jeetje wat een gedoe en idd erg aso!
Wat bezielt mensen om zo te reageren?!pffff
Maar zoals de spreuk al zegt.....Nederland word steeds asocialer!

Dat je geschrokken bent kan ik me goed voorstellen.
Zo'n story heb ik es in de Efteling meegemaakt.
Toen werd uit het niets een vader met zn 2 dochters in elkaar geramd toen we in de rij stonden bij een atractie.
Waren Molukkers en die draaiden volledig door en beten die 2 meisjes in hun hoofd en sloegen pa door de rekken heen.

En waarom????Geen idee!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 12:38

Haha nice dat jullie 't begrijpen! :) Ik was inderdaad doodsbang om iets tegen mijn hoofd te krijgen, het ging er zo hard aan toe!
T is gelukkig gezakt hoor, mn collega's vonden het ook een bizar verhaal.
Ik voelde me echt het provinciaaltje tussen het tuig ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:51

pfff dat doet me denken aan een situatie in antwerpen... In de pashokjes. heel familliedrama :') Kind aan het janken en krijgen "jullie houden helemaal niet van mij" (in de 17 jaar) en zusje was ook aan het meefibreren, Vader opeens onwijs woedend van " hier heb ik helemaal geen zin in, blablabla, boze toon" en moeder ook mee krijsen :+ In de pashokjes van een peperdure winkel :') Vader liep na veel getier en gescheld weg, moeder bleef achetr met 2 krijsende kinderen en wat een gescheld en slachtoffer rol zeg :+ Gelukkig geen slaande ruzie geworden, maar dat je dat doet in een winkel is gewoon zoooo genant!

Maar in elk geval sterkte met verwerken, heb ook wel eens echte belabberde situatie's meegemaakt met heftige gevechten waar 1 meer dood dan levend was en een pistool te pas kwam, maar het is nooit leuk om mee te maken :(:) Je hebt nou eenmaal aso's in de wereld, en ik weet maar al te goed hoe sommige types kunnen zijn :+ (kom ook uit de randstad)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:54

Arianna1983 schreef:
Gelukkig kwam ik met de schrik vrij. Het arme babietje ook. Alleen jammer dat ie zo'n tokkie familie heeft! Zal wel niet veel van terecht komen, die leer in elk geval vroeg knokken!

:roll: Nee door deze mentaliteit komt er van dat soort kinderen inderdaad geen jota terecht. :+
Anyhow, er hebben een stel heren elkaar neergeslagen en je bent er goed uit gekomen. Gelukkig heb je zelf niets, zou er niet al te lang bij stilstaan verder. :) :(:)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:05

Jeetje wat drama om een baby kijken!
Ik vond het nooit erg als iemand naar mijn kinderen keek.
Vond het juist wel leuk, je hebt net een baby en erg trots natuurlijk dat iedereen het mag zien.
Aan iemands baby komen vind ik dan niet kunnen, maar kijken kan geen kwaad.
Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent!
Hoop dat het vandaag beter gaat.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:16

Het moet niet gekker worden zeg := . Wat een aso's lopen er rond vandaag de dag. Dit gaat toch nergens over?! Ik zou ook compleet in shock zijn. Krijg plaatsvervangend "pijn" bij het zien van vechtpartijen, getverdemme. Sporen niet. Vind wel dat er laat werd ingegrepen zeg, ik had ze meteen de zaak uitlaten mikken... Mafkezen!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:22

Niemand die geprobeerd heeft de beiden heren uit elkaar te halen of zo? Of stonden ze er maar bij en kekek ze er naar???

Nou ja, jammer dat je avondje verpest is, TS. Best sneu om voor zoiets met elkaar op de vuist te gaan...Maar goed...Mannen..! :Y)

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:25

Nou.... ik zou ze ook niet uit elkaar gaan halen hoor.

Willen er twee elkaar de koppen inslaan: go your gang. Maar niet die van mij!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:27

Abeltje77 schreef:
Nou.... ik zou ze ook niet uit elkaar gaan halen hoor.

Willen er twee elkaar de koppen inslaan: go your gang. Maar niet die van mij!

Vaak los je het al op door ze er op aan te spreken en desnoods een paar andere mannen aan te spreken om de heren uit elkaar te halen....

Ik heb zelf ook eens twee 18-jarige jongens uit elkaar gehaald. Juist als meid/vrouw hoef je je daar minder zorgen te maken. Maar goed, dat moet ieder voor zich bepalen...Ik zou daar niet gewoon kunnen stan, ik zeg er wat van of probeer te helpen...

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:30

Ik denk dat het nog anders is als je ziet dat iemand in elkaar geslagen wordt bijvoorbeeld.

Maar twee van die aso haantjes die hun testosteron niet in bedwang kunnen houden... die zoeken het maar uit. Die zou ik echt niet uit elkaar gaan halen.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:35

Abeltje77 schreef:
Ik denk dat het nog anders is als je ziet dat iemand in elkaar geslagen wordt bijvoorbeeld.

Maar twee van die aso haantjes die hun testosteron niet in bedwang kunnen houden... die zoeken het maar uit. Die zou ik echt niet uit elkaar gaan halen.

Ik zou er in ieder geval minder medelijden mee hebben dan iemand die er vanuit het niets bij wordt betrokken inderdaad :D:D:D

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:36

Hahaha.. ik kreeg meteen beelden van zo'n ouderwetse gooi- en smijtfilm voor m'n ogen - geweldig! Helemaal van die oude zwart-wit films en dan met slagroomtaarten gooien. Charlie Chaplin of Stan & Ollie!! Ik zie 't voor me, laag-vliegende bakken mayo en zweedse gehaktballetjes!
Kan me voorstellen dat het in 't eggie wat minder leuk was om mee te maken, maar ik heb me met je verhaal kostelijk vermaakt!
Wat zou onze wereld saai zijn zonder tokkies! :D
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 22-09-10 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:41

hoor je over de intercom:

attentie attentie, iedereen wordt geacht goed op te letten, we hebben momenteel last van laagvliegende zweedse gehaktballetjes!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:45

Abeltje77 schreef:
hoor je over de intercom:

attentie attentie, iedereen wordt geacht goed op te letten, we hebben momenteel last van laagvliegende zweedse gehaktballetjes!

Hahahaha _O-

Dames en heren.........alleen vandaag.......korting meppen bij Ikea!
Kom en SLA uw slag! :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:46

FOOOOOOOODFIGHT!!! _O-

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:52

* Haalt het Zweedse gehaktballetjes kanon van zolder *
Afbeelding
en de schoonmoeder met een drumstick Afbeelding

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:54

Heftig zeg! En tuurlijk ben ik dan precies een dag vrij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:57

Maaskantje-volk? Volgens mij kom jij ook niet veel verder dan de tv wel? :')