Ik had ze toen iig snel & netjes binnen, via bokt gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Sammy_ schreef:Ik heb net een PM ook ontvangen waar diegene zei dat hij er ook uitgeslingerd kan zijn op de banken bij TNT post, aangezien ik alleen de bovenkant goed getaped heb. Dit schijnt erg snel te gaan?
Renske_ schreef:absque_dubio schreef:Ik wacht ook al even op een VERZEKERD pakketje. Die zijn ze ook kwijt..
Dat meen je niet?!?! Schandalig zeg!!
Dus zelfs dat is slecht geregeld...
Renske_ schreef:santana67 schreef:Ik werk zelf bij tnt post en doe daar ook de buslichting ik wil niks goedpraten maar als ik zie wat mensen door die brievenbus proppen en vaak ondergefrankeerd kan ik begrijpen dat er nogal eens wat zoek raakt. Dingen verpakt in cadeaupapier of gewoon in plastic tasje.Vaak hebben zo hard moeten duwen om het in de brievenbus te krijgen dat het al open in de brievenbus ligt terwijl je het voor paar euro meer als pakket kan verzenden.
Ik heb begin dit jaar ook voor TNT gwerkt en idd soms krijg je dingen bij de brievenbus post waarvan je denkt oke...???!!
DaanCats schreef:zo zit ik dus al ruim anderhalve week te wachten op kaartjes voor het circus,
ze zijn al betaald en het circus is as zaterdag..
Ik hou mn hart vast!
Oja volgens het bedrijf waar ik de kaartjes heb besteld, zijn ze kaartjes de dag na mn betaling al op de bus gegaan...
santana67 schreef:Dagelijks worden er zo'n 15 miljoen poststukken verzonden via tnt post natuurlijk gaat er dan wel wat mis.
Renske_ schreef:maar een pakket kwijtrake...komop die zie je niet zomaar over het hoofd!
Muzefee schreef:Sjah dan spijt het mij te moeten zeggen dat ze dan de reclame van bijv. die verjaardagskaartjes ook wel mogen staken; "Vandaag verstuurd, morgen in huis".
Het gaat veel goed, maar de laatste tijd gaat het werkelijk nergens meer over. Denk aan belangrijke papieren die men moet ontvangen en noem maar wat op.