Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanelle schreef:Abeltje77 schreef:Bridezillah is toch hopelijk geen bokker?
Neen, dieren zijn voor mensen die niet goed zijn met andere ménsen, bovendien heb je d'r niets aan behalve vuiligheid en kosten
Angelita schreef:Je hart luchten is iets anders dan er aan één stuk door over door gaan en iemand compleet af te zeiken op internet. Ipv zeuren kan je ook een plan de campagne maken.
Beter ga je gewoon niet, op een bruiloft zit niemand te wachten op mensen met zo'n instelling: een bruiloft moet gezellig zijn.
Sonja schreef:Weet je ECHT heel zeker dat ze alles meent en dat dit niet gewoon haar gevoel voor humor is?
De meeste dingen die zij gezegd heeft zou ik ook gezegd kunnen hebben, gewoon om ze te plagen. Beetje uit de categorie "getverdemme m'n vrienden waren er gisteravond weer, stelletje etterbakken. Kosten alleen maar tijd en vreten je chipsvoorraad op" terwijl iedereen weet dat je 't retegezellig vindt als die "etterbakken" langskomen
Als je je er zo slecht bij voelt dan zou ik er maximaal een kaartje aan besteden en verder helemaal niks. Is iedereen blij.
secricible schreef:Ik zou inderdaad zwart en wit aantrekken, als zij geen witte jurk aantrekt. Weet je zeker dat je niet haar kleur aan hebt, makkelijk zat!
En verder zou ik, als je er echt niet onderuit kan komen, even langs gaan, klein cadeautje meenemen (kaart met wat geld bijvoorbeeld) en als het echt niets is, ben je toch zo weer weg?
@Iris82: Niets vertellen over de jurk is geen probleem, maar ze draagt geen wit, wil geen kleur vertellen, maar wil niet dat je dezelfde kleur als haar aantrekt. Dat is lastig hoor...
secricible schreef:@Iris82: Niets vertellen over de jurk is geen probleem, maar ze draagt geen wit, wil geen kleur vertellen, maar wil niet dat je dezelfde kleur als haar aantrekt. Dat is lastig hoor...