In coma maar wel online :?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:50

GamblersCup schreef:
Best apart: Zwitsal zit net met een heel erg duidelijk en eigenlijk afschuwelijk verhaal te vertellen waarom je NIET de ouders moet gaan bellen. En Zodiacje zet vrolijk in de volgende reactie neer dat je de ouders moet bellen om duidelijkheid te krijgen. Zodiacje, lees je dan gewoon niet of ben je het gewoon niet met de vorige post eens?

sowieso, áls ze al belt kan ze toch ook zeggen dat ze het een paar dagen geleden hoorde van iemand. dan hebben de ouders hem sowieso al wel gezien in de tussentijd dus hoeven zich ook geen zorgen te maken.. ;)

of vraag iemand anders te bellen met zijn/haar nummer of op onbekend, en dan vragen: sorry met wie? o je bent blablabla niet. nou sorry verkeerd nummer doei!

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 21:55

s_spikker schreef:
lifaya schreef:
ik zou als ik jou was met een onbekende telefoon bellen of met je mobiel en dan eerst #31# intypen. dan bel je onbekend :)

Ja dat deed ik maar dan hoor je mensen op de achtergrond. En durf niet te praten voor als hij het zelf is en hij me herkend zegmaar :$

En iemand anders laten bellen die vraagt naar dhr .... ivm een reunie van zijn oude school (of verkoop van ... oid)? Of langs zijn huis rijden (desnoods met pruik :+ ). Al gaat het dan een beetje op stalken lijken :D Zit hij niet op een sport of komt hij in bepaalt cafe? Waar werkt hij, misschien rond sluitingstijd daar kijken?

SientjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 23:46

s_spikker schreef:
nu zit het zo. ik heb via via gehoord dat een "vriend" van mij in coma ligt.
Dat is nu denk ongeveer 1,5 a 2 weken.
ik heb ruzie met die vriend en die wil me niet meer spreken of zien.

Ik weet niet of je het kunt zien maar ik heb je laatste punt vet gezet. Punt dus. Ik sta te kijken van alle suggesties hier. Vriend wil je niet meer spreken of zien, dus waarom het niet gewoon laten rusten? Ongeacht of het verhaal klopt of niet...

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 23:58

Sientje schreef:
s_spikker schreef:
nu zit het zo. ik heb via via gehoord dat een "vriend" van mij in coma ligt.
Dat is nu denk ongeveer 1,5 a 2 weken.
ik heb ruzie met die vriend en die wil me niet meer spreken of zien.

Ik weet niet of je het kunt zien maar ik heb je laatste punt vet gezet. Punt dus. Ik sta te kijken van alle suggesties hier. Vriend wil je niet meer spreken of zien, dus waarom het niet gewoon laten rusten? Ongeacht of het verhaal klopt of niet...

Nou omdat het aan de andere kant ook wel banketstaaf vind om mocht hij in coma blijven of dood gaan maar denken ach maakt het uit hadden rusie
inmiddels is hij geloof ik wel weer op de been op hyves te zien. en weet bijna wel zeker dat het niet een grap kan zijn vanwege mij omdat we al best even geen contact meer hadden.en daarom toch geen rede denk ik om dit even te doen.

swoeky

Re: In coma maar wel online :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 00:06

als hij weer op de been is wat je zo kan zien op hyves, kun je hem misschien daar een pb doen?

zodiacje

Re: In coma maar wel online :?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:03

TS, weet je al wat er gaande is?

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 17:12

Het is wel logisch dat ze zijn telefoon aan laten als hij nu echt in coma zou zijn. Toen wij thuis zo'n situatie hadden, hadden we de mob nodig voor telefoonnummers van vrienden van mijn broertje die wij niet kenden en ver weg woonden. Zo kun je mensen wel op de hoogte houden.

Mocht dit een grap zijn dan is wel een hele slechte. Ik denk dat als je je zorgen maakt, je best naar zijn huis kan bellen en idd aangeven dat je dit gehoord hebt en graag wilt weten of de geruchten waar zijn. Dat lijkt mij niet raar. Misschien is er iemand die je kent die het kan weten en niets met de evt. grap te maken heeft die je anders eerst kan vragen?