Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia96 schreef:Mijn vriend zegt altijd dat als je weinig geld wilt uitgeven aan een auto dat je dan een VW of Opel moet kopen. Absoluut geen Japanners oid. De reparatiekosten van de Duutsers zijn veel betaalbaar(der) en onderdelen zijn vaak op de sloop verkrijgbaar.
Olympia96 schreef:Mijn vriend zegt altijd dat als je weinig geld wilt uitgeven aan een auto dat je dan een VW of Opel moet kopen. Absoluut geen Japanners oid. De reparatiekosten van de Duutsers zijn veel betaalbaar(der) en onderdelen zijn vaak op de sloop verkrijgbaar.
VW Polo of Golf behouden ook beter hun waarde...
AndreaB schreef:Met mijn Fiestatje heb ik een jaar lang iedere week 170 km op en neer gereden tussen studie en ouders. Ben wel lid geworden van de ANWB Europaservice, just in case
Blon_D schreef:Olympia96 schreef:Mijn vriend zegt altijd dat als je weinig geld wilt uitgeven aan een auto dat je dan een VW of Opel moet kopen. Absoluut geen Japanners oid. De reparatiekosten van de Duutsers zijn veel betaalbaar(der) en onderdelen zijn vaak op de sloop verkrijgbaar.
VW Polo of Golf behouden ook beter hun waarde...
Onzin ik heb een jappaner uit 91 een mazda 323 sedan voor 300 euro overgekocht. Met hagelschade en de linker kant was verkleurt door zon. Verder is hij nog in prima staat. Je moet gewoon mazzel hebben en iemand hebben die er veel vanaf weet die je kan adviseren.