Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lola_ schreef:Als zij dit een mooi plaatje vind dan vind ik dat hartstikke fijn voor haar! Dan ben ik oprecht blij dat ze een tattoo heeft gevonden die ze echt graag wilt! Maar als ze weet dat 1 van haar beste vriendinnen precies het zelfde heeft op dezelfde plek, met een emotionele betekenis.. Tja.... Ik zou er zelf dan niet voor kiezen om die te laten zetten..
Daarbij heb ik mijn tatoeage ook speciaal voor mij, met mijn verhaal erbij laten ontwerpen.. Het is niet "zomaar een plaatje van google"..
En natuurlijk kunnen er mensen rond lopen met precies het zelfde! Dat snap ik ook wel.. Maar vind het toch anders als je het zelfde neemt als je vriendin heeft..
Mniekie schreef:Als jij het niet zo kan waarderen dat ze een soortgelijke tattoo laat zetten, maar toch zegt dat ze het moet laten doen als ze het zelf wil, kun je beter gewoon zeggen: "prima, laat maar lekker doen joh"..zo verpest je het voor haar ook een beetje, als je zoiets laat doen vind je het leuk als je vrienden en je familie het ook mooi vinden...ik weet het niet, als ze het laat doen zal ze er altijd mixed feelings over blijven houden..gun haar dit toch lekker
Ik heb zelf een tattoo van een ster op mn borst..als iedereen me een euro gaf die een soortgelijke tattoo heeft kan ik met 21 pensioneren in Spanje
Krips schreef:Jawel. Iedereen mag een vlinder op zijn rug laten zetten. Dat is toch wat anders dan een vriendin die min of meer hetzelfde op exact de zelfde plek laat zetten. Iets dat voor jou heel bijzonder is, iets wat voor jou vader staat.. En dat zet een ander, een vriendin, dan ook op diezelfde plek.