Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

toen ik een jaar of 6 was ginge we (mijn zus en moeder) en vriendin van me moeder met  kids na de stad ...na lekker geshopt te hebben (waar ik me al overal verstopte in die 3 hoeksborde 
 )ginge we wat drinken,
 .mijn moeder had dat door en die mannen gelukkig niet 
  me moeder ging maar gelijk afrekenen helaas heb ik nooit gezien hoe die mannen dus keken 

ow wat was ik lief 

heb ik heen droog geantwoord dat als ik me borsten geen water gaf ze niet zouden groeien.. 

yrsa_karlijn schreef:Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.

een keer rond sinterklaas vroeg ik aan mijn moeder of zwarte piet was achter gebleven 
 was het een surinaamse man, maar die moest er wel heel erg om lachen 

wiebke schreef:Ik als klein meisje van een jaar of drie.. net zindelijk ging met mijn papa naar een sanitair winkel om een nieuwe badkamer uit te zoeken. Mijn vader is druk aan het onderhandellen, hoort ie ineens een stemmetje: " ik is klaaaaar "
Ik had dus netjes op de wc mijn behoefte gedaan en een keurig drolletje gelegd.. in een showmodel

Suzanne F. schreef:yrsa_karlijn schreef:Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.
Whahahhaa, die was zijn tijd vooruit!! Had hij dat ooit gezien op TV ofzo??![]()
Waarom deed ie dat nou?![]()
Zal pijnlijk geweest zijn!