Toen was ik nog lief!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Toen was ik nog lief!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:43

Ik was een keer met mijn vader in de super ofzo en voor ons stond een man met een heel erg pokdalig gezicht. Mijn vader die niet echt het type was van een blad voor de mond nemen zei tegen mij dat die man met zijn gezicht in een spijkerbak was gevallen.

Dus ik naar die man toe en vragen of hij met zijn hoofd in een spijkerbak was gevallen haha.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:45

Leuk dit! :D

Ik kwam na mijn eerste dag crèche thuis en zei tegen mijn moeder : "Mama! Ik heb een nieuw woord geleerd; kùt! "

En dat zwarte piet drama heeft mijn vader ook meegemaakt :+
Ik liep met mijn vader op de kinderboerderij, en toen stond er een hele donkere man bij de ezel. Toen flapte ik eruit: "Papa, zoekt zwarte piet nou een ezel uit voor sinterklaas???"
Mijn vader wist niet waar die het zoeken moest toen hij aangekeken werd door de hele kinderboerderij :')

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:48

Kinderen zijn echt te eerlijk, ik ben al zovaak beledigd :))

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 23:53

Vroeger haalde ik de woorden p0rno en horror door elkaar (waarom weet ik niet). Was dus bij een vriendin blijven logeren en we hadden daar dus een horrorfilm gezien en was best trots op mezelf omdat ik toen nooit horror wou zien wegens veel te bang.
De volgende dag komt mama mij halen en roep ik 'mama mama ik heb gisteren een p0rno film gezien'. Mijn moeder keek nogal verbaasd naar de ouders van mijn vriendin die natuurlijk rood werden en legden dan maar even uit dat we dus een horror hadden gezien en geen p0rno.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:01

Toen ik klein was waren de ballonrokjes in de mode voor kleine kinderen. MIjn moeder vond dat truttig, dus dat kreeg ik niet. Schijnt dat er ooit in de winkel een meisje in een ballonrokje en een baretje gelopen te hebben en dat ik tegen mijn moeder heb geroepen 'kijk mama, dat meisje is net zwarte Piet'. Waarop mijn moeder me volmondig gelijk heeft gegeven :D

En ik heb een keer in de supermarkt, nét buiten het bereik van mijn 7 maanden zwangere moeder staan roepen 'nee mama, niet slaan!'. Nou sloeg mijn moeder nooit. Dus die had aardig het schaamrood op de kaken staan.

_sabinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:20

ow ik zo vaak :o toen ik een jaar of 6 was ginge we (mijn zus en moeder) en vriendin van me moeder met kids na de stad ...na lekker geshopt te hebben (waar ik me al overal verstopte in die 3 hoeksborde :+ )ginge we wat drinken,
Daar zaten 2 mannen voor zon afscherm die voor de wcs stond ik wou na de wc en dat mocht....ik na de wc onder dat scherm gekropen en de jasjes van die 2 mannen aan elkaar geknupt :D .mijn moeder had dat door en die mannen gelukkig niet :D me moeder ging maar gelijk afrekenen helaas heb ik nooit gezien hoe die mannen dus keken :o

en ik kon vroeger geen krentenbrood zeggen zei altijd klentekloot....
ik sta met me moeder in de supermarkt en roep heeeeeeeel hard: MAM moet jij nog KLENTENKLOOT hebben....moeders schaamde zich kapot ik me van geen kwaad bewust :o ow wat was ik lief :P

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 00:22

WHaha wat een geweldige dingen.. !! :P

ik heb er ook nog 2 die ik weer.. :D

mijn ouders varen op een schip en toen wist ik van kennisen van me ouders toevallig net hoe hun schip heten en toen was mijn vader aan het praten met die man over de marifoon en stond ik ernaast te springen en te doen want ik wilde ook wat zeggen dus me vader geeft me de hoorn aan en dus ik heel leuk hooii. ik weet hoe jullie schip heet. dus die man oh ja hoe dan. ? dus ik meteen eilithee.. was eigelijk elithe. me vader kwam niet meer bij en allemaal andere schippers reageren die het gehoord hadden HAHA.

zo ook had ik toen ik 6 jaar was. op het schippersinternaat. daar douchte we met die leeftijd gemengt. en stond ik onder de douche met me handen als kommetjes onder onder me niet zichtbare borsten. zodat daar in die kommetjes dus water kwam. en toen vroeg de leiding wat ik aan het doen was. :+ heb ik heen droog geantwoord dat als ik me borsten geen water gaf ze niet zouden groeien.. :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 01:47

Hahaha wat een geweldige verhalen staan hier!

Toen ik klein was liep ik een keer samen met mijn moeder door de stad. Toen mijn moeder even niet op stond te letten was ze me kwijt. Ze had overal gezocht, in alle winkels gekeken, maar ze kon me maar niet vinden. Uiteindelijk bleef er nog maar 1 winkel over, de snoepwinkel.. Hysterisch was ze daar naar toe gelopen, en ze zag al een paar kassameisjes lachend ergens naar staan gluren. Toen ze binnen kwam, zag ze mij uit al die snoepbakken eten. Ze zei dat ik handen vol met snoep naar binnen werkte, en de kassameisjes moesten er erg om lachen.

Zo heeft me broer toen die klein was wel is aan de noodrem gehangen van de trein. Hij was zo geschrokken dat ie in mijn moeders vest kroop.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 09:16

vanmezelf weet ik ff niks, maar van me dochter des te meer. We liepen eens toen ze een jaar of 5 was in de marskramer en daar was ook een lilliputer. Ze loopt er naar toe en zegt, zo ik ben bijna net zo groot als jou. Nou dan weet je ook ff niet wat je moet zeggen. Maar gelukkig was die mevrouw zo aardig en zei iets in de trant, ja dat klopt, maar ik ben veel ouder.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:42

Ik denk dat als mijn jongste zoon ( nu negen ) weet dat er dit op een forum staat, hij me wurgt. Toen hij 4 was en voor het eerst in de kleuterklas op schoolreis ging en ik hem 's middags ging halen. Kwam zijn juf naar me toe. Ik oh oh wat zal hij hebben gedaan. Nou was het opzich niet erg, alleen voor hem. Wat had de sufferd nou gedaan. Hij moest heel erg nodig naar de WC en de juf had hem al een paar keer gezegt te gaan. Alleen telkens kwam hij weer terug zonder gegaan te zijn. Toen kwam het hoge woord eruit hij kon niet. Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken. Dat gaat straks als hij wat ouder is nog vaak verteld worden op verjaardagen :Y)
.. en van de week ik de auto, mijn broer is een typische yub. Van de zomer met zijn kinderen 6 en 9 naar Amerika, Suriname, Nederlandse Antillen en Italie geweest op vakantie. Zo hebben ze ook al is een wereldreis gemaakt en gaan ze ook nog bijna elke maand een weekend weg en natuurlijk nog de wintersport. Ik was naar de verjaardag geweest van mijn jongste nichtje met mijn kinderen en op de terugweg zegt de jongste van mij. Als ik later groot ben ga ik sparen voor een vakantie naar Texel. Haha vond het zo lief.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:48

yrsa_karlijn schreef:
Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.

Whahahhaa, die was zijn tijd vooruit!! Had hij dat ooit gezien op TV ofzo?? :oo
Waarom deed ie dat nou? :D
Zal pijnlijk geweest zijn!

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:55

Vroeger vertelde mijn oma dat je als je broodkorstjes at, je krullen kreeg. En ik wilde geen krullen, dus heb ik tot m'n 10e ongeveer geen broodkorsten gegeten. :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:56

Ik zat bij mijn ouders in de auto, ik was denk een jaar of 5, en stak mijn middelvinger op en vroeg, wat betekent dat? :P Kreeg wel gewoon uitleg wat het betekende haha!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:59

Ik vind het nog steeds walgelijk hoe mensen over andere mensen praten... "Kijk die lelijke dikzak, die zal wel geen leven hebben" of "die al de rest van haar leven alleen blijven, wat een lelijkerd" of "die voert duidelijk de hele dag niets uit als je die pan ziet" ...

Ik vind het nog steeds vreselijk om te horen hoe andere mensen elkaar uitkafferen en voor alles maken. Ja soms is het waar, maar waarom zou je iemand zwart maken om jezelf er beter door te voelen?

edit:
Vroeger was ik altijd een heel onschuldig meisje :+ een keer rond sinterklaas vroeg ik aan mijn moeder of zwarte piet was achter gebleven :') was het een surinaamse man, maar die moest er wel heel erg om lachen :')
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 03-09-10 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:59

Mijn dochtertje van toen 4 a 5 sprak gerust fietsers aan (vaak zijn dat ook nog eens de oudere dames) die fietsen waar het niet mag.
"U mag hier helemaal niets fietsen van de politie.... dat is heeeeeel gevaarlijk!!!"
Ze is wel eens "uitgescholden" voor brutaal nest, door zo'n bejaarde mevrouw.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:46

Ik als klein meisje van een jaar of drie.. net zindelijk ging met mijn papa naar een sanitair winkel om een nieuwe badkamer uit te zoeken. Mijn vader is druk aan het onderhandellen, hoort ie ineens een stemmetje: " ik is klaaaaar "

Ik had dus netjes op de wc mijn behoefte gedaan en een keurig drolletje gelegd.. in een showmodel :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:47

wiebke schreef:
Ik als klein meisje van een jaar of drie.. net zindelijk ging met mijn papa naar een sanitair winkel om een nieuwe badkamer uit te zoeken. Mijn vader is druk aan het onderhandellen, hoort ie ineens een stemmetje: " ik is klaaaaar "

Ik had dus netjes op de wc mijn behoefte gedaan en een keurig drolletje gelegd.. in een showmodel :P

_O- _O- :=

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:48

Hahaha dat heeft mijn zoon ook eens bij de Gamma gedaan.... gelukkig toen alleen geplast.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:59

Suzanne F. schreef:
yrsa_karlijn schreef:
Hij had een haarelastiekje om zijn ding gebonden. Die was natuurlijk helemaal paars en dik geworden en kreeg hij het elastiekje er niet meer af. Toen moest de juf dat eraf gaan pulken.

Whahahhaa, die was zijn tijd vooruit!! Had hij dat ooit gezien op TV ofzo?? :oo
Waarom deed ie dat nou? :D
Zal pijnlijk geweest zijn!

Ik moet hierom echt heel erg hard lachen, geniaal zeg hahaha.

Waarom nou elastiek om de dinges? en hoe kwam hij er nou op?

Leuk dit topic maar deze is wel het allerleukste hahahaha arme jongen, als dat nog vaak op de verjaardagen verteld gaat worden.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:00

Briljant dit! _O-

Zo kwam ik een keer thuis van school toen ik nog behoorlijk klein was, nadat ik een vriendinnetje een woord hat horen gebruikte wat ik niet kende. Ging ik aan mijn (alleenstaande huisman) vader vragen wat een string was..... Het was pas jaren later dat ik me besefte hoe genant dat geweest moest zijn voor hem :')

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:05

Toen ik nog een jaar of 4 was waren er in het dorp altijd donkere mensen die die muziek speelden, mijn pa had een paar cd's ervan en ik vond het toen best leuk. Kwamen we er een keer langs en mijn pa wou dat ik ee paar gulden in een bakje deed, heb toen huilend geroepen dat ik niet naar de aapjes wou, Pa vond het best een beetje genant... :o

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:08

mijn oom had een nieuwe auto en liet die vol trots aan de hele familie zien. Mijn vader en oom stonden druk pratend de auto te bekijken. Nu had mijn vaders auto nog geen centrale vergrendeling en ik had net geleerd om netjes de deur op slot te doen...
Dus ik kwam op het briljante idee om alle deuren op slot te doen (iedereen was toch uit gestapt?) en dat vol trots aan mijn vader te vertellen... Die vervolgens verschrikt mijn oom aankijkt: waar is je sleutel??

Ja hoor... die zat nog in de auto. Net als de reservesleutel die nog keurig aan de sleutelbos hing... :')

Ik kan me nog herinneren hoe geschrokken ik was toen ik zag dat de auto op slot doen niet zo'n goed idee was. Het is me dan ook nooit meer gebeurd haha.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:12

Ik was wel een schatje, maar ik maakte altijd van die opmerkingen waarbij m'n ouders graag door de grond wilden zakken :))

Toen ik een jaar of 4 was, wees ik met m'n vingertje naar een dikke mevrouw en zei: Papa, waarom is die mevrouw heeel erg dik?
Volgens m'n vader was die mevrouw er niet heel erg blij mee :')

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:48

Haha leuk topic!

Ik ben, toen ik een jaar of 4 was, naar een andere moeder op het schoolplein gelopen en gezegd 'mijn moeder vindt jou stom!'

Mijn moeder had inderdaad een hekel aan haar, maar wist even niet waar ze moest kijken. :o

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 13:51

Ik was (volgens mijn ouders) als kind zooo lief dat ze zelfs bang waren dat ik mijn portemonnee mee zou geven als iemand erom vroeg :P
Ik luisterde heel netjes naar alles (schijnt)..
Ik weet niet meer hoe oud ik toen was hoor, maar later ben ik wel wat minder "lief" geworden :+