Ik ben misselijk door 1 filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Irmy

Re: Ik ben misselijk door 1 filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 10:46

Het filmpje die de TS heeft gezien, heb ik ook gezien. Ik kan het niet uit mijn hoofd krijgen, en heb er bijna om overgegeven. Het stond 'ergens' op facebook en ik kreeg de link toegestuurd. Ik heb het gelijk gemeld, onder: Ernstige verwondingen en bloedingen. Je mocht alleen melden als er dierenmishandeling in voor kwam en veel bloed. Nou, dat was het ook! Ik hoop dat ze er iets aan doen en dat meerdere mensen die dit filmpje hebben gezien het gelijk rapporteren!

Het is gewoon te ziek voor woorden wat mensen doen, en die quote van Leslie90 is erg.
Maar starshet, ik zou het als ik jou was gewoon melden en verder maar afwachten wat er gebeurd. Hoe meer mensen melden, hoe beter.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:27

ahh ik ben nu al misselijk!
zag laatst een filmpje dat een koerdisch meisje werd doodgetrapt door dorpsgenoten. ben er echt de hele dag nog triest van geweest.
en kan er nu nog boos om worden, was zo verschrikkelijk zielig. :\
niet dat ik op dit soort filmpjes zoek, wss hetzelfde als de TS, stond een link ergens (in mijn geval op facebook) en was nieuwsgierig dus heb geklikt. :=

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 11:51

Ik word al ziek en verdrietig door het gewoon te lezen. Vreselijk.
Dat er zulke mensen bestaan _-:(

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:01

OOH verschrikkelijk dit soort dingen. Ik weet het ook nog van die wasberen (krijg er rillingen van), weet niet meer of ik het heb gezien, maar iemand had dit toen ook uitgebreid omschreven op Bokt. En weet je het achtervolgt me nog vaak. Alleen de tekst al en die dingen die in dit topic staan, echt typ dit met tranen in mijn ogen.
WAAROM doen mensen dit? Echt gruwelijk! Die gekken die dat doen moeten ze straffen door precies hetzelfde met hun te doen.

Ik begrijp ook totaal niet waarom sites zoals Youtube en zo dit soort dingen toestaan en niet gewoon verwijderen en de toegang blokkeren. Eigenlijk moeten de lui die die filmpjes maken ook flink straf krijgen. Smeerlappen. Als ik zoiets zou zien kan ik me niet inhouden en dan kom ik echt in de cel, maar zoiets toestaan: NOOIT!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:02

Leslie90 schreef:
Ik heb het filmpje ook gezien, en niet alleen jij werd misselijk. M'n maag draaide gewoon :r

Zeker toen ik dit bij het filmpje las:
Citaat:
"All the videos I sell show beauties dressed in sexy clothes crushing a small animal to death," he said. "They are selling very well."

:r :r :r

ZIEK!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 13:27

kally schreef:
En You Tube zou dit soort filmpjes gewoon moeten berwijderen, want voor sommige idioten is dit weer een idee om het ook te doen.

Als niemand dergelijke filmpjes meld als "ongepast" etc, dan zullen ze natuurlijk nooit verwijderd worden. Youtube gaat zelf echt niet alle filmpjes bekijken om te zien of er verkeerde dingen in staan.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:07

Echt ziek die lui! Wij zouden die gasten t zelfde aan moeten doen als wat hun die dieren aandoen.. Echt ziek heb der geen woorden voor!

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:12

Vreselijk!
Heb je misschien de link van het filmpje? :o

xHanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:13

Hiet thuis lopen 4 geweldige kittens rond. Moet er echt niet aan denken, wat verschrikkelijk zeg! En inderdaad, je wordt al misselijk als je erover leest.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 17:30

Waar gaat het toch naartoe met de wereld?
Ik schaam mij echt dat ik tot het menselijke ras behoor..

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:10

Alleen als ik het me voor probeer te stellen draait m'n maag al om....

Te walgelijk voor woorden, bah!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:12

Joscaa schreef:
Ik kan daarna gewoon er dagen over blijven piekeren,
over nadenken voor het slapen gaan.

Nee, ik kan écht niet tegen dat vreselijke dierenleed,
als ik het lees al niet, een filmpje/foto al helemaal niet.
Vreselijk.

Idd.. alleen het lezen in dit topic al.. :r

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:16

wat heb je toch verschrikkelijke mensen... hoe kunnen die nog met zichzelf leven... :?
ik zag inderdaad laatst ook dat filmpje van een meisje die puppy's in de rivier gooide..
afschuwlijk zulke mensen moeten ze echt opsluiten...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:22

Voor iedereen die graag het filmpje wilt zien, ik zet de link niet neer naar het filmpje omdat het echt te gruwelijk is ;)

Hier[/url] kun je wel screenshots zien van één van de filmpjes (jaja, er zijn er meerdere) :r ....
Let wel op, zeer schokkend! kijken op eigen risico.

Ik snap sowieso niet waarom mensen het eigenlijk persé willen zien.. maargoed, bij deze.
Laatst bijgewerkt door Mireille op 02-09-10 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:25

echt waar.
ik ben over mijn nek gegaan bij het zien van foto's.
en dacht werkelijk te gaan kotsen.
wij hebben hier drie van die hummeltjes rond lopen en ik zou er niet eens aan willen denken om zoiets te doen.
gewoon weg vreselijk.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:27

Leslie90, de link die jij laat zien is nog niet zo erg, ik heb een hele andere gevonden. Maar die ga ik hier niet openbaar zetten, mensen die het écht willen zien PB'en maar.

De foto's die ik gezien heb zijn écht te gruwelijk voor woorden.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:28

Ik ken het filmpje niet, en ik hoef hem niet te zien ook. Ik wordt daar misselijk van en heel erg boos.
Wat voor een persoon ben je als je zulke dingen doet ( o,ja en ook nog even leuk filmt en op internet zet )... dan ben je toch een verschrikkelijk triest persoon !

Ik heb dit met een website die laat zien hoe honden worden gevild ( levend ). Zij zijn bestemd voor de vleesconsumptie.
Ik heb ooit een paar seconden gekeken.... en daarna nooit meer.
In ieder geval zal je mij daar nooit hondenvlees zien eten. Al denk ik niet dat ik ooit hondenvlees zal gaan eten.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:28

Hammeke schreef:
Leslie90, de link die jij laat zien is nog niet zo erg, ik heb een hele andere gevonden. Maar die ga ik hier niet openbaar zetten, mensen die het écht willen zien PB'en maar.

De foto's die ik gezien heb zijn écht te gruwelijk voor woorden.

Die site die leslie90 geeft staat ook nog een link in de beschrijving , en bij die foto's ben ik over mn nek gegaan.
;(

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 18:33

Klopt, is ook geen fijn gezicht en klikken is toch wel je eigen risico :)
Het schijnt een hele trend?! te zijn, aangezien dit niet het enige filmpje is, er zijn er zoveel!

Ik snap dat het geen lekker beeld is en dat ze dit soort dingen op bokt liever niet zien,
maar ergens is het toch beter dat dit soort dingen meer media aandacht krijgen zodat iedereen zich ervan bewust word wat voor een gruwelijke dingen met weerloze beestjes gebeurd.. :n bah!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:08

Leslie90 schreef:

Klikken is zeker op eigen risico, maar door dat soort links naar verschrikkelijke foto's en filmpjes te plaatsen werk je wel mee aan het verspreiden er van. En bovendien is het op Bokt niet toegestaan links te plaatsen naar vormen van dierenmishandeling. Dus ik heb je link verwijderd.

Charlie_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:19

Leslie90 schreef:
Het schijnt een hele trend?! te zijn, aangezien dit niet het enige filmpje is, er zijn er zoveel!

Ik snap dat het geen lekker beeld is en dat ze dit soort dingen op bokt liever niet zien,
maar ergens is het toch beter dat dit soort dingen meer media aandacht krijgen zodat iedereen zich ervan bewust word wat voor een gruwelijke dingen met weerloze beestjes gebeurd.. :n bah!

Ben het helemaal met je eens, we moeten onze ogen er niet voor sluiten!! Dan is het net alsof we het goedvinden...wie zwijgt stemt toe?

Heb na het beruchte wasbeerfilmpje 3 weken niet geslapen, amper gegeten...kon alleen maar aan die ogen denken...En wat ik hieraan kon doen om de bont-import tegen te houden. In mijn eentje gaat dat niet lukken, maar als 100 mensen goed kijken in de winkel of ze echt die leren jas met wasbeer/kat/konijn of wat voor bont dan ook willen hebben en dan besluiten om m toch te laten hangen, zijn die dieren op Youtube en al die andere sites niet voor niets gestorven!!

Er is zoveel synthetisch na te maken, hoeft geen beestje voor te lijden!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:26

zulke filmpjes kom je tegenwoordig wel vaker tegen op internet, helaas.
ik word er ook altijd ontzettend misselijk en boos van, zulke mensen zijn gewoon ontzettend triest en niet helemaal 100% :n
laatst ook een filmpje van een man die lachend voor de camera zijn hond van een 8 meter hoge brug afgooide, arm beest leefde nog en ook nog doodleuk filmen hoe die daar onder de brug zat te piepen met z'n gebroken pootjes, echt ziek. :r

Rooslovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:29

Rais schreef:
Het is echt te erg, las gister op de site van NU dat het een rage is dit soort trieste filmpjes op internet te plaatsen.
Zo zag ik gister een filmpje, bij het artikel van NU, van een vrouw, ik meen in Kroatie, die 6 pups in een stromende rivier gooide...... Heb heel snel mn webbrowser afgesloten!

Bah die heb ik een half uur geleden nog gezien ! Gelijk weg gedrukt, mensen sporen echt niet gewoon.
Ooit een paar jaar geleden (zoiest) van wasbeertjes .. werden half gedood en dan gevilt, verder kon ik het echt niet meer aanzien. Verschrikkelijk gewoon, dat deze mensen bestaan, mijn mening alles wat ze bij die onschuldige diertjes doen, mooi terug doen bij hun, kijken wie er dan lacht.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:33

Snap eigenlijk niet waarom jullie zulke filmpjes dan aanklikken.
Toch stiekem een beetje nieuwsgierig?

Ik klik die filmpjes bij voorbaad al niet aan. Weet van te voren wel dat het afschuwelijk is.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 19:38

Ik denk dat iedereen die kijkt wel nieuwschierig is. En helaas is het tegenwoordig ''in'' om dingen te vertrappen met hoge hakken. Laatst kwam ik ook op een filmpje tegen waar een stel ballen van een man gespiest werden.

Maargoed, tegenwoordig kan het niet gek genoeg. Je kan van alles zien op internet. Er was een (nederlandse) site waarop je kon zien hoe iemand doodgestoken werd, een man met een schep in zn hoofd, jongetjes die een hond doodschopten en nog meer, je kan het niet gek genoeg bedenken. En dat in Nederland! Uiteraard waren niet alle filmpjes nederlands, maar dan nog.