Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kally schreef:En You Tube zou dit soort filmpjes gewoon moeten berwijderen, want voor sommige idioten is dit weer een idee om het ook te doen.
Hammeke schreef:Leslie90, de link die jij laat zien is nog niet zo erg, ik heb een hele andere gevonden. Maar die ga ik hier niet openbaar zetten, mensen die het écht willen zien PB'en maar.
De foto's die ik gezien heb zijn écht te gruwelijk voor woorden.
Leslie90 schreef:Klopt, is ook geen fijn gezicht en klikken is toch wel je eigen risico
Leslie90 schreef:Klopt, is ook geen fijn gezicht en klikken is toch wel je eigen risico
Het schijnt een hele trend?! te zijn, aangezien dit niet het enige filmpje is, er zijn er zoveel!
Ik snap dat het geen lekker beeld is en dat ze dit soort dingen op bokt liever niet zien,
maar ergens is het toch beter dat dit soort dingen meer media aandacht krijgen zodat iedereen zich ervan bewust word wat voor een gruwelijke dingen met weerloze beestjes gebeurd..bah!
Rais schreef:Het is echt te erg, las gister op de site van NU dat het een rage is dit soort trieste filmpjes op internet te plaatsen.
Zo zag ik gister een filmpje, bij het artikel van NU, van een vrouw, ik meen in Kroatie, die 6 pups in een stromende rivier gooide...... Heb heel snel mn webbrowser afgesloten!