Ik kan niet beoordelen hoe ziek je bent, en je zal mij ook niet horen over het feit dat je niet werkt. Als je echt heel ziek bent, vind ik dit heel vervelend voor je en wens ik je al het beste toe, máár ik vind niet dat je kan verwachten dat andere mensen jou altijd maar te hulp kunnen schieten. Je opa en oma hebben ook een eigen leven en kunnen niet altijd maar op komen draven wanneer jij dit wilt, en je altijd maar geld toe stoppen. Ik heb juist het idee dat je opa zich zorgen om je maakt en je probeert te helpen. Hij ziet duidelijk in dat als dít jou toekomst is, het zo niet goed gaat komen. Hij wil alleen maar het beste voor je. Ik vind dat je wel iets meer respect tegenover je opa en oma mag tonen.En als ik heel eerlijk ben, als je mijn dochter geweest was had ik je toch echt een schop onder je kokosnoot gegeven.
Nogmaals dat je ziek bent vind ik heel vervelend voor je, maar je hebt wel de kracht om iedere dag naar je jaarling te gaan wat imo niet nodig is. Beperk dit tot 3 keer per week ofzo en ga op de overige ( werk) dagen toch wat werk doen, als is het maar thuiswerken. Het komt op mij een beetje over alsof je het wel erg makkelijk vind zo, en verwacht dat als jij met je vingers knipt iedereen bij je staat. Maar dat is mijn mening, en ongetwijfeld zal half bokt hier over vallen, maargoed.
het is mijn moeders scooter en eigenlijk haar pakkie aan...
Tenminste... ik ben opgevoed met respect voor ouderen.
weer een dag naar dat rot werk. Daarom Sundays