Kayila schreef:Ja dat is de oplossing.....heel de nacht wakker liggen en dan morgen vroeg ze terugpesten...lekker volwassen

smiley gaf toch al aan dat het niet serieus is, maar de gedacht alleen al is leuk; leuke doedelzak muziek als zíj hun roes nog uitslapen
Citaat:
TS dit is nog niet eerder voorgekomen toch?
Lekker belangrijk! Mocht het een terugkerend evenement zijn zou ik even heen gaan.
Zou ik zowieso doen voor ik de politie zou bellen. Je zal verbaasd zijn hoeveel mensen gewoon even naar je luisteren als je zelf even vriendelijk gaat vragen hoe en wat....
lees even terug, ik ga zo even langs om te informeren, ik wacht nu even rustig 12.10h af
Citaat:
Maar direct bij het eerste feestje (en het is nog niet eens middernacht...sjiez) de politie inschakelen en dreigen met terug pesten.....beetje treurig....
Jouw reactie is prettig, fijne discussie, je léést niet eens.

Vorige week kwam de buurjongen van hiernaast vertellen dat ie een feestje had, prima jongen veel plezier, muziek ging keurig om 12h uit, dan ga ik niet zeiken. Maar dit feest is veel harder én ze hebben niks gezegd vantevoren en het is dus even afwachten hoe lang die ongein gaat duren....
Laatst bijgewerkt door Arabesk op 29-08-10 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt