Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:03

BrittKitt schreef:
Bij bol.com hebben ze legio keileuke tassen voor 15.4 inch!
Veel van golla bijvoorbeeld.

Voror 17 inch, dat is pas een ramp :')

Haha, Ik ken het :)
Heb een 17,3, heb wel een laptoptas, maar echt puur voor de laptop, kan verder niks bij in.
Zelf heb ik een esprit(ofzo)tas, ik doe mijn laptop in een sleeve, en dan in de tas, werkt prima.
Bij mijn vorige (15,4) gebruikte ik een tas van vans(zou jou stijl ook wel niet zijn) :+

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:03

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:03

Liene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:04

Ik vind je laptop in een sleeve en zo los in een rugzak eigenlijk geen goede tip. Ik heb dat zelf een tijdje gedaan maar dat is zo'n gedoe! Als je er boeken uit pakt, of je lunch of eender wat, valt de laptop om, je moet hem terug goed zetten of hij staat scheef of zeg maar wat. Een laptoptas of gewone schoudertas met een apart vak is veel handiger!

xMendy: Je zou die 13 inch in een sleevetje kunnen doen en zo in het vak schuiven, dan zit hij al heel wat vaster en als hij dan toch nog ergens 'aanbotst' is hij beschermd.

TS: Leuk! Jij hebt echt dezelfde smaak als ik in laptop tassen. Ik heb nu een 17.3 inch, waar ik echt onmogelijk een tas voor vind, maar koop binnenkort een macbook. Dus ik blijf hier even meelezen!
Mijn ideale laptoptas is bruin of tan gekleurd leer of imitatieleer, met 2 vakken, een voor laptop en een voor mijn boeken. En heel stevig want hij moet vaak en lang mee ;)
Laatst bijgewerkt door Liene op 27-08-10 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:04

En hoe vind je zo een sleeve?
Afbeelding
Heeft mij een tientje gekost.

Epona: ik heb een Dakine tas, soort Eastpack, maar veel mooier en zit veel lekkerder. :+ Zitten 2 grote vakken in als het
ware, in de een kan je gewoon je laptop kwijt, en de ander je boeken.

Zo een zeg maar, ik kan mijn model nergens vinden, die is uit londen dus niemand heeft 'm hier <3

Afbeelding

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:08

Epona_ schreef:
Ik vind je laptop in een sleeve en zo los in een rugzak eigenlijk geen goede tip. Ik heb dat zelf een tijdje gedaan maar dat is zo'n gedoe! Als je er boeken uit pakt, of je lunch of eender wat, valt de laptop om, je moet hem terug goed zetten of hij staat scheef of zeg maar wat. Een laptoptas of gewone schoudertas met een apart vak is veel handiger!

xMendy: Je zou die 13 inch in een sleevetje kunnen doen en zo in het vak schuiven, dan zit hij al heel wat vaster en als hij dan toch nog ergens 'aanbotst' is hij beschermd.

TS: Leuk! Jij hebt echt dezelfde smaak als ik in laptop tassen. Ik heb nu een 17.3 inch, waar ik echt onmogelijk een tas voor vind, maar koop binnenkort een macbook. Dus ik blijf hier even meelezen!
Mijn ideale laptoptas is bruin of tan gekleurd leer of imitatieleer, met 2 vakken, een voor laptop en een voor mijn boeken. En heel stevig want hij moet vaak en lang mee ;)

Jeeh, iemand met dezelfde smaak :D Is die V&D tas niet ook iets voor jou?

Iemand hier had het toch over een laptopvak in een eastpak rugzak of niet? Dat zou wel ideaal zijn... En anders, kan ik mijn moeder natuurlijk ook vragen een elastiekje aan de achterkant te maken, waar ik 'm achter kan schuiven. Dan blijft 'ie in ieder geval zitten. :)

Nou, morgen in de winkel kijken voor hoeveel inch de V&D tas is (of heeft iemand daar hier verstand van?) Hij is 45 cm stond op de site.. en nu even op zoek naar een eastpak aanbieding.. (ze zijn vast wel goedkoper te vinden dan 45 euro toch? :) )

Tessa, die sleeve is wel leuk! Waar heb je die vandaan?

Liene

Re: Ik ben het helemaal zat! Laptop/schooltassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:11

TessaVB, in dat geval vind ik het wel een goed idee,dan zit je laptop te minste vast. :D Ik heb ook lang zulke rugzak gehad, met zo'n apart vak ;)

Ik vind de eastpakzakken niet zo mooi, behalve dan die leren maar die zijn oo zo duur :D Ik ga eens kijken naar die V&D tas!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:13

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:15

Loiz schreef:
http://www.travelbags.nl/artikel/895/ea ... gn=beslist
De leren eastpak met laptopvak

En de eastpaks zijn er, nieuw iig, niet goedkoper dan 45 euro geloof ik, maar prijs/kwaliteit is super vind ik persoonlijk.
Dat elastiek idee is idd ook nog handig!

Oeh, die is ook 100+ Ik denk dat ik voor de V&D tas en de eastpakrugzak met een stiekje ga. Dan heb ik voor 85 euro 2 tassen. :) Dat is te doen toch? :) en voor een euro of 15 dan een sleeve, maar ik ga kijken of ik de verkoper zo ver kan krijgen dat ik die erbij krijg. :D

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:18

Ik heb een 17,4 inch laptop. ik heb een mega saaie zwarte laptop tas. Hij is wel stevig en goed maar mooi is hij niet. Ik kom geen leuke krijgen... Ik had een leuke sleeve gekocht, moest passen volgens de winkel. Was 17 inch... Kwam mooi een centimeter te kort. Die saaie zwarte tas was wel 55 euro...

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:19

Ik ga ook maar eens mams lief aankijken voor een elastiek in mn eastpak schoudertas, en dan kan ik altijd nog een rugzak (erbij) nemen :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:21

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:22

Das niks voor mij :+

Hijs goedkoop, maar ook goed? Want betaal liever wat meer aan een stevige sleeve dan een nieuwe laptop te moeten aanschaffen :Y)

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:24

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:25

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:26

Zat ik ook naar te kijken idd, maar ga morgen toch even Haarlem in, dus even kijken of ik daar wat vind
(is wel zo makkelijk, want begin woensdag volgens rooster, dus laptop moet mee, dus moet ik een sleeve hebben voor woensdag :+ )

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:27

Nou, nu alleen nog: De tassen kopen (+ouders overtuigen, wat waarschijnlijk resulteert op: één tas zelf kopen. :) ), een laptop kopen (wordt ook nog moeilijk, kan niet kiezen: Sony Vaio of een Asus? ), sleeve kopen, en nog een muis :') (mijn vader is die-hard-fan van muizen met een snoer, ik van zonder :'))

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:27

Van een schoudertas ga je spijt krijgen hoor, als je daar een tijd mee moet lopen incl. laptop en boeken, krijg je daar ontzettend last van je rug/schouders van.
Ik zou gaan voor een stevige rugzak (Easpak bijv.)

Ik zou gaan voor een laptopmuis met bluetooth via zo'n mini dingetje in je USB-poort. Ideaal, maar wel prijzig.

Succes met zoeken verder.
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 27-08-10 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:28

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:29

Hahaha, ik heb er een zonder, veeeel makkelijker, je steek t usb'tje erin en klaar :D
Mn muis is zilver, al is ie waar mn handpalm rust nu ondertussen wit/gelig, dus wil ook een nieuwe :+
Logitech kan ik trouwens wel adviseren als draadloze muis!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:30

Ik heb volgens mij deze tas, van Kipling... http://www.kipling.com/nl-nl/school-bag ... 2100%20999

Heeft twee vakken, in dat ene vak (achter) prop ik mijn laptop (15,6 is 'ie geloof ik) en die heeft dan ruimte genoeg, in het andere de rest. Is alleen wel heel zwaar, die laptop gaat aardig doorwegen...

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 18:31

marleen_88 schreef:
Van een schoudertas ga je spijt krijgen hoor, als je daar een tijd mee moet lopen incl. laptop en boeken, krijg je daar ontzettend last van je rug/schouders van.

Ik zou gaan voor een laptopmuis met bluetooth via zo'n mini dingetje in je USB-poort. Ideaal, maar wel prijzig.

Mijn planning is voor normaal ook de eastpak, en de 'V&D'-tas (als die niet te groot is, maar laptop wel past) voor 'lichtere' dagen. :) Heb eens een paar 100 meter met de laptop van paps gelopen. Ik liep helemaal scheef aan het eind. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:34

vinurr schreef:
marleen_88 schreef:

Mijn planning is voor normaal ook de eastpak, en de 'V&D'-tas (als die niet te groot is, maar laptop wel past) voor 'lichtere' dagen. :) Heb eens een paar 100 meter met de laptop van paps gelopen. Ik liep helemaal scheef aan het eind. :+

Oh oke, daar heb ik dan zeker overheen gelezen. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:35