Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mootje schreef:Dat is niet zo heel fijn! Het is trouwens strafbaar

Yv_ schreef:Wat een onzin allemaal zeg, met dat strafbare gedoe! Dan kijk je toch gewoon wat minder uit je raam? Zo te horen is het uitzicht toch niet al te best, als je je buurman ziet? Laat die vent lekker in z'n blote swans lopen als-ie daar zin in heeft... Ik zou een boel vriendinnnen uitnodigen en met een bak popcorn voor het raam gaan zitten.. Denk dat het dan ook wel snel over is!

Yv_ schreef:Wat een onzin allemaal zeg, met dat strafbare gedoe! Dan kijk je toch gewoon wat minder uit je raam? Zo te horen is het uitzicht toch niet al te best, als je je buurman ziet? Laat die vent lekker in z'n blote swans lopen als-ie daar zin in heeft... Ik zou een boel vriendinnnen uitnodigen en met een bak popcorn voor het raam gaan zitten.. Denk dat het dan ook wel snel over is!
zie het al helemaal voor me. 
Als hij het nog eens doet, kun je ook gewoon vragen of hij dat niet meer wil doen, maar neem dan wel je vader ofzo mee, want je weet maar nooit. doerakje schreef:Ik schaam me om het te bekenen maar ik liep vroeger ook heel vaak naakt( of met inimini stringetje) door het huisgewoon als ik had gedouched of uitgeslapen liep ik even naar beneden ed. maar als een vrouw het doet en het word gezien vinden mensen het minder erg