Buurman staat naakt voor het raam!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:11

ik zou een pyama oid bij hem voor de deur leggen, briefje erbij : bedankt alvast. uw overbuurvrouw :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:12

:')

Ik kom wel even langs hoor, dan jaag ik 'm even de stuipen op het lijf :))

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:30

Hmzz erg lastig, bekend verhaal.. haha Maar die van jou blijft teminste nog achter zijn raam! Onze buurman loopt zo door zijn eigen achtertuin, en heeft ook nog een strikje om zijn ding, Is tevens een alcholist en gister liep die dus ook zo achter door het pad.

Wij hebben verschillende malen de politie gebeld en er een klacht over ingediend. We hebben zelfs bewijzen dat die zo in zijn achtertuin loopt en ook echt mensen uitdaagd, een erg lastige vent is het.

Mootje schreef:
Dat is niet zo heel fijn! Het is trouwens strafbaar ;)

Gister hebben wij de politie erbij gehad, omdat het te erg werd en die zo ook door het pad heeft gelopen (ps. Om verschillen te voorkomen, ben niet de ts, en woon ook niet waar de ts woont) Wij hebben zelfs foto's gemaakt dat die poedeltje naakt zo door de tuin loopt, voor harde bewijzen, dachten wij dus. De politie gaf aan dat ze zolang het achter of in het huis gebeurd ze er niks aan kunnen doen, ze moeten hem betreppen als die zo over straat loopt en dan kunnen ze pas wat doen. Voor het huis, lees in de voortuin mag het weer niet omdat het voor het glas is aan de voorkant, achter het glas mocht het weer wel.. Ik heb toen gezecht tegen die agenten dat ik er eigenhandig iets aan ga doen als ik hem in de vingers krijg, ook ivbm dat er kinderen in de buurt rondlopen. die kinderen mogen van geluk spreken dat ze hem nog niet tegen zijn gekomen. Maar mocht ik dat doen was ik fout.

De politie kan hier niks aan doen en wij moesten maar de woningstichting bellen en kijken of die er wat mee konden.. Wat zit de wet toch weer krom in elkaar pff..

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:32

Yv_ schreef:
Wat een onzin allemaal zeg, met dat strafbare gedoe! Dan kijk je toch gewoon wat minder uit je raam? Zo te horen is het uitzicht toch niet al te best, als je je buurman ziet? Laat die vent lekker in z'n blote swans lopen als-ie daar zin in heeft... Ik zou een boel vriendinnnen uitnodigen en met een bak popcorn voor het raam gaan zitten.. Denk dat het dan ook wel snel over is!

:') _O- :=

GabberGill

Re: Buurman staat naakt voor het raam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 22:35

ik zou aanbellen en vragen of dat ie het koud heeft of dat zijn pipi altijd zo klein is

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 00:42

Hahahaha ik zou echt in de lach schieten,
en het gebaar naar 'm maken dat 'ie klein is :')

Daarna gewoon lekker geen aandacht aan besteden.
Yv_ schreef:
Wat een onzin allemaal zeg, met dat strafbare gedoe! Dan kijk je toch gewoon wat minder uit je raam? Zo te horen is het uitzicht toch niet al te best, als je je buurman ziet? Laat die vent lekker in z'n blote swans lopen als-ie daar zin in heeft... Ik zou een boel vriendinnnen uitnodigen en met een bak popcorn voor het raam gaan zitten.. Denk dat het dan ook wel snel over is!

haha :') zie het al helemaal voor me.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 00:44

hang een plakkat op je raam en schrijf sorry ik word er niet warm of koud van of leg dat klaar en houd het omhoog als hij dat doet

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 06:21

Wat een tips en reacties weer! Heel erg bedankt.
Een foto maken vind ik wel een hele goeie. Eens kijken of dat gaat lukken.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 06:26

En hier plaatsen }>

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 06:40

Dancie schreef:
ik zou aanbellen en vragen of dat ie het koud heeft of dat zijn pipi altijd zo klein is

Doen TS!
:)) :D

Gina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:22

Dat deed een man bij ons in de straat ook altijd, hij ging altijd voor het raam plassen in een leeg melkpak en ging ie ook nog vrolijk zwaaien naar de kinderen in de buurt. :r

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 20:48

Gina schreef:
Dat deed een man bij ons in de straat ook altijd, hij ging altijd voor het raam plassen in een leeg melkpak en ging ie ook nog vrolijk zwaaien naar de kinderen in de buurt. :r

Dat is pas goor :+

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:17

Pff scary zeg... blijf me erover verbazen dat dat soort figuren bestaan. Waar in Baarn woon je? Ik kom zelf ook uit Baarn namelijk... brr!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:21

Mijn achterbuurman staat ook bij tijd en wijlen naakt in de tuin. Dan is hij onderweg naar naar zn tuinsauna. Ik stoor me er niet aan, misschien is je buurman gewoon een nudist.

Zolang je buurman van zn handeltje afblijft en de boel alleen maar hangt zou ik me er niet druk over maken.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:23

Gina schreef:

_O- wat een debiel

TS, ik wens je veel succes met je vunzige buum :D wat een griezeltje.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 21:25

Ik vind dat hij het erom doet. Zo recht voor het raam.
Vandaag heb ik hem nog niet gezien. Maar ik ga proberen een foto te maken.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:26

Pff annemiek heb jij weer. _O-

al zijn er toch wel erg grappige ideeën. Toch zou ik ervoor kiezen om hem gewoon te negeren. als je naar de politie gaan om een melding erover te maken weet hij toch al gelijk wie het is.. Ik weet niet hoe hij verder is maar of je je dan nog veilig moet voelen..

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:31

Oh wat een rare vent, gezellig stel vader en zoon :+
Ben benieuwd of een foto maken hem afschrikt.

Sisi_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:32

Iew!! Ik zou me niet helemaal meer veilig voelen thuis... Maarja ik zie het al voor me, dat je zegt tegen de politie: help, ik ben getraumatiseerd door mijn naakte buurman. :D Als hij het nog eens doet, kun je ook gewoon vragen of hij dat niet meer wil doen, maar neem dan wel je vader ofzo mee, want je weet maar nooit.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 21:40

Alleen zou ik niet gaan!
Maar heb mijn onderbuurman gesproken en ik kan daar aanbellen als hij er weer staat. Gaat hij wel even kijken!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:50

Lijkt me verstandiger, als je met pappie aan de deur komt weet ie zeker dat ie met iemand te doen heeft die bang is ;)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 06:22

IKbenEllen schreef:
Lijkt me verstandiger, als je met pappie aan de deur komt weet ie zeker dat ie met iemand te doen heeft die bang is ;)

Dat lijkt mij ook. Ik ga zelf ook niet langs.
Ga geen problemen opzoeken.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 06:30

Is een foto maken dan geen privacy schending?

Ik zou zelf naakt voor het raam gaan staan, kijken wie het langste vol houd :+ .
Nee grapje,

Erg vervelend probleem maar zo te horen sporen ze niet allemaal, misschien kun je ze beter negeren en misschien dat het dan van zelf ophoud?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 06:42

Ik schaam me om het te bekenen maar ik liep vroeger ook heel vaak naakt( of met inimini stringetje) door het huis :o gewoon als ik had gedouched of uitgeslapen liep ik even naar beneden ed. maar als een vrouw het doet en het word gezien vinden mensen het minder erg :+

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 06:43

doerakje schreef:
Ik schaam me om het te bekenen maar ik liep vroeger ook heel vaak naakt( of met inimini stringetje) door het huis :o gewoon als ik had gedouched of uitgeslapen liep ik even naar beneden ed. maar als een vrouw het doet en het word gezien vinden mensen het minder erg :+

Doe ik ook als ik uit de douche kom en kleren ga pakken, of als ik in bed lig en na de wc moet.

Maar denk dat dat heel wat anders is als naakt voor je raam gaan staan.