pmarena schreef:Jeetje , doe eens even rustig joh
Het is gebeurd , het is kl*te , maar ongedaan maken kun je het niet.
Je kunt beter even naar jezelf kijken : hoe kun JIJ voorkomen dat dit nogmaals gebeurd ?
Je kunt niet verwachten dat de hele wereld alleen maar heel verstandig zal handelen , niet alle ouders en niet alle kinderen zijn te vertrouwen , en je kunt ook niet verwachten (of willen) dat kinderen 24 uur per dag in de gaten gehouden worden.
Het enige dat je kunt doen is zelf je kind goed voorbereiden op zulke situaties door ze wat te leren over medicijnen zodat ze zelf wijs of "bang" genoeg is om niet zomaar wat in haar mond te stoppen.
Wat denk je dat kinderen allemaal mee naar school kunnen nemen ? Daar controleren ze ook niet alle tassen en broekzakken hoor
Het is begrijpelijk dat je er van baalt dat het gebeurd is , maar de grootste fout is i.m.o. dat je dochter het zelf aangepakt en opgesnoept heeft , simpelweg omdat ze niet WIST dat dit niet pluis was.
Er zullen haar nog wel meer dingen aangeboden gaan worden waarvan je hele goede redenen hebt om niet te willen dat ze dat aanpakt , maar dat zul je haar toch echt zelf moeten leren.
Dat heeft meer kans van slagen dan proberen om de rest van de hele wereldbevolking ervan te overtuigen dat ze die dingen niet bij haar in haar handen mogen duwen
Vertel even rustig tegen de kampleiding wat er gebeurd is , dan weten zij ervan en kunnen ze voortaan de tasjes even door kijken om dit te voorkomen , het is voor hen ook wel zo fijn om dit te weten
Sorry dat ik hier niet om kan lachen wat er is gebeurd!
En ik heb het uiteraard al gemeld bij de leiding.
Het maakt mij gewoon er boos,zowiezo omdat de moeder zelf in het ziekenhuis werkt,dan verwacht je zulke handelingen toch niet?