Wel over dat veel vrouwen een te kleine BH dragen. Heb zelf jaren met 75B gelopen en heb toch echt 75D/70E
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nickytje schreef:Nee inderdaad. het lijkt wel alsof je bij maatje 38 een A cup mag hebben, bij maatje 40 een B cup, maar nooit groter dan een C, want dan past het niet![]()
Ik neem dus aan dat ik mijn maat wel weet en ik weet ook dat ik met m'n schamele B gewoon niet in bloesjes pas, dat is overduidelijk
. Niet alleen kleding is lastig maar zelfs leuke lingerie (welke ook betaalbaar is) is een drama. Hunkemoller heeft alleen oma bh's en h&m doet ook niet aan grote maten... En wat ik vaak helemaal jammer vind: t-shirts met opdruk. Soms zitten er hele leuke tussen maar een shirt met opdruk van een eend lijkt bij mij op het monster van loch ness.

. Maatje 36, 1.56m en een 70E. Shirtjes in maat 38/40 zitten goed bij mn borsten, maar te breed bij mn schouders en sowieso veeeel te lang. Jurkjes hoef ik al helemaal niet aan te beginnen, helaas, als is t alleen maar om hun lengte.
.
Nouks schreef:s eeTrouwens, kledingmerk waarvan ik heel veel heb:
http://www.jimmysshop.de/women,2887934400.html
De shirtjes met tietenuitsparing sla ik dus vanzelfsprekend al over, maar de rest zit me erg mooi!
Deze shirtjes zitten ook echt geweldig:
kaatje89 schreef:Lesilla, zulke shirtjes heb ik ook wel, maar dan word de aandacht behoorlijk naar je borsten toe getrokken, althans dat vind ik bij mezelf. En daar voel ik me niet altijd lekker bij..
). Balen voor jullie dat winkelen niet makkelijk is
Tivoli schreef:Ohhhhh.... zoooo herkenbaar
Ik heb maat 36/38 , en 85D.
De shirtjes/blousjes in maat 36 kan ik wel vergeten,maat 38 wil nog wel eens lukken.
Blousjes passen niet dicht,knopen springen eraf of je kan je armen niet bewegen omdat hij dan openscheurt
Zomerjurkjes hebben allemaal een te klein 'triangel-cupje' . Ik krijg er nog geen halve boobie in. Een hemdje eronder,ja leuk,alleen jammer van die dubbele rij tieten
Goede BH's kopen is al een crime,aangezien je al snel bij de huidskleurige oma BH's beland...