jurk of shirts "met cup"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RoodZonnetje

Re: jurk of shirts "met cup"

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:44

Hmm daar geloof ik toch ook weer niet zo veel van, van wat die vrouw bij de Hunkemoller je verteld heeft wat betreft de gemiddelde cupmaat :P
Wel over dat veel vrouwen een te kleine BH dragen. Heb zelf jaren met 75B gelopen en heb toch echt 75D/70E :=

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 20:48

Nickytje schreef:
Nee inderdaad. het lijkt wel alsof je bij maatje 38 een A cup mag hebben, bij maatje 40 een B cup, maar nooit groter dan een C, want dan past het niet :)

nou dat lijkt wel te kloppen hoor!!
ik heb maat 34/36 en bh maat 80a of 75 b liever de a cup met 80 wat dat zit wat comfortabeler maar lang niet alle merken en modellen kennen die maat dus dan de 75b maar aan.

maar als ik dus een maat 34 heb passen ze dr niet mooi in altijd zo'n lelijk randje dr boven uit.
als ik 38 aandoe zitten ze veilig en wel op geborgen maar dan kan ik zelf dr nog 2 keer in.

kortom er zullen weinig zijn die de juiste kleding maat bh maat hebben. |(

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:44

Ik heb hier ook last van ja! Waar ik be dan vooral aan irriteer zijn shirtjes of jurkjes waar mijn BH bovenuit/onderdoor komt. Alsof ze gemaakt zijn voor iemand die een voorgevel waar de zwaartekracht geen greep op heeft |(

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 21:47

och vreselijk ik kendit als geen ander...
en het lijkt vaak of ze de dingen er ook niet op maken..
terwijl er toch zat dames zijn met wat meer?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 22:42

Als ik een C cup BH aan doe, dan zit er toch echt te veel ruimte in de cups hoor :Y) Ik neem dus aan dat ik mijn maat wel weet en ik weet ook dat ik met m'n schamele B gewoon niet in bloesjes pas, dat is overduidelijk :')

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 06:11

Tja ik ben bang dat ik langzaamaan ook naar de E ga maar heb mijn D vorig jaar nog bij de livera laten opmeten;)

Nou meiden.. zelf maar een kledinglijn opzetten? voor onze voorgevel WEL in past?

Ik kan me er nog niet bij neerleggen dat ik nooit van die "belijnde" shirtjes aan kan :Y)

Dat verhaal dat de gemiddelde cup maat F/G is geloof ik ook niet echt want een paar weken geleden is daar toch nog zo'n onderzoek naar geweest dat dat D was? weet het ook niet precies meer maar dat zou gemiddeld wel heul groot zijn als ik soms ook zie wat voor ijsstokjes er rondlopen.. die brengen het gemiddelde wel flink naar beneden en hebben vast dit probleem met kleding ook niet :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 06:53

Hier een volle E met taille maat 40. Ts, je hebt gelijk wij bigboobiedbabes worden gewoon gediscrimineert in de confectie :D. Niet alleen kleding is lastig maar zelfs leuke lingerie (welke ook betaalbaar is) is een drama. Hunkemoller heeft alleen oma bh's en h&m doet ook niet aan grote maten... En wat ik vaak helemaal jammer vind: t-shirts met opdruk. Soms zitten er hele leuke tussen maar een shirt met opdruk van een eend lijkt bij mij op het monster van loch ness.

Tips heb ik niet maar blijf wel even meekijken...

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 07:03

Rytir.. je weet het prachtig te verwoorden :D

Inderdaad is lingerie ook een ramp. we hebben dan een henk ten hoor die nog wel leuke bh's voor een redelijke prijs verkoopt mja die gaan dan weer niet zo heel lang mee.. en 40 euro of meer voor een bh vind ik gewoon echt heel erg veel!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:06

Ohhhhh.... zoooo herkenbaar -O-
Ik heb maat 36/38 , en 85D.
De shirtjes/blousjes in maat 36 kan ik wel vergeten,maat 38 wil nog wel eens lukken.

Blousjes passen niet dicht,knopen springen eraf of je kan je armen niet bewegen omdat hij dan openscheurt :x

Zomerjurkjes hebben allemaal een te klein 'triangel-cupje' . Ik krijg er nog geen halve boobie in. Een hemdje eronder,ja leuk,alleen jammer van die dubbele rij tieten :Y)

Goede BH's kopen is al een crime,aangezien je al snel bij de huidskleurige oma BH's beland...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 07:44

Bekend probleem... helaas heb ik dat probleem met maat 40 en een H cup... |o Ik heb er nog nooit besteld, maar Bravissimo (winkelketen met webwinkel in de UK) jurken verkoopt voor vrouwen met rondingen :j . Wanneer ik beter in de slappe was zit, ga ik daar zeker een x bestellen :) .

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 09:43

Ik had m'n bikinibroekje afgelopen maand ook 6 maten kleiner gekocht als het bijpassende bovenstukje.
Ach ja, beetje rekening mee houden. Geen shirts met een belijning onder de buste kopen, want dat zit bij mij standaard verkeerd. Tuurlijk is het wel eens rot, maar er zijn zat momenten waar ik heel trots ben dat ik een (grote) E cup heb als ik me vergelijk met andere meiden/vrouwen.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 10:11

bikini's e.d zijn ookaltijd een probleem...vaak zitten er egt geen mooie bij.. ik ben dan 18 met een beste voorgevel maar het lijkt wel of de mooiste bikini's gemaakt zijn voor een paris hilton figuur...

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 12:03

daarom ben ik dus overgestapt op de tankini, die zitten tenminste wel normaal...

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:22

Hier nog een probleemgeval ;). Maatje 36, 1.56m en een 70E. Shirtjes in maat 38/40 zitten goed bij mn borsten, maar te breed bij mn schouders en sowieso veeeel te lang. Jurkjes hoef ik al helemaal niet aan te beginnen, helaas, als is t alleen maar om hun lengte.

Ook willen de krengen per maand nog wel eens groeien of krimpen, waardoor ineens mn bh's niet meer passen. Dan heb ik of dubbele tieten, of ruimte over. Niet fijn !

Zo, klaagkwartiertje ook weer gehad :P.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 12:22

Gemiddelde cupmaat is D?! *gaat zich schamen in een hoekje* :')

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 12:25

whaha dat is nergens voor nodig hoor Phormicola... Ik zou tekenen voor een B of C!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 13:32

zooooo herkenbaar
bikini's pas ik nooit, heb nu dus oook maar tankini's die zitten wel goed.
Ik heb maar 40 en cup 75 E niet eens overdreven maar toch lastig truitjes te vinden.

Dat jurkje van wuis op pagina 1 die is prachtig! Ik heb laatst bij HM 2 jurkjes gekocht maar 40 die geweldig passen zelfde model als die van wuis kwa borst lijn alleen dan lossen vanuit de borst richting buik. Was dr erg blij mee en heb ze vaak aan gehad tijdens het warme weer.

Hebben jullie ook problemen kwa schouders en boven armen? Ik heb nogal gespierde boven armen en ben breed in de schouders erg lastig om truitjes te kopen niets past of om mn arm of om de voorgevel :=

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 16:30

er schijnt nu ook ergens een topic te lopen over de Electra V scarf.. geen idee waar maar kreeg het van iemand uit de HK doorgestuurd... misschien dat zoiets nog wel eens iets zou kunnen zijn voor ons, al of niet gedragen met een riem...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:40

Nouks schreef:
Trouwens, kledingmerk waarvan ik heel veel heb:
http://www.jimmysshop.de/women,2887934400.html

De shirtjes met tietenuitsparing sla ik dus vanzelfsprekend al over, maar de rest zit me erg mooi!

Deze shirtjes zitten ook echt geweldig:

Afbeelding
s ee

waah dat is wel een super kick shirtje!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:44

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 16:47

bij jou staat dat wel mooi... maar ik heb dan toch nog iets te veel vet dat bij mij ook zoiets nog mooi zit (bij mn borsten vast wel.. maar bij mn middel niet dus)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:53

Lesilla, zulke shirtjes heb ik ook wel, maar dan word de aandacht behoorlijk naar je borsten toe getrokken, althans dat vind ik bij mezelf. En daar voel ik me niet altijd lekker bij..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:56

kaatje89 schreef:
Lesilla, zulke shirtjes heb ik ook wel, maar dan word de aandacht behoorlijk naar je borsten toe getrokken, althans dat vind ik bij mezelf. En daar voel ik me niet altijd lekker bij..

Ja, dat is wel een feit (bij mij zijn ze vals dus vind het niet zo erg :o :+ ). Balen voor jullie dat winkelen niet makkelijk is ;(

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 16:57

Tivoli schreef:
Ohhhhh.... zoooo herkenbaar -O-
Ik heb maat 36/38 , en 85D.
De shirtjes/blousjes in maat 36 kan ik wel vergeten,maat 38 wil nog wel eens lukken.

Blousjes passen niet dicht,knopen springen eraf of je kan je armen niet bewegen omdat hij dan openscheurt :x

Zomerjurkjes hebben allemaal een te klein 'triangel-cupje' . Ik krijg er nog geen halve boobie in. Een hemdje eronder,ja leuk,alleen jammer van die dubbele rij tieten :Y)

Goede BH's kopen is al een crime,aangezien je al snel bij de huidskleurige oma BH's beland...

Heb je dit weleens laten opmeten in de winkel meis? als je maatje 36/38 hebt, kun je toch bijna geen omtrek 85 hebben??

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 17:00

Tip: handtekeningen verzamelen om Victoria's Secret naar Nederland te laten komen!!!!!

Komt al wel naar Engeland, dus hopelijk snel naar de rest van Europa , jaaaaaa!!! :D