Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:14

Geweldig verhaal... Voor jou wat minder leuk :(:) ! Je hebt de deur wel goed te grazen genomen zeg whaha ~~}>

Ik denk wel dat je vanavond lekker kunt slapen :Z

crazycactus

Re: Daar hang je dan, aan je balkon. Om 7.30....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:16

Ohhhh zo herkenbaar.... tis mij ook al meerdere keren overkomen... Heb ook wel eens bij mezelf moeten inbreken of halsbrekende toeren moeten uithalen om binnen te komen.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:17

HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHA oooh geweldig dit _O- _O-!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:19

Briljant. :))

Ik ben zo vaak mijn sleutels vergeten. Toen is de vriend van een vriendin via het kleine keukenraampje (hendeltje waarmee je het raampje opendoet heeft ie eerst losgeschroefd) wat boven de deur zat geklommen en heeft vanuit binnen met de reservesleutel de deur open gedaan.

En uiteindelijk zaten de sleutels toch in mijn tas. :x

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:21

Ohhh heerlijk verhaal (sorry).

wij hebben gelukkig deuren waar aan beide kanten een sleutel in kan...

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:24

Haha arme jij :(:)
Ik moest stiekem toch wel lachen :+

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:25

Ohhh er schiet me net een geweldige stunt van mezelf te binnen.

Enkele jaren geleden paste ik op de winkel van mijn ouders en sliep ik in t ouderlijk huis omdat ze op vakantie waren. Op een avond was ik bij mijn oom en tante wezen eten en toen ik thuis kwam kon ik niet naar binnen.... Ik was vergeten de onderste klink van de deur (van die extra beveiligingen) naar binnen te draaien, dus de kat was er op gesprongen en had de hendel omgezet, dicht dus...
Mijn oom had me thuis gebracht met de auto, maar was al weg... wat nu???? Er was 1 bovenlichtje open op de 1e verdieping, maar ja hoe kom je daar in met je hand en hoe kom je zo hoog??
Nou lag er gelukkig op de schuur een ladder, dus eerst die via de schutting er af getrokken, ladder tegen het huis, en toen met een hondenriempje via het bovenlichtje beide hendels omgetrokken. Pffffff en dat na een drukke dag, dan wil je liever gewoon lekker op de bank neerploffen. En mijn toenmalige hondje maar wachten buiten.....

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:28

ik lach hier best wel slap van het lachen
mijn excuses! :o

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:29

whahaha echt geweldig dit!!ik zie je al hangen :')
mijn moeder heeft het vroeger ook eens gehad alleen heeft ze toen de politie gebeld zodat hun door het open raampje op de eerste verdieping naar binnen konden klimmen :P

en toen ik hier net woonde stond ik buiten op het balkon en mijn zoontje was 2 jaar en toen deed hij de hendel van de balkondeur naar beneden :oo
stond ik daar buitengesloten op het balkon en ik maar uitleggen dat hij hem omhoog moest doen en hij snapte er niks van en begon te huilen ,helemaal in paniek :') :(:)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:38

Mijn ouders hadden me vermoord als ik zoiets met een deur zou hebben gedaan :P
Ik ben ook ooit over de schutting geklommen... en een vriend stond dr bij te kijken...
komt natuurlijk net een politie wagen voorbij gereden
kon ik van de schutting afkomen, jaa ID
die ligt binnen :+

Maar uitendelijk na een heel lang verhaal, kwamen gelukkig mn ouders thuis, mocht ik binnen mn ID halen :D

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:40

:') Hebben mijn vriend en ik ook een soort van gehad. We gingen uit.. en hij had de sleutel van zijn huis bij zich. Komen we daar aan.. sleutel in de deur, Shiiit.. knip van binnenuit op de deur. Dan maar achter.. daar ook knip erop.
Gelukkig lagen zijn ouders binnen te slapen. Makkelijk zou je denken.. neehoor. Voordeur aangebeld, telefoon gebeld.. geen gehoor. Gelukkig lag er op dat moment sneeuw. Dus zijn we maar sneeuwballen tegen de rolluiken gaan gooien tot er iemand naar beneden kwam gesjeeds om te kijken of er geen inbrekers waren :')

Maar echt.. slimme actie.. := Volgens mij denk jij volgende keer wel aan je sleutels :P

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:50

Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.

Maar, je krijgt van mij een 10 voor je doorzettingsvermogen en creativiteit!

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:08

Ojee dat is niet zo best, je deur is aardig verpest :P gelukkig ben je toch nog heelhuids binnen gekomen! ;) fijn dat je moeder niet boos was! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:12

maaikemuis schreef:
Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.

De meeste mensen kennen die tactiek niet. Ik ken hem wel maar zou het zelf niet proberen. De sleutel kan ook IN het slot afbreken.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:15

oeps :')
ik had een soortgelijk drama op 1e kerstdag. Laat ik nou niemand een reservesleutel hebben gegeven en natuurlijk is er ook niets bereikbaar op 1e kerstdag :+ in tranen m'n moeder opgebeld dat ik de deur had dicht gedaan :') die snapte uiteraard niet wat daar zo erg aan was :o?
Klein puntje, ik woon 3 hoog in een portiekflat, dus via het balkon was geen optie. Uiteindelijk het raam boven de deur ingeslagen en daar doorheen geklommen :o

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:15

Dan bel je de slotenmaker! Moet zeggen dat deze techniek mij al 2 keer heeft gered (chaos is ook een vorm van structuur af en toe).

Carlijnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:16

hahahahahahaha,

sorry ik lag niet hoor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:20

maaikemuis schreef:
Dan bel je de slotenmaker! Moet zeggen dat deze techniek mij al 2 keer heeft gered (chaos is ook een vorm van structuur af en toe).

Hahahah ik pies bijna in mijn broek: Chaos is ook een soort vorm van structuur prachtige opmerking die ga ik onthouden!

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:21

Hahahahah, geweldig verhaal :)) _O-
leuk geschreven ook :D

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:24

Niet bang dat er nu iemand inbreekt?

Ik heb als kind zijnde ooit via de kliko op het dak van de garage geklommen, ik dacht dat ik er aan de andere kant via de schutting en anders via de pijp wel afkon. Helaas had iik me vergist. Geen pijp (ja 3 meter verder) en de schutting zat aan de andere kant, de heg kon niet.

Anderhalf uur op het dak gezeten... Zucht. En m'n ouders lachen joh toen ze thuis kwamen :+

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:36

Whaha handig.... :D wat voel je je dan idd knap stom :')

Ik heb het laatst nog gehad maar dan met de auto...
zou naar de supermarkt, auto geparkeerd, stap uit de auto draai me om om de deur dicht te gooien(die ik al op slot had gedrukt), en zit nog te kijken... denk wat bungelt daar toch bij dat stuur :?

zaten de sleutels er nog in... tja toen ik mij dat besefte was de deur al dicht en de auto zat natuurlijk pot dicht, geen raampje op een kier, en ik had een rokje aan zonder zakken dus was ook nog zo slim geweest om mijn mobiel maar in de auto te laten liggen onder het mom van even snel booschapje halen, ben zo terug.... :7

raampje inslaan ging me wat tever, dus uiteindelijk na flink nadenken over wat nu maar iemand naast mij aangeschoten op de parkeerplaats of ik even mocht bellen... gelukkig wist ik het telefoonnr van mijn moeder nog uit het hoofd, met de mededeling of die nog een oplossing wist? :+ nou die dus heeel toevallig thuis nog een reserve sleutel had liggen... maarja ik had de auto mee dus die heeft de buurvrouw maar gevraagd die toevallig net thuis kwam... *zucht* niet tevaak hebben zulke dingen :+

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:37

Hahahaha geweldig verhaal :')

Zelf ook wel eens via de schutting op het dak geklomen en via het raam het huis binnen gekomen (en ondertussen helemaal groen/zwaar van de troep op het dak).. Ik denk niet dat ik het hele huis had gemold.. Denk dat me moeder mij vermoord zou hebben haha.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:38

breezy302 schreef:
maaikemuis schreef:

De meeste mensen kennen die tactiek niet. Ik ken hem wel maar zou het zelf niet proberen. De sleutel kan ook IN het slot afbreken.

O ja, dat zou écht een actie voor mij zijn...
TS, sorry, maar moest toch vreselijk lachen om je verhaal, waarschijnlijk omdat het zo herkenbaar is. Niet dat ik ooit aan een balkon heb gehangen, maar wel andere rare fratsen heb uitgehaald om ergens binnen te komen. Bij de laatste keer, eerste autorijles en zo nerveus dat ik mijn huissleutels vergat, eerst een kwartier naar mijn moeders huis gelopen die natuurlijk niet thuis was, daar achter mijzelf over het hek en door de bosjes gewrongen in de hoop dat de achterdeur open was. Niet dus. Vervolgens naar de eerste winkel gelopen waar ze stevig ijzerdraad verkochten en daar voor mijn huis een hengel van gefabriceerd om zo de voordeur open te maken via de brievenbus, wat met mijn chronische onhandigheid dus ook niet zo maar lukte. De eerste viel op de grond naar binnen :') . Eindelijk binnen kwam ik tot de ontdekking dat mijn achterdeur open was en ik dus rustig via de tuin naar binnen had gekunt. _O-
Sindsdien heb ik een ijzersterk sleutelsysteem zodat ik nooit meer mijn sleutels kan vergeten. Fiets en huissleutels aan elkaar en bovendien áltijd een reservesleutel op zak. Nu alleen nog leren dat als je buiten gaat ramen zemen je niet de voordeur dichtgooit. |o (zodat je via het keukenraampje naar binnen moet klimmen)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:45

whahaha geweldig gewoon. ik heb dit met onze oude ford transit eens gedaan. die kon je op slot doen terwijl de achterdeuren open stonden.we hadden de honden achterin en ik gooi de riemen ook achterin en smijt de deuren dicht om vervolgens in me zakken op zoek te gaan naar de sleutel. die had ik dus met de riemen per ongeluk achterin gegooit :+ maar natuurlijk gaan de achterdeuren ook automatisch op slot als je die dicht gooit. stond ik daar mooi buiten met 2 honden in de auto.. oepsss :+ garage gebeld en na veel gedoe is de achterruit eruit getrokken, seutel gepakt naar de garage gereden waar de achterruit er weer netjes in is gezet. muhahaha.
maar ik rook niet! :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 23:56

haha ik had een date die naar mij toe was gekomen. heb ik meegesleept naar de school van mn zusje waar mn moeder werkte. maar die had mijn sleutel niet bij zich. dus ja weer terug eerst de kleerhanger, geprobeerd. niets natuurlijk dus toen met een hamer mijn raampje eruit gemept errug leuk om te doen. :D heb nu een vaste relatie al 3 jaar en dat is niet die date geworden.