! Je hebt de deur wel goed te grazen genomen zeg whaha
Ik denk wel dat je vanavond lekker kunt slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!! 

Hebben mijn vriend en ik ook een soort van gehad. We gingen uit.. en hij had de sleutel van zijn huis bij zich. Komen we daar aan.. sleutel in de deur, Shiiit.. knip van binnenuit op de deur. Dan maar achter.. daar ook knip erop.
Volgens mij denk jij volgende keer wel aan je sleutels

gelukkig ben je toch nog heelhuids binnen gekomen!
fijn dat je moeder niet boos was!
maaikemuis schreef:Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.
Maar, je krijgt van mij een 10 voor je doorzettingsvermogen en creativiteit!

in tranen m'n moeder opgebeld dat ik de deur had dicht gedaan
die snapte uiteraard niet wat daar zo erg aan was
wat voel je je dan idd knap stom 

nou die dus heeel toevallig thuis nog een reserve sleutel had liggen... maarja ik had de auto mee dus die heeft de buurvrouw maar gevraagd die toevallig net thuis kwam... *zucht* niet tevaak hebben zulke dingen
breezy302 schreef:maaikemuis schreef:Uhmmmm, de volgende keer toch even de reservesleutel pakken en een hamer. Reservesleutel deels in het slot steken, een welgemikte tik met de hamer op reservesleutel geven en zie daar, de sleutel aan de binnenzijde hoor je op de grond vallen. Men draait de reservesleutel om en opent de deur.
Maar, je krijgt van mij een 10 voor je doorzettingsvermogen en creativiteit!
De meeste mensen kennen die tactiek niet. Ik ken hem wel maar zou het zelf niet proberen. De sleutel kan ook IN het slot afbreken.
. Eindelijk binnen kwam ik tot de ontdekking dat mijn achterdeur open was en ik dus rustig via de tuin naar binnen had gekunt. 
(zodat je via het keukenraampje naar binnen moet klimmen)
maar natuurlijk gaan de achterdeuren ook automatisch op slot als je die dicht gooit. stond ik daar mooi buiten met 2 honden in de auto.. oepsss
garage gebeld en na veel gedoe is de achterruit eruit getrokken, seutel gepakt naar de garage gereden waar de achterruit er weer netjes in is gezet. muhahaha.
heb nu een vaste relatie al 3 jaar en dat is niet die date geworden.