Samy schreef:Weg = World Equestrian Games
en IMO totaal niet te vergelijken met een WK voetbal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Ik vind dat ons elftal het zeker verdiend heeft. Wij hadden gewoon de pech dat die scheidsrechter zo'n áss was en dat de buitenspel niet afgestraft heeft.. En ik weet zeker, dat als er was gefloten voor buitenspel, dat dat doelpunt helemaal niet gevallen was en dan het toch nog penalty's zou worden. Eerlijk gezegd, had ik daar veel meer vrede mee gehad, ik vind dit zo ontzettend oneerlijk.. Al was nederland wel een beetje als brazilië aan het spelen; trekken, schoppen, tackelen.. echt paniekvoetbal.. Maar spanje kon er ook wat van.. alleen werd dat getolereerd en werden er alleen maar waarschuwingen gegeven (uiteindelijk 3 gele kaarten..) en Nederland kreeg gelijk; hup nog een gele kaart erbij..
danielle_x schreef:@MyHorseGirl
De scheids was idd partijdig dat heeft iedereen kunnen zien maar het doelpunt was geen buitenspel dus daar kan je hem neit op afrekenen.
Wel had hij die corner moeten geven waardoor waarschijnlijk de penalty's in beeld kwamen want dan was de blessure tijd gewoon om.
Maarja allemaal achteraf en er valt helaas niks tegen te doen.
Desperado_ schreef:MyHorseGirl schreef:Ik vind dat ons elftal het zeker verdiend heeft. Wij hadden gewoon de pech dat die scheidsrechter zo'n áss was en dat de buitenspel niet afgestraft heeft.. En ik weet zeker, dat als er was gefloten voor buitenspel, dat dat doelpunt helemaal niet gevallen was en dan het toch nog penalty's zou worden. Eerlijk gezegd, had ik daar veel meer vrede mee gehad, ik vind dit zo ontzettend oneerlijk.. Al was nederland wel een beetje als brazilië aan het spelen; trekken, schoppen, tackelen.. echt paniekvoetbal.. Maar spanje kon er ook wat van.. alleen werd dat getolereerd en werden er alleen maar waarschuwingen gegeven (uiteindelijk 3 gele kaarten..) en Nederland kreeg gelijk; hup nog een gele kaart erbij..
Wat jij typt zei ik letterlijk toen de wedstrijd was afgelopen, echt een naaistreek van die partijdige vent..
En of we dan met penalty's hadden gewonnen geen idee, maar ik had er inderdaad veel meer vrede mee gehad.
Hoewel ik het 'paniek' voetbal aan Nederland wel mee vond vallen.. mischien de 1e helft maar 2e helft vond ik toch wel een goede wedstrijd om te zien.