Wie gaat er morgen naar de huldiging?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:36

Samy schreef:
Weg = World Equestrian Games

en IMO totaal niet te vergelijken met een WK voetbal.

Anoniem

Re: Wie gaat er morgen naar de huldiging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:39

Het enige grachtentochtje waar de Nederlandse ruiters voorlopig aan mee hebben gedaan is de Gaypride. Ook leuk, maar toch anders.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:41

Lovely schreef:
Het enige grachtentochtje waar de Nederlandse ruiters voorlopig aan mee hebben gedaan is de Gaypride. Ook leuk, maar toch anders.

_O- :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:46

Ik ga niet, moet werken, maar ik ga wel even kijken of het ik het via het internet kan volgen. (iemand enig idee?)

Ik vind dat ons elftal het zeker verdiend heeft. Wij hadden gewoon de pech dat die scheidsrechter zo'n áss was en dat de buitenspel niet afgestraft heeft.. En ik weet zeker, dat als er was gefloten voor buitenspel, dat dat doelpunt helemaal niet gevallen was en dan het toch nog penalty's zou worden. Eerlijk gezegd, had ik daar veel meer vrede mee gehad, ik vind dit zo ontzettend oneerlijk.. Al was nederland wel een beetje als brazilië aan het spelen; trekken, schoppen, tackelen.. echt paniekvoetbal.. Maar spanje kon er ook wat van.. alleen werd dat getolereerd en werden er alleen maar waarschuwingen gegeven (uiteindelijk 3 gele kaarten..) en Nederland kreeg gelijk; hup nog een gele kaart erbij..

Anyways, ik vind het toch nog een hele prestatie dat ons kleine kikkerlandje toch nog 2e is geworden. :)

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 10:47

nee, ga ook niet. Had zowiezo niet gegaan, ookal hadden ze gewonnen. Mij te druk!

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 11:02

Ik vind het erg leuk, maar helaas, ik moet werken. Ik zit er zowat naast (prinsengracht), maar goed, kan niet anders. Ik zie wel al wat mensen in het oranje voorbij komen en de dranghekken worden ook al voorbij gereden :P.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 11:08

Oh dan zijn we "buren" Apoc ;)
Hier staan er al mensen op de brug te wachten :D

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:17

Ik vind het echt onzin als mensen zeggen dat ze niet gaan omdat Oranje hardhandig heeft gespeeld. Als ze hadden gewonnen met dezelfde hardheid dan waren het ineens helden die keihard hebben gevochten voor hun overwinning.

Anyway, ik moet werken en kan dus niet heen, was anders wel heen geweest :-)

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:32

Ik kan helaas niet maar als het wel kon had ik zeker gegaan ze hebben het verdient!
En weer dat gezeur over hardheid enz idd wat kattenbak zegt als we wel Wereld kampioen waren had je der helemaal niemand over gehoord :n

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:52

ik ga niet,
zit nu wel in amsterdam EN ik heb vrij.. maar ik heb niet echt de behoefte om naar 11 mensen op een podium te kijken hoe ze een lintje krijgen ^^

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:54

Als ik met iemand mee kan gaan/rijden vanuit Utrecht (Zeist) dan ga ik :D

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:55

Hoelaat is de huldiging? :)

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:57

Om iets van 5 uur ;)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:01

Hmmz, dat ga ik niet redden denk ik... :)) Nagoed, er zijn ergere dingen... Ze hebben in elk geval hun best gedaan :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:07

manzano schreef:
Samy schreef:
Weg = World Equestrian Games

en IMO totaal niet te vergelijken met een WK voetbal.

Waarom niet? Ook wereldkampioen. In mijn ogen minstens zo knap.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:13

MyHorseGirl schreef:
Ik vind dat ons elftal het zeker verdiend heeft. Wij hadden gewoon de pech dat die scheidsrechter zo'n áss was en dat de buitenspel niet afgestraft heeft.. En ik weet zeker, dat als er was gefloten voor buitenspel, dat dat doelpunt helemaal niet gevallen was en dan het toch nog penalty's zou worden. Eerlijk gezegd, had ik daar veel meer vrede mee gehad, ik vind dit zo ontzettend oneerlijk.. Al was nederland wel een beetje als brazilië aan het spelen; trekken, schoppen, tackelen.. echt paniekvoetbal.. Maar spanje kon er ook wat van.. alleen werd dat getolereerd en werden er alleen maar waarschuwingen gegeven (uiteindelijk 3 gele kaarten..) en Nederland kreeg gelijk; hup nog een gele kaart erbij..

Wat jij typt zei ik letterlijk toen de wedstrijd was afgelopen, echt een naaistreek van die partijdige vent..
En of we dan met penalty's hadden gewonnen geen idee, maar ik had er inderdaad veel meer vrede mee gehad.
Hoewel ik het 'paniek' voetbal aan Nederland wel mee vond vallen.. mischien de 1e helft maar 2e helft vond ik toch wel een goede wedstrijd om te zien.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:19

kohtje schreef:
Waarom niet? Ook wereldkampioen. In mijn ogen minstens zo knap.

Omdat voetbal veel verder gaat dan het spel zelf, dat snap je zelf toch ook wel

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:27

@MyHorseGirl
De scheids was idd partijdig dat heeft iedereen kunnen zien maar het doelpunt was geen buitenspel dus daar kan je hem neit op afrekenen.
Wel had hij die corner moeten geven waardoor waarschijnlijk de penalty's in beeld kwamen want dan was de blessure tijd gewoon om.
Maarja allemaal achteraf en er valt helaas niks tegen te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:01

Ik zit vlakbij het marine complex en ik wil die chinook eigenlijk wel even zien landen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:03

Het is echt super gezellig hier buiten.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:05

danielle_x schreef:
@MyHorseGirl
De scheids was idd partijdig dat heeft iedereen kunnen zien maar het doelpunt was geen buitenspel dus daar kan je hem neit op afrekenen.
Wel had hij die corner moeten geven waardoor waarschijnlijk de penalty's in beeld kwamen want dan was de blessure tijd gewoon om.
Maarja allemaal achteraf en er valt helaas niks tegen te doen.

2 seconde voor het doelpunt had de grensrechter moeten fluiten omdat Iniesta toen wel de bal al had.
Het was dus inderdaad niet gescoord in buitenspel maar 2 sec ervoor was het wel.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:09

Desperado_ schreef:
MyHorseGirl schreef:

Wat jij typt zei ik letterlijk toen de wedstrijd was afgelopen, echt een naaistreek van die partijdige vent..
En of we dan met penalty's hadden gewonnen geen idee, maar ik had er inderdaad veel meer vrede mee gehad.
Hoewel ik het 'paniek' voetbal aan Nederland wel mee vond vallen.. mischien de 1e helft maar 2e helft vond ik toch wel een goede wedstrijd om te zien.

1e helft was rampzalig... echt alleen maar paniekvoetbal. 2e helft was vooral 'schoffelen', zoals ik het maar noem (tackelen, trappen, schoppen, trekken). Gewoon geweldig dat iemand het met me eens is :D Afijn, er zijn wel meerdere die deze mening delen.. :) (gelukkig) Ik vind nu echt dat ze die high-tec apparatuur maar is moeten geven aan die scheidsrechters en die grensrechters.. kunnen ze tenminste is zien wat er gebeurd en dan kunnen ze niet iets 'over het hoofd zien' net zoals bij het buitenspel. Die Webb zal wel is zien als hij de wedstrijd terug kijkt! Vieze stinkaap.. kan daar echt pissed om worden, maar helaas niks aan te doen.

Vóór het doelpunt was het buitenspel, niet tijdens. Dus in de aanval. daar had voor gefloten moeten worden, maar dat werd niet gedaan, want de scheids & de grens rechter hadden het 'niet gezien'...

En vooral wat ik niet vergeet, is dat van Bommel, van Bronckhorst en volgens mij Ooije(?) tegen de scheidsrechter tekeer gingen.. ze waren pissed off! Kregen ze nog geel ook... Lijkt wel alsof die voetballers geen emoties mogen hebben/tonen.. Tijdens de wedstrijd ook. Nederlander gaf een tik tegen de arm van een Spanjaard, die ging liggen en greep naar zn been 'van de pijn' ehhh, ja sure...

edit; aanpassingen ter verduidelijking
Laatst bijgewerkt door MyHorseGirl op 13-07-10 14:15, in het totaal 3 keer bewerkt

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:11

Ik ga er niet heen. Woon in Friesland en is wel een beetje ver reizen naar Amsterdam, ook omdat het denk ik mega druk wordt (en dus mogelijk extra reistijd).

Ik ga het straks op TV kijken :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:16

Ja maar de Jong had ook dik rood mogen/kunnen krijgen voor z'n overtreding.

Maar volgens mij is er een HK topic voor dit soort praat en gaat het hier over de huldiging ;)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:17

hoelaat is het bij het museum plein?