[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:20

shrimp schreef:
Hem compleet negeren durf ik niet.. Hij heeft al een aantal keren gezegt: als je nu neit reageert dan kom ik je opzoeken, of dat nu thuis, stage, of bij je paard is dat maakt me niet uit.

En dan komt hij me uiteraard niet opzoeken om me in elkaar te slaan oid. Daar zie ik hem ook absoluut niet voor aan. Maar hij blijft aangeven dat hij niet tegen de stilte kan, die er nu om mij heen heerst.

Ik krijg intussen ook wat pbtjes, dus het antwoorden hier loopt niet al te vlugjes. Ik probeer het bij te houden.

Toch zou ik voet bij stuk houden, hij manipuleert je nu. Laat hem er maar aan wennen dat ie zonder je moet.
En trouwens, die leegte, hij heeft toch een vrouw?

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:23

Toch compleet negeren TS. Wat wilt ie doen als ie 'je op komt zoeken'? Zichzelf voor gek zetten?

Gewoon doorzetten nu hoor!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:24

Bah die vent is nu ziek zeg, dat hij je gaat opzoeken waar je ook bent, dat is zeker niet normaal.

Ik zou wel aan je nieuwe vriend vertellen, dan ben je niet chantabel dan kan die vent je niets maken.

Ariebombarie

Abeltje77 schreef:
Toch compleet negeren TS. Wat wilt ie doen als ie 'je op komt zoeken'? Zichzelf voor gek zetten?

haha helemaal mee eens :D

fargo

Abeltje77 schreef:

Het is geen puber hoor, daar werkt negeren misschien, maar dit is een volwassen man die zijn zin wil hebben, daarmee moet je COMMUNICEREN om aan te geven dat het over is, anders denkt ie dat ie nog een kansje heeft.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:26

Hij heeft wel lekker de touwtjes in handen zo te lezen, als jij het contact verbreekt komt hij je opzoeken?? Hij is dus de baas en mag bepalen wat jij doet?? Dacht het dus niet he! Jij bent namelijk de baas over jezelf bepaald zelf wat jij doet en met wie en niemand anders!! Wil hij je komen opzoeken, laat maar lekker komen niet jouw probleem en dus ook geen reden voor jou om te doen wat hij wil. Hij wilde eerst zijn huwelijk niet voor jou op het spel zetten dus is de kans heel groot dat hij dat nu ook niet wil dus echt stennis schoppen en het spel verraden zal hij echt niet gaan doen. Als stap 1 moet jij hier maar eens de touwtjes in handen gaan nemen. Wil je hem toch nog een keer zien? Prima, maar wanneer jij dat wilt en geheel onder jouw voorwaarden. Wil je hem niet zien ook goed. Heeft hij maar te accepteren en niet anders! Kies voor jezelf en voor je eigen geluk en laat hem maar kletsen.

Nog 1 ding, je verdedigd hem hier vrij vaak met de opmerking dat het een hele lieve man is. Wel het spijt me wel maar je bent echt veel te aardig. Een lieve man bedriegt namelijk zijn vrouw niet! En gaat al helemaal geen vrouwen emotioneel chanteren over een dier. Dan is die man namelijk absoluut niet lief maar is het een egoistisch stuk vreten en niet meer! En misschien ben je fout geweest, dan kan maar dan zijn heel veel mensen fout geweest hoor. Maar die man is 100X meer fout geweest en verdient al helemaal geen medelijden.. OM NIKS NIET!

DeniseES

Pff wat een verhaal...

Ik denk dat de getrouwde man uit jouw verhaal makkelijk kan praten, waarom zou hij niet bij haar weg kunnen? Als hij niks te bieden heeft, maakt jou dat dan wat uit als hij dan echt 'van jou' zou zijn? Ondertussen is hij getrouwd en heeft jou 'erbij'. Vervolgens jou een schuldgevoel aanpraten over het feit dat je niet bij de hond bent komen kijken toen het slecht ging...

Als ik jou was zou ik het lekker achter me laten, overnieuw beginnen, met 'D' of zonder *al is met makkelijker verwerken dan zonder een man*

Abeltje77

fargo schreef:
Abeltje77 schreef:

Het is geen puber hoor, daar werkt negeren misschien, maar dit is een volwassen man die zijn zin wil hebben, daarmee moet je COMMUNICEREN om aan te geven dat het over is, anders denkt ie dat ie nog een kansje heeft.

Ja, maar het communiceren houdt een keertje op hoor.

Hoevaak moet je zeggen: het is over, ik wil je niet meer zien/horen/spreken?

Juist omdat het een volwassen vent is.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:27

Heeft B nog geen achterdocht, waarom je ineens niet meer op visite komt?
Maar ik zou A gewoon nog maar eens zeggen dat je het contact wilt verbreken omdat dat gevoel tussen jullie er niet meer is. Er is immers iemand anders waar je voor wilt en kunt gaan.
Ik vind het niet eerlijk naar B maar het is niet aan jou om dat te gaan zeggen nu, dat heb je eerder ook niet erg gevonden. En A heeft helemaal niks te maken met D. Hij kan jou ook niks maken en zelfs al zou hij het D vertellen, lijkt me dat hij zichzelf juist meer schade aan doet. En D vindt het misschien ook fout van je geweest, maar dat is nu eenmaal gebeurd en hij vindt je leuk zoals je nu bent toch? En zoals je zegt, jij weet ook niet alles van zijn exen, dus het aankaarten is niet nodig en het zou anders ook geen bedreiging voor hem zijn.

Die A zit waarschijnlijk zo in z'n rats omdat ie z'n levensdoel/hobby (sorry) kwijt is en het nu dus weer uit moet houden bij z'n vrouw. Maar misschien is dat nooit zo heel erg geweest, aangezien hij bij haar gebleven is (hoe leeg zo'n relatie ook kan zijn). Ook zonder jou kan hij weg bij z'n vrouw als hij dat nodig vindt. En misschien leert hij ervan dat als liefdes over gaan dat je wel normaal uit elkaar kunt gaan zoals jij nu probeert. Ik denk dat jij een hele wijze les hebt geleerd en ik hoop dat A dat zelf ook gaat inzien als het allemaal wat bedaard is. Houden van gaat van twee kanten en naar mijn idee heb je er daar twee voor nodig, niet meer niet minder.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:28

Abeltje77 schreef:

je kunt toch prima communiceren dat je vanaf heden van hem af ziet en dus stopt met communiceren.. Heb je het beste van 2 werelden..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:29

troi schreef:
Abeltje77 schreef:

je kunt toch prima communiceren dat je vanaf heden van hem af ziet en dus stopt met communiceren.. Heb je het beste van 2 werelden..

DAT bedoel ik :D

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:29

Bzoem schreef:
Heeft B nog geen achterdocht, waarom je ineens niet meer op visite komt?

Dat vroeg ik mij ook al af...

Persoonlijk... zou ik daar mij meer zorgen om maken... ipv die man.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:30

eerlijk tegen je huidige vriend zodat A niet tussen jou en D kan komen te staan. Je hoeft niet te vertellen wie A is maar wat er gebeurd omschrijven.
Als D het weet hoef je ook niet te vrezen dat A naar hem toe gaat om het allemaal te vertellen.
Wat A overigens nooit zou doen want dan zet hij zijn eigen relatie op het spel.
Succes

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:32

Zo lastig is deze situatie niet hoor :-) Het hondje is dood, dus je hebt niets meer wat je bindt.

Daarnaast ben jij verliefd geworden op D. gewoon een leuke knul, dus heb je niets meer te maken met A.
Alle contact verbreken en je niet gek laten maken door zn emotionele sms-jes. Hij is degene die verder zal moeten met zn vrouw en hij is degene die daar de scherven van zal moeten opruimen. Daar sta jij buiten.

Of D. moet weten dat A. getrouwd was? Weet ik niet. Iedereen heeft exen. Misschien wel noemen dat je een poosje een relatie hebt gehad met een getrouwde kerel, maar als D en A elkaar kennen dan zou ik het niet noemen.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:33

Ja, maar ze is toch ook nog vriendinnen met die vrouw van hem? Of niet?
(Of heb ik iets over het hoofd gezien, niet begrepen?) :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:35

Tjonge, wat is die A een loser zeg!

Abeltje77

dat vraag ik me eigenlijk ook nog af... gaat B. zich geen vragen stellen?

Zidore

Ik begrijp heel goed dat dit een moeilijk moment is. Hiervoor moet je sterk in je schoenen staan en afscheid nemen van iemand voelt alsof je een stuk uit je lijf snijdt en dat nooit meer terug kan krijgen. Ga dat gevoel in en sluit het echt af met A.
Bedenk ook hoe je zelf zou reageren als je A zou zijn. Zou je dan ook zo doen? Ondanks dat het een lieve man was, is hij wel degene die de fout in is gegaan. Hij heeft wel B belazerd. Of jullie nu wel of niet konden samen wonen of samen zijn.
Als het helemaal 200% superhoteldebotel zou zijn geweest.. had hij dan A niet verlaten?? Daar is geen enkel excuus voor lieve TS.

Ik krijg nu het idee omdat hij iets ouder is je manipuleert, en ik ben van mening dat je daar zo ver mogelijk vandaan moet blijven. Hij kan jou niet dwingen, in niets. En dat kan niemand in je leven wat mij betreft. Blijf sterk en houd vol.

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:36

shrimp schreef:
Hem compleet negeren durf ik niet.. Hij heeft al een aantal keren gezegt: als je nu neit reageert dan kom ik je opzoeken, of dat nu thuis, stage, of bij je paard is dat maakt me niet uit.

En dan komt hij me uiteraard niet opzoeken om me in elkaar te slaan oid. Daar zie ik hem ook absoluut niet voor aan. Maar hij blijft aangeven dat hij niet tegen de stilte kan, die er nu om mij heen heerst.

Ik krijg intussen ook wat pbtjes, dus het antwoorden hier loopt niet al te vlugjes. Ik probeer het bij te houden.

Waarschijnlijk is het gewoon een grote mond want hij is veels te bang dat als hij problemen gaat maken dat andere mensen hier getuige van zullen zijn en dat uiteindelijk zijn vrouw het komt te weten.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:36

Hij komt jou opzoeken als je hem negeert??
Hij kan beter jou maar gaan negeren anders kom JIJ maar even op bezoek bij HEM om zijn vrouw even te vertellen hoe de vork in de steel zat!

Jou chanteren? Mijn god zeg, wie heeft hier de sterkste troef in handen? :') Je hoeft het natuurlijk niet te doen, ik zou niet weten of ik dat op m'n schouders zou willen, maar dreigen kan altijd! :j

Je zat fout, maar je bent nu weer op de goede weg :j ik zeg; ga voor D. en laat die A. voor wat hij is; een mooie herinnering en meer niet :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:37

Roane schreef:
Hij kan beter jou maar gaan negeren anders kom JIJ maar even op bezoek bij HEM om zijn vrouw even te vertellen hoe de vork in de steel zat!

Jou chanteren? Mijn god zeg, wie heeft hier de sterkste troef in handen? :') Je hoeft het natuurlijk niet te doen, ik zou niet weten of ik dat op m'n schouders zou willen, maar dreigen kan altijd! :j

Je zat fout, maar je bent nu weer op de goede weg :j ik zeg; ga voor D. en laat die A. voor wat hij is; een mooie herinnering en meer niet :)

Hier ben ik het helemaal mee eens! :j

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:38

Roane schreef:

Amen! _/-\o_

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:43

Charica schreef:
Ja, maar ze is toch ook nog vriendinnen met die vrouw van hem? Of niet?
(Of heb ik iets over het hoofd gezien, niet begrepen?) :o

Volgens mij had ze hun idd samen ontmoet, dus A en B. Maar B denkt dat TS vaak over de vloer kwam, omdat ze dus vrienden is geworden met A. Volgens mij is ze niet ook nog eens apart goede vriendinnen met B.

Overigens denk ik dus niet dat je A moet gaan zeggen dat je hem beter kan chanteren dan hij jou. Want ik denk dat als TS naar B gaat om te vertellen dat ze een jaar een relatie heeft gehad met A, dat die B dan TS een knal voor der kop geeft. Dan kan je nog wel zeggen dat TS het nu heeft 'uitgemaakt' en dat A haar niet kwijt wilt, B wordt hoedanook heel boos op allebei lijkt me. Of ze moet zelf ook ergens een minnaar hebben, maar dan krijgt het wel een hoog soap gehalte.

PingWing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:46

Roane schreef:

Het gemarkeerde stukje wilde ik ook al de hele tijd aandragen.

Meid, het is heel lastig om uit een situatie als deze te stappen, maar je moet je wel beseffen dat HIJ degene is die fout zit, en hij jouw absoluut niets kan maken. Jij bent nergens fout geweest (een beetje natuurlijk wel, maar hij had een vrouw en verplichtingen, jij niet) en daardoor heb jij dus ook geen verdere verantwoording aan hem af te leggen als je het uit zou willen maken.

Geef hem de keuze: Of laat me met rust, of ik kom wel een x bij jou langs om alles haarfijn tot in detail te bespreken en de mogelijkheden aan te horen. Maar wel met de vrouw en evt jou vriendin als getuigen erbij.

Heel veel succes en sterkte met de situatie. Ik hoop dat je gelukkig gaat worden met D :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 16:46

troi schreef:
Nog 1 ding, je verdedigd hem hier vrij vaak met de opmerking dat het een hele lieve man is. Wel het spijt me wel maar je bent echt veel te aardig. Een lieve man bedriegt namelijk zijn vrouw niet! En gaat al helemaal geen vrouwen emotioneel chanteren over een dier. Dan is die man namelijk absoluut niet lief maar is het een egoistisch stuk vreten en niet meer! En misschien ben je fout geweest, dan kan maar dan zijn heel veel mensen fout geweest hoor. Maar die man is 100X meer fout geweest en verdient al helemaal geen medelijden.. OM NIKS NIET!

AMEN! _/-\o_