Jurkje gezocht voor diplomauitreiking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 16:32

Annash schreef:
Jurkje van Steps past helaas niet. Is leuk zo'n rits aan de zijkant, maar dan moeten ze 'm wel tot bovenaan door laten lopen. De bovenste rand geeft nl. geen milimeter mee en ik krijg dat ding dus niet over mijn schouders. ^)

Oef wat zonde! Mocht je er echt wat voor over hebben kun je ook dit laten vermaken trouwens.. Ze kunnen dan de rits uitleggen, en er een langere inleggen..
Maar dat zal wel weer wat moeite/geld (geen idee wat het kost) kosten!

Annash
Blogger

Re: Jurkje gezocht voor diplomauitreiking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 16:35

Hmm... het punt is dat ik niet eens weet of dat ie verder wel of niet past! Omdat ik er niet inkom! :+

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 16:38

op otto.nl bestel ik mijn jurkjes. :j doen ook niet moeilijk over terug sturen.

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 16:46

Annash schreef:
Hmm... het punt is dat ik niet eens weet of dat ie verder wel of niet past! Omdat ik er niet inkom! :+

:Y) Beetje blond van me....
Wat balen zeg.. Gelukkig heb je wel wat alternatieven klaarliggen, maar dit jurkje was wel erg gaaf!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 16:47

Ja, zonde is het wel... maar de zwarte ligt bij de winkelmevrouw en kan ik woensdagavond ophalen. :D

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 19:58

Annash schreef:
Jurkje van Steps past helaas niet. Is leuk zo'n rits aan de zijkant, maar dan moeten ze 'm wel tot bovenaan door laten lopen. De bovenste rand geeft nl. geen milimeter mee en ik krijg dat ding dus niet over mijn schouders. ^)

Op deze post moet ik gewoon even reageren.
Zelf heb ik twee jaar geleden een jurkje uit de "Julia's Tango-collectie" van Steps gekocht. Helemaal trots was ik erop en op een broeierige zomerdag om gezellig de stad in te gaan. Na afloop thuis, wilde ik graag makkelijke kleren aan, alleen kreeg ik door de stom ingenaaide rits het jurkje geen kant meer uit. Wat ik ook probeerde, de combinatie van een redelijk klamme huid door het weer en de rits die niet tot helemaal boven open kon, waren reden genoeg om het jurkje geen kant meer uit te krijgen en natuurlijk was er niemand thuis om me te helpen. Uiteindelijk heb ik me eruit geknipt. Ik heb de naad los geknipt met een nagelschaartje en er vervolgens door een kleermaker een langere rits in laten zitten. Ik heb het jurkje vervolgens 6 maanden met angstige ogen bekeken, in een dappere bui aangetrokken en nu zit het fantastisch en wat nog belangrijker is, ik kan het ook nog uit trekken ook. Dus dat is voor jou misschien ook nog een oplossing, gewoon naar de kleermaker en er een rits tot boven aan toe in laten zetten.
Zonder gekheid heb ik echt een jurkfobie moeten overwinnen na mijn "Julia's Tango-jurkjes-incident"

edit: in mijn enthousiasme (jeuj, ik ben niet het enige slachtoffer) niet verder gelezen dan de post uit de quote. Zie nu dat je al actie hebt ondernomen. Nou ja, anyway, door mijn post weet je in ieder geval wel dat er nog iemand rondloopt met hetzelfde "probleem"
Laatst bijgewerkt door Mikkie op 12-07-10 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 19:59

Mikkie: dat is wel leuk bedacht... maar als ik verder nog niet weet of ie past omdat ik er niet inkom... is dat wel een probleempje. :+

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 20:01

Ik heb mijn post al aangevuld. Had weer eens niet goed gelezen. Je was me net te snel af.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 20:04

Hihihi ja ik heb vakantie, afgestudeerd he _O-
Superbedankt in ieder geval voor het meedenken. :)