Het leed dat de Wehkamp heet!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: Het leed dat de Wehkamp heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:41

Wat bezorgen betreft: je hebt heel veel keuzemogelijkheden om zelf aan te geven wanneer je iets wilt ontvangen, zowel overdag als 's avonds.

Het lijkt me vrij logisch dat grotere aankopen bij nieuwe klanten vooruit betaald moeten worden. Er is immers nog helemaal niets over je bekend, er zijn nog nooit eerder betalingen van je ontvangen en je adres is nog niet bekend.

Als je bedenkt hoeveel tienduizenden pakketten per dag verstuurd worden, maar ook spullen geretourneerd, gaat er natuurlijk wel eens iets mis.
Er wordt altijd geprobeerd om dat goed en snel op te lossen.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 17:46

Wow, een topic uit 2010.
Maar sorteerfout. Dan ligt de fout toch bij de verzender en niet bij de wehkamp? Vandaar dat ze die nu niet kunnen annuleren. Hun hebben je stofzuiger al afgeleverd bij de verzender. Heel vervelend. Maar zou daar eens heen bellen.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:31

Hier ook ooit wat besteld, vooruit betaald want dat moest, teruggestuurd want het was niet goed. Maar mijn geld kwam niet terug.
Honderd mailtjes over gestuurd totdat mijn ouders en ik erachter waren (eerder dan Wehkamp zelf). Ze hadden het terug te sturenbedrag niet nnaar mij overgemaakt maar naar mijn moeders rekening. Ook een mevrouw P. op hetzelfde adres. Maar er was helemaal niet met haar rekening betaald dus nogal absurd dat zij mijn geld kreeg.

Na een hoop getouwtrek zag ook wehkamp hun fout in, maar al bij al was het een ontzettend stugge klantenservice/mailwisseling, terwijl ze echt zelf iets fout gedaan hadden.

Voor mij liever geen wehkamp meer. Ik kijk eerst altijd of ze het niet ergens anders hebben.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:49

Heike schreef:
Wow, een topic uit 2010.

Je kunt er wel vanuit gaan dat er veel veranderd en verbeterd is in die afgelopen 5 jaar! :D
Laatst bijgewerkt door simodi op 11-07-15 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-15 18:58

Wij zijn super tevreden over Wehkamp. Al ontzettend veel besteld..altijd achteraf betaald en standaard de volgende dag in huis. Zelfs toen de postbode onze laptop had gejat stond dat er binnen een week op. Echt geen slecht woord hier.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:38

Nadat ik twee vrijgenomen dagen op een kerstboom heb gewacht die nooit kwam, heb ik mezelf voorgenomen er nooit meer te bestellen ☺️

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 10:40

Nieuwe klanten moeten bij Wehkamp eerst vooruit betalen. Volgens mij als je dan vaker wat besteld, dat je op een gegeven moment ook achteraf kunt betalen.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:17

Hier super tevreden over Wehkamp, bestel er al jaaaren zo'n beetje alles en nog nooit wat fout gegaan. Betalen doe ik met de balansrekening. Ideaal, je bepaalt zelf hoeveel je overmaakt (wel rente uiteraard). Ook nog nooit te late levering meegemaakt. Een keer besteld op vrijdagavond laat en zaterdagochtend om 9 uur was het er.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 11:25

Vindt het gewoon vaag dat ze zeggen dat hij misschien nog wordt geleverd en dan zeggen of ze de order nog maals moeten plaatsen en dan komt die maandag. Dan heb ik toch 2 stofzuigers als er niet weer een fout wordt gemaakt. Zal nu heen mailen over de factuur die maandag betaald moet zijn. Hoe dat dan weet zit. Had nog nooit problemen met de Wehkamp maar dit keer en dan vage antwoorden krijgen vindt ik niet netjes. We hebben zelf een winkel en we doen er veel aan om de klant tevreden te houden.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 12:43

Bestel al jaren bij wehkamp en nog nooit problemen mee gehad. Weleens iets retour gestuurd wat ze niet ontvangen zouden hebben. Bewijs van retour gemaild en werd gewoon geregeld. Helemaal top.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:36

Hier ook blij met Wehkamp. Alleen niet zo met de bezorgdienst van Select vracht. Ik had veel meer besteld als ik ook voor PostNL had kunnen kiezen. En als de bezorgkosten niet zo hoog waren.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:54

Ik ben ook een tevreden vaste klant.

Maar weet iemand dit: vorige week wilde ik nog snel kleding bestellen voor een onverwacht avondje uit. Op de site staat tegenwoordig bestellen voor 23.00 uur is de volgende dag in huis. Dat was een aangename verrassing, gaf me wat meer tijd. Ik was laat. Maar bij het aangeven van de afleverdatum was overmorgen de eerstvolgende mogelijkheid ipv morgen. Maakte niet uit of ik wilde laten thuisbezorgen of elders afleveren. Dit gebeurde de volgende dag weer. Jammer, want voor mij is dit snelle leveren een pre.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 14:05

Oef raar. Ik kon voor 11 uur wel de volgende dag laten bezorgen.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 14:08

Alleen maar goede ervaring .
Het enige nadeel is dat als je wat duurs op rekening besteld en je de voorwaarden niet goed genoeg leest dat de rente niet op jaarbasis betekent wordt maar heel veel % elke maand tot je alles betaald hebt .
Dus bestel alleen nog wat ik zowat direct naar aflevering kan betalen .
Retourneren en verwerken gaat vrij snel .

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 14:12

Je kunt bij de Wehkamp ook gewoon achteraf betalen. Als het dan niet naar je zin is, dan stuur je het terug en hoef je het helemaal niet te betalen.
Is er maar een deel wat je wilt houden, dan stuur je het deel terug wat je niet wilt en dan krijg je een nieuwe factuur voor de spullen, die je wel wilt houden.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 15:12

Voorheen had ik nooit problemen met Wehkamp, maar in het afgelopen jaar al tot 3x toe een retourzending niet verwerkt. Bij eentje heeft het bijna 3 maanden en vele mailtjes van mijn kant geduurd voordat ze tot de conclusie kwamen dat het al verwerkt was... Maar wel ondertussen een herinnering voor betaling blijven sturen.
Op dit moment hebben ze een artikel nog steeds niet verwerkt en heb ik al 2 mailtjes gespendeerd om ze erop te wijzen dat het nog verwerkt moet worden, omdat de factuur open blijft staan. We zijn inmiddels al een aantal weken verder. Heb zo geen zin om uiteindelijk wéér te moeten bellen... Moet wel zeggen dat ik het allemaal erg vermoeiend vind en maar eens ga kijken naar een ander bedrijf.