Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:TS, kan je je flat niet verhuren aan 4 studenten? Er is zoveel woningnood onder studenten. Dochter van mijn collega woont nl in een flat met 3 meiden. Niks geen orgies, ze woont er al 4 jaar...
russel schreef:Ayasha schreef:Wat is er eigenlijk mis met Polen russel?
Gaan we die discussie weer krijgen? Vind je het erg als ik er geen antwoord op geef en mensen gewoon het zelf adhv praktijkvoorbeelden uit hun omgeving laten invullen?
TS, kan je je flat niet verhuren aan 4 studenten? Er is zoveel woningnood onder studenten. Dochter van mijn collega woont nl in een flat met 3 meiden. Niks geen orgies, ze woont er al 4 jaar...
Ayasha schreef:Wat is dat nu weer voor reactie?
Als je niet wil uitleggen wat je bedoelt, zeg het dan ook niet. Ik snap gewoon niet wat er mis is met Polen. Niet meer of minder. Gezien ik niet in Nederland woon ken ik de problematiek daar ook niet. Maar goed, ik zal gewoon helemaal niet meer op je reageren.
beantsje schreef:KiWiKo schreef:hmhm.......... netjes bezig BLIJVEN helpt je niks........... ze zit er nu toch al tot over dr oren in, dus ze heeft ook niks meer te verliezen toch?
Wat dacht je van waardigheid en zelfrespect?
russel schreef:Ayasha schreef:Wat is dat nu weer voor reactie?
Als je niet wil uitleggen wat je bedoelt, zeg het dan ook niet. Ik snap gewoon niet wat er mis is met Polen. Niet meer of minder. Gezien ik niet in Nederland woon ken ik de problematiek daar ook niet. Maar goed, ik zal gewoon helemaal niet meer op je reageren.
Omdat dat je enige reaktie is in dit topic en daar heeft TS helemaal niets aan...jij idd nog al op deze manier op mijn berichten kan reageren en daar heb ik niets aan, vandaar![]()