Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pniekepnak schreef:Volgens mij zijn die ingezonden brieven de helft van de tijd complete verzinsels, maar mocht dit wel echt waar zijn dan vraag ik me wel een beetje af waar het heen gaat met de wereld inderdaad...
cutie_lover schreef:pniekepnak schreef:Volgens mij zijn die ingezonden brieven de helft van de tijd complete verzinsels, maar mocht dit wel echt waar zijn dan vraag ik me wel een beetje af waar het heen gaat met de wereld inderdaad...
Ik weet uit ervaring van mij en vriendinnen dat die dingen al jaren rondgaan.
In mijn hitkrant of weet ik veel hoe dat heette, was helemaal niet de hitkrant maar kan er niet op komen haha, stonden bijna identieke verhalen als nu in de girlz.
x_Marr schreef:anneliesdj schreef:Dat hangt toch helemaal van het antwoord af? Ik stel dus ook voor om niet verder te discussieren voor we het antwoord weten. Dat bepaald namelijk welke kant het op gaat.Als ze verzonnen/verergerd worden is het eigelijk nog ernstiger want dan krijgen kids van die leeftijd dus het idee dat dat soort dingen normaal zijn.
Esmeralda schreef:En stel dat het waar is. Dan heeft zo,n kind een antwoord. Of je er blij mee moet zijn weet ik niet ( gelukkig praat mij dochter wel met mij) Maar er zijn zat kinderen/jongeren die thuis niet eens over sex hoeven te praten omdat paps/mams een beroerte krijgt van dat soort vragen.
Denk dat het enkel maar handig is, dat dit soort tijdschriften zijn. Die dit soort vragen serieus nemen.
antwoord Girlz schreef:Voordat je besluit zwanger te worden, zul je eerst in alle opzichten volwassen te worden. Dat betekent niet alleen dat je een eisprong en een menstruatie moeten hebben gehad voordat je zwanger kunt raken, maar dat je ook oud en verstandig genoeg moet zijn om zo'n beslissing te kunnen nemen. Want een baby krijgen om meer aandacht van je ouders te krijgen is een heel slechte reden om zwanger te raken en het bewijst dat je zelf nog een kind bent. Wordt eerst maar eens volwassen, dan heb je nog tijd genoeg om na te denken over wanneer je zwanger wilt worden.
Esmeralda schreef:Helaas zijn kinderen vaak verder je denkt/hoopt/verwacht
Ze zien vandaag de dag zoveel op internet.
En welk kind heeft geen tv op zijn kamer ( okey, teminste me zoon wel, dochter niet)
Ik zie het wel op school, ben overblijfmoeder. De kinderen van 10 jaar terug en de kinderen nu. Hemelsbreed verschil.
En denk ook wel dat de kinderen de gelegenheid krijgen om dingen te zien/ontdekken/ect.
En met gelegenheid bedoel ik: ouders die werken ( absoluut geen verwijt) weinig tijd hebben voor hun kroost.
En met het internet is een vraag/ontdekking/nieuwsgierigheid/ect erg makkelijk via google te doen/zien.
emjam schreef:Wat een méga dom kind is dat zeg
ja sorry, maar wie denkt er nou op zijn 11de al aan zwanger worden? en op je 10e sex hebben?