Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:55

Och, dat zijn volgens mij alleen maar 16 jarige jongentjes/13 jarige meisjes die dat voor de grap insturen

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:56

hahaha tuuuuurlijk! :wow: 8)7
op mn 10e dacht ik echt niet over kindjes krijgen en seks, zoenen was al spanend genoeg :=

Lisan89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:56

Onvoorstelbaar!
Maar ik snap ook niet zo goed dat G!rlz dit plaatst, misschien brengen ze nog wel mensen op ideeen ofzo.

kelcy

Re: Mijn mond viel spontaan tot op mijn knieen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 18:59

ja dit slaat echt nergens op! toen ik zo oud was speelde ik nog met poppen!!

ALS het een echt brief is hoop ik maar dat het meisje nog wel 10x nadenkt voor ze ergens aan begint

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:05

pniekepnak schreef:
Volgens mij zijn die ingezonden brieven de helft van de tijd complete verzinsels, maar mocht dit wel echt waar zijn dan vraag ik me wel een beetje af waar het heen gaat met de wereld inderdaad...

Ik weet uit ervaring van mij en vriendinnen dat die dingen al jaren rondgaan.
In mijn hitkrant of weet ik veel hoe dat heette, was helemaal niet de hitkrant maar kan er niet op komen haha, stonden bijna identieke verhalen als nu in de girlz.

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:47

ik had het ook gelezen, dagt echt :0]]] dat zij zig daar al bezig me houd
maar volgensmij heb ik dat berichtje al eens eerder gelezen in de girlz
dussssss, denk niet dat dit ingezonden is maar gemaakt door het blad zelf

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:48

cutie_lover schreef:
pniekepnak schreef:
Volgens mij zijn die ingezonden brieven de helft van de tijd complete verzinsels, maar mocht dit wel echt waar zijn dan vraag ik me wel een beetje af waar het heen gaat met de wereld inderdaad...

Ik weet uit ervaring van mij en vriendinnen dat die dingen al jaren rondgaan.
In mijn hitkrant of weet ik veel hoe dat heette, was helemaal niet de hitkrant maar kan er niet op komen haha, stonden bijna identieke verhalen als nu in de girlz.

Ik weet welke jij bedoelt, Break out

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:17

Helaas zijn kinderen vaak verder je denkt/hoopt/verwacht
Ze zien vandaag de dag zoveel op internet.
En welk kind heeft geen tv op zijn kamer ( okey, teminste me zoon wel, dochter niet)
Ik zie het wel op school, ben overblijfmoeder. De kinderen van 10 jaar terug en de kinderen nu. Hemelsbreed verschil.
En denk ook wel dat de kinderen de gelegenheid krijgen om dingen te zien/ontdekken/ect.
En met gelegenheid bedoel ik: ouders die werken ( absoluut geen verwijt) weinig tijd hebben voor hun kroost.
En met het internet is een vraag/ontdekking/nieuwsgierigheid/ect erg makkelijk via google te doen/zien.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:21

Break Out idd. Ik dacht er ook meteen aan :') Ik heb me vroeger suf gelachen om dat blad. Maar dat was wel voor een oudere doelgroep dan de Girlz.

x_Marr schreef:
anneliesdj schreef:
Als ze verzonnen/verergerd worden is het eigelijk nog ernstiger want dan krijgen kids van die leeftijd dus het idee dat dat soort dingen normaal zijn.
Dat hangt toch helemaal van het antwoord af? Ik stel dus ook voor om niet verder te discussieren voor we het antwoord weten. Dat bepaald namelijk welke kant het op gaat.
Esmeralda schreef:
En stel dat het waar is. Dan heeft zo,n kind een antwoord. Of je er blij mee moet zijn weet ik niet ( gelukkig praat mij dochter wel met mij) Maar er zijn zat kinderen/jongeren die thuis niet eens over sex hoeven te praten omdat paps/mams een beroerte krijgt van dat soort vragen.
Denk dat het enkel maar handig is, dat dit soort tijdschriften zijn. Die dit soort vragen serieus nemen.

Ik ben het toch eens met anneliesdj. Ten eerste denk ik dat het verzonnen is, maar mocht het niet zo zijn, dan is dat meisje eerder de uitzondering dan de regel. (Mag ik hopen iig of ben ik met mijn 22 jaar alweer enorm ouderwets?) Als je teveel van dit soort vragen plaatst, dan wordt de indruk gewekt dat het 'normale' vragen zijn. Een ander was er misschien nooit opgekomen, maar als je het maar vaak genoeg voorbij ziet komen, ga je het steeds normaler vinden. Je stomt af. Maar goed, ik weet niet wat de frequentie in de Girlz is van dit soort bizarre vragen.

Ik zou het trouwens raar vinden als de redactie dit heeft verzonnen of heeft aangedikt. Als ze kinderen iets willen leren of mee geven over vroeg zwanger worden, sex of wat dan ook, dan kunnen ze er gewoon een mooi onderbouwd artikel van maken.

Als het wel een echte vraag is, kun je natuurlijk alsnog beslissen het niet te plaatsen. Dat betekent natuurlijk niet dat ze geen antwoord hoeven te geven. De redactie kan/moet het meisje een antwoord geven, maar dit hoeft niet in het blad wat mij betreft.

(Behalve als het bedoeld is om te lachen :+ Niet elke 10-jarige zal zo naief zijn om het te serieus te nemen. Maar volgens mij is het vrij serieus bedoeld?)

antwoord Girlz schreef:
Voordat je besluit zwanger te worden, zul je eerst in alle opzichten volwassen te worden. Dat betekent niet alleen dat je een eisprong en een menstruatie moeten hebben gehad voordat je zwanger kunt raken, maar dat je ook oud en verstandig genoeg moet zijn om zo'n beslissing te kunnen nemen. Want een baby krijgen om meer aandacht van je ouders te krijgen is een heel slechte reden om zwanger te raken en het bewijst dat je zelf nog een kind bent. Wordt eerst maar eens volwassen, dan heb je nog tijd genoeg om na te denken over wanneer je zwanger wilt worden.

Ik neem trouwens aan dat dit een typfouten zijn en het niet zo in de Girlz stond :+
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 24-06-10 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:24

Ik heb gewoon medelijden met dat kind... zoiets doen om aandacht te krijgen?
Die ouders hebben het opvoeden van een kind blijkbaar heel anders opgevat. :n

Esmeralda schreef:
Helaas zijn kinderen vaak verder je denkt/hoopt/verwacht
Ze zien vandaag de dag zoveel op internet.
En welk kind heeft geen tv op zijn kamer ( okey, teminste me zoon wel, dochter niet)
Ik zie het wel op school, ben overblijfmoeder. De kinderen van 10 jaar terug en de kinderen nu. Hemelsbreed verschil.
En denk ook wel dat de kinderen de gelegenheid krijgen om dingen te zien/ontdekken/ect.
En met gelegenheid bedoel ik: ouders die werken ( absoluut geen verwijt) weinig tijd hebben voor hun kroost.
En met het internet is een vraag/ontdekking/nieuwsgierigheid/ect erg makkelijk via google te doen/zien.

Daar zal inderdaad wel een groot verschil in zitten, in die 10 jaar. Ik kan me in ieder geval op mijn basisschool daar niks van herinneren.

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:24

Wat een méga dom kind is dat zeg :+
ja sorry, maar wie denkt er nou op zijn 11de al aan zwanger worden? en op je 10e sex hebben? >;)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:25

Hahaha, vreselijk! Op een ander forum is ook een topic met berichten uit de Girlz! Denk dat velen wel verzonnen zijn eigenlijk..

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:25

Ik ken scoutsverengingen die dat wel eens voor de lol doen :+

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:28

emjam schreef:
Wat een méga dom kind is dat zeg :+
ja sorry, maar wie denkt er nou op zijn 11de al aan zwanger worden? en op je 10e sex hebben? >;)

Dóm? Dat kind weet niet beter, media heeft meer invloed op je dan je denkt -zeker op die leeftijd.
Dat ze dit wil doen om aandacht te krijgen... dat vind ik pas erg :?

Sommige meisjes worden trouwens al ongesteld met een leeftijd van 8 of 9 ;)

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:38

Nou het klinkt een beetje nep, maar opzich onmogelijk is het niet dat het waar is..

Ze beginnen steeds jonger..
gisteren een stel jongens uit groep acht! achter me aan gehad die me lekker ding enzo noemden.. En ook andere woorden waarvan je zou denken dat ze die eigenlijk nog helemaal niet zouden moeten weten en gebruiken... Dat ze in groep acht zitten is bevestigd door iemand die een van de jongens vaag kende..

Sylf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:40

Als ze aandacht wil, kan ze ook 56 sterretjes op haar gezicht laten tatoeëren.
Maarja, misschien is dat alweer passé.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:41

Ik heb nog wel een abo op de Girlz! Vergeet hem steeds op te zeggen :o
Maar lach me vaak gruwelijk dood om sommige vragen :o
Maar het blijft af en toe wel grappig om te lezen...

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:49

In het ad lees ik net ;(
In het buitenland gebeurt het helaas volop
Meisje van negen jaar zet zoon op de wereld

PENANG - In Maleisië is een meisje van negen jaar bevallen van een zoon. De vader is vermoedelijk haar 14-jarige buurjongen. Dat meldt de krant The Star.

Naar verluidt gebeurde de bevalling vorige maand in een privéziekenhuis in Penang. Volgens The Star lijkt de negenjarige moeder ouder dan ze is. Haar verhouding met de buurjongen zou al van vorig jaar aan de gang zijn. De ouders van het meisje zijn gescheiden.

De grootmoeder van de kersverse mama zou zich ontfermen over de baby. Het nieuws veroorzaakt nogal wat deining in het hoofdzakelijk islamitische Maleisië. De autoriteiten zijn met een onderzoek gestart.

"Dit is een ernstige zaak", zegt Phee Boon Poh van het ministerie van Volksgezondheid. "Geslachtsgemeenschap met een minderjarige wordt beschouwd als verkrachting. Een arts die een negenjarig meisje assisteert bij een bevalling moet dit melden aan de autoriteiten. Bij mijn weten is er geen melding gemaakt van deze zaak".

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:51

Ik heb het ook gelezen :') Er staan wel meerdere aparte dingen in, van een meisje van 11 die seks heeft met haar vriendje van 10 en een kind willen toch? (of was dit dezelfde :oo )

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 20:53

Sylf schreef:
Als ze aandacht wil, kan ze ook 56 sterretjes op haar gezicht laten tatoeëren.
Maarja, misschien is dat alweer passé.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Dies goed :o :')

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:57

angelaatjuh schreef:
Ik heb het ook gelezen :') Er staan wel meerdere aparte dingen in, van een meisje van 11 die seks heeft met haar vriendje van 10 en een kind willen toch? (of was dit dezelfde :oo )

ja die heb ik ook gelezen :z

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:00

tsjonge jonge volgens mij is die niet eens waar hoor! kan toch niet? schrijven dit gewoon zodat ze zeker weten dat girlz er op reageert volgens mij hoor..

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:07

elias schreef:
hahaha tuuuuurlijk! :wow: 8)7
op mn 10e dacht ik echt niet over kindjes krijgen en seks, zoenen was al spanend genoeg :=

Zelfs daar heb ik geen behoefte aan :+

Edit* Ben geen 10 hoor
nee ben 13.
Laatst bijgewerkt door Werecat op 24-06-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:09

Haha .

Hoe verzin je het , het moet niet gekker worden

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 21:21

Broccoli schreef:
Mag hopen dat het verzonnen is :')

dat hoop ik ook ( broccoli, je haalt me de woorden uit de mond) :)