Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pluche_pluus schreef:misschien een idee om een paar zwarte buizen aan te schaffen?
Maar hij vindt witte netter. 
Susanne_ schreef:Waren het echt nieuwe kleren? Heeft er dan niet zo'n inktbeveiliging aangezeten, die nu ergens in de wasmachine zwerft? (Moet eerlijk bekennen dat ik ook al een aantal keer een pen in de wasmachine gehad heb, maar nog nooit vlekken ervan gehad...)
joke20 schreef:Ohh wat erg zeg. Al wat gevonden?

trekpaardluf schreef:he wat vervelend dat weer vlekken zijn.. wel alleen apart dat het wel in zijn koksbuizen zit en niet in de andere kleren...
Denise1984 schreef:Ik loop ook met inkt vlekken op mijn koksbuizen. Heb ook echt alles gedaan om het er uit te krijgen....maar helaas.
Maar het slijt wel hoor de vlekken worden steeds lichter.
En om nou nieuwe te gaan kopen wordt een dure boel. Aangezien het logo van me werk er opgezet moet worden en ik 4 pakken nodig heb wordt het al gauw zo'n 300 euro wat ik dan kwijt ben.
Creatas schreef:Mijn opmerking over gebruiken als carnavalskleding werd wel wat schamper opgenomen door je hubbie hoor![]()
Tis toch ideaal dat ie volgend jaar niet hoeft na te denken maar gewoon gelijk als inktvisje kan gaan

Citaat:*ghehehe, raar huishouden heb jij trouwens; een huisparasiet én een inktvis*
trekpaardluf schreef:he wat vervelend dat weer vlekken zijn.. wel alleen apart dat het wel in zijn koksbuizen zit en niet in de andere kleren...
maar het is toch vreemd dat het alleen bij zijn koksbuizen gebeurt en niet bij de andere 2 wasmachines die er al gedraait zijn. mijn logica is dat het dan overal in moet zitten.. trekpaardluf schreef:dat snap ik ook welmaar het is toch vreemd dat het alleen bij zijn koksbuizen gebeurt en niet bij de andere 2 wasmachines die er al gedraait zijn. mijn logica is dat het dan overal in moet zitten..
joke20 schreef:En hoe was de handdoekenwas gegaan?
Ben benieuwd.

Iris82 schreef:Thnx voor de tip!
Ga ik zeker aanschaffen, maar denk niet dat deze vlekken nog te redden zijn.