geen problemen mee, maar soms dan bieden ze, en mailen helemaal van ik wil het en dan laten ze niks meer horen.
Roane
Geplaatst: 24-06-10 19:40
Ja inderdaad. Heb je iets op MP staan, ze doen een bod, je reageerd onmiddelijk van; kay, deal Halen ze het bod weg
Am I that scary?
Volkoren
Geplaatst: 24-06-10 19:48
ik weet niet wat voor reactie je geeft
Overigens haal ik ook mijn bod wel eens weg op reactie van een mail.. Als ze dan dus zeggen dat je hem voro 5 euro onder de nieuwprijs mag hebben want ze hebben er zelf ook zoveel voor betaald. Ja jammer dan., daar kan je niet serieus mee gaan bieden
Roane
Geplaatst: 24-06-10 19:49
Nou dat ik het eens was met d'r bod en dat ze hem op kon komen halen
Anoniem
Geplaatst: 24-06-10 19:58
Ik doe al zo'n 4 1/2 jaar soms zaken via MP, mn halve huisraad komt er vandaan. Verkoop zelf wat ik niet meer gebruik. Vorige week had ik iets niet gekregen (brievenbuspost) en die dame stortte meteen het geld terug en dat had ik niet eens gevraagd (ging om 3,94). Nu beweert iemand dat ze een kledingstuk dat ik verstuurd heb niet ontvangen heeft, terwijl een tas die op dezelfde dag verzonden is, allang aangekomen is. Gaat niet om een groot bedrag, 7,50, maar ik vertrouw het niet helemaal. Mensen die iets van me kopen mogen altijd kiezen, ophalen, brievenbuspost of pakketpost dus het is voor hun eigen risico als ze kiezen voor brievenbuspost (vind ik, maar ik kan het fout hebben), dus ik voel me niet verantwoordelijk, ook al vind ik het niet leuk. Dat ik die paar Euro terug kreeg vond ik leuk, maar zou er niet om gevraagd hebben.
wat ook zo dom is.. ik keek even voor zon oranje bavaria-jurkje.. Staat er serieus: Geen onzinbiedingen graag!!! uhm.. we hebben t over een gratis item? Of.. iniedergeval heel goedkoop?? Willen ze dan wel ff 50 euro voor hebben..:S
Roane
Geplaatst: 25-06-10 13:03
Ik snap dat ook niet pinuts zouden ze op z'n max moeten ruilen voor een krat bavaria ofzo
In mijn advertentie staat ook; minimaal bod 80 euro... krijg ik een mailtje met 'voor 50 kom ik 'em ophalen' Ehm, wat zullen we daar nou eens op zeggen?
Volkoren
Geplaatst: 25-06-10 13:47
niet reageren Dan krijg je terug dat het veul te duur is oid..
Ik heb nu weer iets aparts.. Ik heb een jurk te koop staan op marktplaats. Een dure jurk, neem dan maar van mij aan. Net mailde iemand met een bod van 20 euro, dan wou ze hem graag gelijk op komen halen. Ik heb terug gemaild dat ik er graag 30 euro voor willen hebben, en dat ze hem dan inderdaad vanavond nog wel kon halen. Krijg ik als reactie: ik bied 15 euro voor de jurk, dan kom ik er zo aan..
Zeggen dat je er minimaal 50 voor wil hebben Zorro Via marktplaats zelf verder alleen maar goede ervaringen. Heb er ook alleen maar mijn tv vandaan gehaald. En direct gebeld met de verkoper, niet gaan mailen.
Haha diep zuchten had ik al gedaan Roane! Ach ik heb opzich niet echt slechte ervaringen met marktplaats hoor, alleen soms verbaas ik me wel eens over sommige mensen! Ook hier op bokt trouwens, wat EA betreft.
Volkoren
Geplaatst: 25-06-10 21:26
echt negeren diegene dus
Ach, reacties op adv voor een bijrijder op MP overtreffen alles !!
2005
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 21:56
rebeltje schreef:
echt negeren diegene dus
Ja, hoe dan? Daar heb ik nog niks vreemds bij ontdekt, vertel .
maar het is inderdaad super vervelend.. ze denken altijd dat ze het op marktplaats ongeveer gratis mogen hebben, en als jij er dan niet in mee gaat worden ze nog boos ook..
PineApple
Geplaatst: 26-06-10 08:46
rebeltje schreef:
echt negeren diegene dus
Nou ik heb nu ook weer wat dingen op MP gezet. Ben benieuwd of ik daar nog rare reacties op krijg
Roane
Geplaatst: 27-06-10 18:45
Ook weer biedingen per mail dat ze zoveel euro bieden op m'n laptop, terwijl in mijn advertentie staat 'bieden vanaf 80'. Voor het bedrag dat zij bieden kunnen ze een kapotte kopen, diegene die ik heb werkt nog prima en alles zit erbij wat je erbij wilt hebben
Maargoed, vind het fijn van marktplaats dat je nu 'bieden vanaf' in kunt stellen, maar erg irritant dus dat mensen dan over de mail proberen te bieden. Die krijgen standaard 'minimumprijs staat bij de advertentie' terug.
Negeer die mailbiedingen dan toch? Er staat niet voor niets zo'n biedfunctie bij elke adv. Daar mag geboden worden. Zet je anders in je adv. dat biedingen via de mail genegeerd worden. Ze kunnen toch wel lezen mag ik hopen...
Roane
Geplaatst: 27-06-10 19:52
Heb even de advertentie aangepast dat lage biedingen per mail ook genegeerd worden
Zie een soortgelijke laptop op MP staan voor 120 euro mét defecten en daar word wel 80 euro op geboden
Mensen blijven het natuurlijk altijd proberen producten zo goedkoop mogelijk te krijgen. Zelfs al staat het in de adv. Straks trapt er eentje in... Mooi, heb je weer geld bespaard. Irritant zeker....
Roane
Geplaatst: 04-07-10 11:42
Zo goedkoop mogelijk ik kreeg een bod van 1250 euro op een oude laptop... doe normaal