Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mystery1980 schreef:denk dat ik aan 3 a 4 uurtjes per maand kom, exclusief de tijd dat ik bij mijn paard ben dan, maarja die besteed ik aan mijn paard niet aan mezelf.
Vakanties ongeveer 2 a 3 weken per jaar.
DL_ schreef:Heeeeel weinig. Ga s'ochtends om half 7 de deur uit dan werk ik tot 1 uur. Dat is gelukkig op stal dus dan rij ik meteen mn paard en ben ik rond 3 uur thuis. Dan ga ik nog een paard rijden voor iemand anders en heb ik nog een paard wat ik aan het beleren ben voor iemand anders maar meestal haal ik beide niet voor het eten omdat ik naar die mensen toe moet. dan ben ik om half 4 bij adres 1. dan ben ik rond half 6/6 uur thuis om te eten en rond half 7/kwart voor 7 op het tweede adres. daar ben ik rond 8 uur/half 9 klaar en dan ga ik óf lesgeven of ik ga thuis aan de studie. hoe dan ook ben ik meestal tot 10 uur zeker bezig. Uiterlijk half 11 stop ik met alles en dan ga ik meestal ook gelijk naar bed. En zo is de hele week eigenlijk behalve op zondag. Dan rij ik geen een paard, tenzij ik op wedstrijd moet. Maar meestal komen er dan weer andere dingen tussendoor waar ik doordeweeks geen tijd voor heb.
Janine1990 schreef:Nou, dat vind ik eerlijk gezegd niet...
Leanee schreef:Als je paardrijden al als een verplichting voelt..![]()
Als het je werk is snap ik het wel, maar het is toch geen schoolwerk, geen (bij)baan, geen kinderen/huishouden?
Leanee schreef:Als je paardrijden al als een verplichting voelt..![]()
Als het je werk is snap ik het wel, maar het is toch geen schoolwerk, geen (bij)baan, geen kinderen/huishouden?