Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xx_Horsiex schreef:Ik zie echt soms bepaalde topics voorbij komen over sex/bepaalde lichaamsdelen/ontlasting etc en daar denk ik van tsja, of dat nu zonodig op internet meegedeeld moet worden...
WolinLotte schreef:Reden dat ik dit niet heb gedaan; ik voel me absoluut geen slachtoffer en wil ook niet zo behandeld worden.Ik zou een forum kiezen bij een slachtoffergroep, of mensen die hun verhaal kwijt willen bij elkaar.. waar je meer begrip krijgt van de forum(lot)genoten, omdat deze daar komen om te steunen en hun verhaal te vertellen..
KoudbloedKim schreef:WolinLotte schreef:Reden dat ik dit niet heb gedaan; ik voel me absoluut geen slachtoffer en wil ook niet zo behandeld worden.Ik zou een forum kiezen bij een slachtoffergroep, of mensen die hun verhaal kwijt willen bij elkaar.. waar je meer begrip krijgt van de forum(lot)genoten, omdat deze daar komen om te steunen en hun verhaal te vertellen..
Ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen wel werkt, maar voor mij niet.
marise83 schreef:Ja idd, en niet iedereen heeft even goede bedoelingen dus je moet altijd een beetje opletten met wat je op internet zet..
Zonnetje81 schreef:Bokt brengt veel goeds, een plek om over problemen te praten al dan niet paard gericht of relatie / persoonlijk etc... Ik heb een aantal leuke vriendinnen overgehouden waarmee ik dagelijks lekker klets in HK....waarom niet?? Iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt... Dat jij vindt dat je niet je persoonlijke zaken op internet zet...dat is jou mening, laat een ander aub een andere mening hebben.
Vroeger met het 'oude' bokt zette ik veel foto's en andere dingen op bokt. Nu niet meer, ik spreek nooit over 'problemen' met mijn paard je weet nooit als je je paard ooit wilt verkopen dat werkelijk elke nutteloze opmerking tegen je wordt gebruikt. Ook zet ik geen rijtechnische foto's erop....tja wat heb ik aan al die opmerking die voor 99% kant nog wal slaan? Ook probeer ik geen dingen erop te zetten over mijn relatie....ivm meelezers, als ik oprecht advies wil of klagen gaat dat wel per PB naar een vriendin. Simpel as that, soms kunnen dingen die je op dat moment kwijt moet later je de kop kosten en zwaarder overkomen dan het lijkt.
Pollewoppy schreef:Sommige persoonlijke dingen (mijn burnout) bespreek ik wel hier in een topic. Dit omdat het fijn is om ervaringen te delen en ik het hier minder zwaar vind dan een forum wat er speciaal voor is.
miep1979 schreef:Er zijn genoeg werkgevers die vragen bij een sollicitatie of je op hyves zit, die je verbieden om op hyves te zittenen vragen je je hyves account te verwijderen!